Facebook
Promotraffic – marketing internetowy, pozycjonowanie stron wwww
Fundusze unijne
+48 512 044 729
PL EN

Analityka

Krystian Kucharski
Performance Director / Członek Zarządu
7 0 5 min
arrow
12 października 2017
Kategorie: Analityka , PPC
Google Analytics przedstawia wiele gotowych raportów, które podzielone zostały na kategorie, takie jak „Pozyskiwanie”, „Zachowanie” czy „Odbiorcy”. Przedstawia w ten sposób kim dokładnie jest nasz…
12 października 2017
Kategorie: Analityka , PPC
Google Analytics przedstawia wiele gotowych raportów, które podzielone zostały na kategorie, takie jak „Pozyskiwanie”, „Zachowanie” czy „Odbiorcy”. Przedstawia w ten sposób kim dokładnie jest nasz…
Krystian Kucharski
Performance Director / Członek Zarządu
7 0 5 min
arrow
14 września 2017
Kategorie: Analityka , PPC
Sposób, w jaki Google Analytics mierzy jakość pozyskiwanego ruchu na stronę nie jest idealny i każdy, kto na co dzień pracuje z danymi mógł się…
Katarzyna Świgost
Junior PPC Specialist
0 218 8 min
arrow
14 września 2017
Kategorie: Analityka , PPC
Sposób, w jaki Google Analytics mierzy jakość pozyskiwanego ruchu na stronę nie jest idealny i każdy, kto na co dzień pracuje z danymi mógł się…
Katarzyna Świgost
Junior PPC Specialist
0 218 8 min
arrow
Natalia Chrobak
PPC Specialist
0 387 7 min
arrow
10 sierpnia 2017
Kategorie: Analityka , PPC
Czasem zdarza się, że tak jak w bajce o Alicji w Krainie Czarów użytkownicy w magiczny sposób mieszczą się w mysiej norze i przechodzą do…
10 sierpnia 2017
Kategorie: Analityka , PPC
Czasem zdarza się, że tak jak w bajce o Alicji w Krainie Czarów użytkownicy w magiczny sposób mieszczą się w mysiej norze i przechodzą do…
Natalia Chrobak
PPC Specialist
0 387 7 min
arrow
15 maja 2017
Kategorie: Analityka , E-commerce , PPC
Czy potrafisz odpowiedzieć na to: - Kto jest Twoją największą konkurencją? - Kiedy ostatnio sprawdzałeś raport „Analiza konkurencji”? - Jaki jest udział Twoich reklam w…
Magdalena Majewska
PPC Specialist
0 504 4 min
arrow
15 maja 2017
Kategorie: Analityka , E-commerce , PPC
Czy potrafisz odpowiedzieć na to: - Kto jest Twoją największą konkurencją? - Kiedy ostatnio sprawdzałeś raport „Analiza konkurencji”? - Jaki jest udział Twoich reklam w…
Magdalena Majewska
PPC Specialist
0 504 4 min
arrow
Jakub Rzepka
Specjalista PPC
0 303 10 min
arrow
24 kwietnia 2017
Kategorie: Analityka , Content , PPC
W poprzednich artykułach w serii dotyczącej wideo marketingu omówiliśmy czym charakteryzuje się ta forma reklamy, jakie możliwości marketingowe mamy na największym portalu pozwalającym na publikację…
24 kwietnia 2017
Kategorie: Analityka , Content , PPC
W poprzednich artykułach w serii dotyczącej wideo marketingu omówiliśmy czym charakteryzuje się ta forma reklamy, jakie możliwości marketingowe mamy na największym portalu pozwalającym na publikację…
Jakub Rzepka
Specjalista PPC
0 303 10 min
arrow
28 marca 2017
Kategorie: Analityka , PPC
Częstą praktyką osób zajmujących się reklamami AdWords jest tworzenie tekstów, w których każde słowo zaczyna się dużą literą. Zwolennicy takiego podejścia argumentują to w taki…
Jakub Rzepka
Specjalista PPC
3 979 5 min
arrow
28 marca 2017
Kategorie: Analityka , PPC
Częstą praktyką osób zajmujących się reklamami AdWords jest tworzenie tekstów, w których każde słowo zaczyna się dużą literą. Zwolennicy takiego podejścia argumentują to w taki…
Jakub Rzepka
Specjalista PPC
3 979 5 min
arrow
Robert Stolarczyk, Maciej Zacharewicz, Paulina Strejczek-Jaźwińska
0 520 9 min
arrow
5 lipca 2016
Kategorie: Analityka , Optymalizacja , UX
W Polsce już ponad 70% internautów korzysta ze smartfonów, co jednoznacznie wskazuje, że żyjemy w czasach mobile. Googlowska teoria o mikromomentach z dnia na dzień…
5 lipca 2016
Kategorie: Analityka , Optymalizacja , UX
W Polsce już ponad 70% internautów korzysta ze smartfonów, co jednoznacznie wskazuje, że żyjemy w czasach mobile. Googlowska teoria o mikromomentach z dnia na dzień…
Robert Stolarczyk, Maciej Zacharewicz, Paulina Strejczek-Jaźwińska
0 520 9 min
arrow
28 czerwca 2016
Kategorie: Analityka , Optymalizacja , SEM , SEO
Dzisiejszy wpis będzie poświęcony bardzo niedocenianemu w środowisku SEO czynnikowi, jakim jest organiczny CTR (Click Through Rate), tj. współczynnikowi klikalności w bezpłatnych wynikach wyszukiwania.  Krótkim…
Maciej Zacharewicz
SEO Manager & Web Analyst
0 1 869 15 min
arrow
28 czerwca 2016
Kategorie: Analityka , Optymalizacja , SEM , SEO
Dzisiejszy wpis będzie poświęcony bardzo niedocenianemu w środowisku SEO czynnikowi, jakim jest organiczny CTR (Click Through Rate), tj. współczynnikowi klikalności w bezpłatnych wynikach wyszukiwania.  Krótkim…
Maciej Zacharewicz
SEO Manager & Web Analyst
0 1 869 15 min
arrow
Popularne wpisy

Sorry. No data so far.

Szkolenia

Poznaj Google Analytics i Google AdWords w jeden dzień!

 

Marketing w Internecie to branża, w której niezbędna jest umiejętność prawidłowej analizy danych dostępnych w Google Analytics oraz znajomość najpopularniejszego systemu reklamowego – AdWords.

 

Dzięki naszemu jednodniowemu szkoleniu poznasz wszystkie informacje niezbędne do swobodnego poruszania się po obu tych platformach.