Facebook
Promotraffic – marketing internetowy, pozycjonowanie stron wwww
Fundusze unijne
+48 512 044 729
PL EN

Przygotujemy dla Ciebie profesjonalny
audyt SEO wraz z zaleceniami optymalizacyjnymi

 

Zrób pierwszy krok!

Audyt SEO


 

Przygotujemy dla Ciebie kompleksowy audyt SEO, który pozwoli poznać kondycję Twojej witryny i zweryfikować jej zgodność z zaleceniami dla webmasterów. Jeżeli chcesz dowiedzieć się, jakie zmiany wprowadzić na swojej stronie, by stała się ona przyjazna dla wyszukiwarki Google i prawidłowo zaindeksowana – zwróć się do nas. Przeprowadzanie obszernych audytów SEO i optymalizacja stron internetowych, to zadania, z którymi stykamy się na co dzień.

Mamy na koncie setki przeprowadzonych analiz SEO, które pozwoliły zdiagnozować problemy na stronach internetowych i poprawić pozycje w wyszukiwarce. Prawidłowo przeprowadzony audyt jest podstawą do wdrożenia zaleceń optymalizacyjnych oraz ustalenia strategii i zakresu prac SEO, dlatego tak ważne jest przekazanie go w ręce profesjonalistów.

Powierzając nam wykonanie audytu SEO swojej strony masz gwarancję otrzymania kompleksowego i obszernego spisu rozwiązań oraz zaleceń pozwalającego wyszukiwarce Google lepiej indeksować Twoją witrynę i generować większe zyski.

Skontaktuj się z nami i poznaj naszą ofertę!

Czym jest audyt SEO?


 

Jest wiele elementów na stronie internetowej, które w mniejszym lub większym stopniu wpływają na pozycję witryny w wynikach wyszukiwania. Niezależnie od tego, na jakim etapie rozwoju swojego biznesu internetowego jesteśmy, powinniśmy zastanowić się nad przeprowadzeniem na naszej stronie audytu SEO. Czym on tak właściwie jest?

 

Mówiąc o kompleksowym audycie SEO mamy na myśli profesjonalny raport, opracowany na podstawie dogłębnej analizy danej strony internetowej. Dostarcza on cennych informacji na temat mocnych i słabych stron danej witryny oraz szczegółowych zaleceń, których wdrożenie zaowocuje poprawą pozycji witryny w wynikach wyszukiwania, a co za tym idzie  zwiększeniem ruchu w jej obrębie. Dzięki audytowi jesteśmy w stanie wskazać błędy na stronie internetowej i je wyeliminować oraz ograniczyć budżet na te działania, które nie przynoszą oczekiwanych rezultatów. Przyczyni się to do znacznego zwiększenia efektywności podejmowanych w ramach strony działań.

 

Co ważne, audyt SEO ma na celu uzyskanie odpowiedzi na trzy podstawowe pytania:

 

  • Jaka jest widoczność strony w wynikach wyszukiwania?
  • Jakie są mocne a jakie słabe strony witryny?
  • Jakie są szanse i zagrożenia dla strony?

 

Audyt SEO jest podstawą do przygotowania skutecznej strategii SEO, której opracowanie jest niezwykle istotne dla różnorodnych biznesów z różnych branż.

 

Kiedy warto przeprowadzić audyt SEO strony?


 

Audyt SEO to czynność złożona i wymagająca niemało uwagi i zaangażowania, jednakże czas przeznaczony na jego wykonanie z pewnością nie będzie zmarnowany. Dogłębna analiza strony internetowej w ramach audytu SEO pozwala na wskazanie mocnych oraz słabych stron witryny, co ułatwia późniejszą optymalizację witryny, w celu osiągania wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania.

 

 

Audyt SEO jest niezwykle przydatny, bez względu na to, jaką działalność prowadzimy. Każda pora jest dobra na jego przeprowadzenie, jednak są momenty, kiedy przydaje się najbardziej. Wyróżniamy wśród nich 4 najważniejsze:

 

  1. Etap tworzenia nowej strony internetowej.


    Podejmując się kompleksowej analizy projektu przyszłej strony internetowej mamy szansę wyeliminowania błędów. Dzięki temu zmniejsza się prawdopodobieństwo, że źle ulokujemy budżet. Przeprowadzając audyt SEO zanim uruchomimy stronę internetową jesteśmy w stanie uniknąć pomyłek, które w przyszłości mogłyby okazać się trudne do naprawy.

     

     

  2. Okres od razu po stworzeniu nowej strony.


    To kolejny czas, kiedy powinniśmy wziąć pod uwagę przeprowadzenie audytu SEO. Pozwoli on na przeanalizowanie podstawowych elementów (głównie ze strony technicznej), które będą mogły zostać zoptymalizowane zarówno od razu, jak i podczas dalszych etapów prac nad stroną.

     

     

  3. Okres po wdrożeniu znacznych zmian na stronie.


    W przypadku kosmetycznych zmian w strukturze strony audyt SEO nie będzie raczej konieczny. Jednak kiedy zmiany te zaszły na dużą skalę, należałoby dokładnie przeanalizować poszczególne części witryny. Audyt SEO wykonaniu sporych zmian w witrynie pozwoli porównać dwa okresy: przed i po wprowadzeniu zmian, co da szeroki obraz prowadzonych działań.

     

     

  4. Zmiana agencji zajmującej się daną witryną.


    Jeżeli nowa agencja rozpoczyna pracę nad daną witryną, podstawą jest, aby specjaliści zbudowali skuteczną strategię SEO. Jednak efektywna strategia, nie będzie możliwa bez szczegółowej analizy witryny i odpowiedzi na najważniejsze pytania, co można zrobić dzięki audycie SEO.

 

Korzyści z przeprowadzonego audytu SEO


 

 

Audyt SEO, czyli kompleksowy raport uzyskany dzięki dokładnej analizie poszczególnych elementów witryny, to coś, co bardzo przyda się w każdym biznesie internetowym, bez względu na branżę. Korzyści płynące z niego są wielorakie. Możemy zaliczyć do nich między innymi:

 

  1. Lepsza pozycja strony w wynikach wyszukiwania. Dzięki zoptymalizowaniu witryny pod ważne, z punktu widzenia danej branży lub określonego produktu czy usługi, słowa kluczowe wzrośnie jej widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania. Treści będą odpowiadały na określone potrzeby użytkowników, dzięki czemu dojdzie do wzrostu ruchu na stronie.

     

  2. Większy zwrot z inwestycji. Audyt pozwoli na wykrycie obszarów wymagających poprawy, co pozwoli uniknąć niewłaściwego spożytkowania budżetu oraz czasu na działania online.

     

  3. Zwiększenie sprzedaży. Coraz więcej sklepów stacjonarnych decyduje się na prowadzenie działań również przez kanały online, jednakże należy pamiętać, że trzeba się do tego dobrze przygotować. Jest mnóstwo elementów, które dzięki dobrej optymalizacji mogą znacznie zwiększyć sprzedaż. Audyt SEO pozwala wskazać najważniejsze z nich.

     

  4. Zwiększenie liczby słów kluczowych, na które strona widoczna jest w wyszukiwarce. Dzięki temu wyniki organiczne będą bardziej dopasowane do określonych osób, co powoduje znaczny przyrost ruchu w witrynie.

 

Co powinien zawierać audyt SEO


 

 

Audyt SEO jest niezwykle złożonym procesem. W jego skład wchodzi kilka bardzo ważnych aspektów. Do najważniejszych z nich zaliczamy:

 

  1. Aktualna widoczność strony w organicznych wynikach wyszukiwania. Dzięki audytowi SEO dowiadujemy się, na które frazy nasza witryna jest widoczna w Top3, na które w Top10, a które znajdują się na niskich pozycjach.

     

  2. Konstrukcja i budowa adresów URL. Właściwy adres URL powinien zawierać konkretne nazwy zamiast ogólnych, nie powinien nadużywać słów kluczowych… a to tylko niektóre z zaleceń.

     

  3. Znaczniki tytułów oraz opisy. Powinny być one unikalne, mieć określoną długość oraz zawierać odpowiednie słowa kluczowe.

     

  4. Linki wewnętrzne. Przeprowadzając audyt SEO dowiadujemy się, czy linki wewnętrzne znajdujące się w witrynie są przyjazne zarówno dla robotów wyszukiwarek, jak i dla użytkowników.

     

  5. Linki przychodzące. Audyt SEO dostarcza nam danych na temat tego, ile linków prowadzi do naszej witryny i jaka jest ich jakość. Należy pamiętać, że im lepszą pozycję w obrębie wyszukiwarki ma witryna, która linkuje do naszej strony, tym bardziej wartościowe są linki przychodzące. Zatem nie tyle ważna jest ilość linków, ile ich jakość.

     

  6. Content znajdujący się na stronie. Wszystkie treści, które zamieszczamy w naszej witrynie powinny być unikalne, wartościowe i użyteczne dla użytkownika.

 

Przedstawiliśmy tylko niektóre z elementów branych pod uwagę w trakcie audytu. Ich ilość pokazuje, jak rozbudowanym procesem jest audyt SEO i na jak wiele czynników trzeba zwrócić uwagę.

 

Posiadamy certyfikaty

Co zyskujesz pracując z nami?

  • Zespół projektowy

    W działania na rzecz Twojego biznesu zaangażowani są specjaliści o różnorodnych kompetencjach.

  • Skuteczna strategia

    Otrzymasz od nas starannie zaplanowany zespół rozwiązań ze wskaźnikami do oceny.

  • Profesjonalne narzędzia

    Korzystamy z najnowocześniejszych narzędzi na rynku.

  • Raporty z wykonanej pracy

    Efekty naszej pracy szczegółowo przedstawiamy w cyklicznych raportach.

  • Projekty marketingowe w jednym miejscu, dzięki PromoHolding

    Oszczędzisz czas, pieniądze i nerwy.

Dlaczego my?

30 specjalistów

500+ efektywnych kampanii

100+ zadowolonych klientów

najlepsze na świecie narzędzia

4 lata na rynku

kilkanaście certyfikatów jakości

Proces Audytu SEO

Analiza stanu witryny

Przygotujemy kompleksową analizę obecnego stanu optymalizacyjnego Twojej strony.

Analiza ruchu na stronie

Sporządzimy analizę ruchu Twojej witryny.

Stworzenie dokumentu optymalizacyjnego

Stworzymy listę zaleceń optymalizacyjnych, dostosowując serwis do wymagań wyszukiwarki Google oraz użytkowników.

Monitoring wdrożenia

Będziemy monitorować proces wdrażania zaleceń optymalizacyjnych i udzielimy potrzebnych wskazówek.

Analiza efektów

Będziemy cyklicznie analizować efekty optymalizacji Twojej strony internetowej.

Rozwój witryny

Zadbamy o rozwój Twojego serwisu w celu zwiększenia potencjału strony internetowej.

Opinie klientów

Celem naszej współpracy z Agencją PromoTraffic jest rozwój sprzedaży przy użyciu wyszukiwarki oraz mediów społecznościowych, głównie za pomocą kampanii PPC. Dzięki profesjonalnemu i kreatywnemu podejściu osób zaangażowanych w projekt zwiększyliśmy przychody średnio o 10% przy równoczesnym spadku średnich kosztów mediów o 7%. Ważnym elementem naszej współpracy jest rozsądne podejście specjalistów do budżetów reklamowych – ich zwiększenie jest odpowiednio uargumentowane i wdrażane wtedy, kiedy może się przełożyć na wzrost przychodów. 

Wiktor Pyrzyk
Właściciel

Opiekę nad zwiększaniem ruchu organicznego oraz sprzedaży w naszym sklepie internetowym z kosmetykami naturalnymi powierzyliśmy specjalistom z PromoTraffic. Ich cierpliwość, determinacja oraz sugestie okazały się istotne podczas ustalania strategii budowania i wdrażania działań realnie przekładających się na zwiększanie odwiedzin z Google oraz finalnie sprzedaż.

Dorota Topolska
Prezes Zarządu

Powierzyliśmy Agencji PromoTraffic obsługę kampanii Google AdWords i Facebook Ads stawiając przed nią konkretne cele. Specjaliści dedykowani do obsługi kampanii PPC wykazują się bardzo dobrą znajomością rynku, a podjęte przez nich działania przyczyniły się do zwiększenia sprzedaży i liczby transakcji w stosunku do poprzednich miesięcy o 83%. Ich zaangażowanie i solidność wielokrotnie pokazały, że ta współpraca to udana inwestycja. Za Agencją PromoTraffic zdecydowanie przemawiają jakość usług oraz zrozumienie potrzeb klienta.

Dorota Jeżewska
Kierownik Działu Ecommerce i Marketingu

Współpracujemy z:

Zostaw kontakt, a powiemy Ci,
jak zdobyć nowych klientów!

…  lub zadzwoń:     +48 601 484 000




Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych

Pozostałe usługi