Audyt + strategia social media

W 2018 roku każda marka znajdzie swoich odbiorców w social mediach, jednak aby odnieść w nich sukces, powinna mieć jasno określony cel i plan działania. Nie wiesz jak ocenić obecność Twojej marki w mediach społecznościowych na tle konkurencji? Zastanawiasz się, czy wykorzystujesz w swoich działaniach 100% potencjału? Chcesz rozpocząć działania w mediach społecznościowych i nie wiesz, od czego zacząć? W naszej agencji social media pomożemy Ci w tym!

Wypełnij brief, a przygotujemy dla Ciebie raport ze stanem zastanym i analizą konkurencji oraz rekomendacjami, do wdrożenia od razu!

Wypełniam brief

 

Audyt social media

audyt-social-media

 

Dzięki audytowi mediów społecznościowych zobaczysz, czy docierasz do swojej grupy docelowej i efektywnie prowadzisz działania. Dowiesz się też, jak wypadasz na tle konkurencji i jak ją możesz pokonać.

Audyt obejmuje analizę marki i konkurencji pod kątem:

  • person, z którymi marka się komunikuje,
  • tematyki i języka komunikacji (Buzzsumo),
  • norm tworzenia postów w każdym kanale społecznościowym (Facebook, YouTube, Instagram, LinkedIn, Twitter, Snapchat),
  • wpływu social mediów na ruch na WWW i sprzedaż (Google Analytics).

 

Audyt kończy się konkretnymi rekomendacjami do wdrożenia.

 

Skontaktuj się z nami!

 

 

 

Strategia social media i digital PR

strategia social media i digital PR

 

Dzięki strategii mediów społecznościowych i PR otrzymasz konkretny plan działania, idealnie skrojony dla Twojej marki. Dowiesz się, jak często, co i jak publikować, żeby angażować społeczność i jeszcze więcej sprzedawać.

Znajdziemy Twojego idealnego klienta w miejscach, w których przebywa i na jego podstawie narysujemy persony.

Dobierzemy kanały, w których warto z nim prowadzić dialog i powiemy, jak i co do niego mówić, aby zachęcić go do kontaktu z Twoją marką.

Dobierzemy do Twojej marki influencerów i znajdziemy media, które interesują Twoją personę. Stworzymy kalendarz miesięczny działań razem z celami i tematyką.

Strategia w naszej agencji social media zawiera:

  • analizę badań rynkowych i trendów,
  • wyznaczenie grupy docelowej,
  • naszkicowanie person, do których mówimy,
  • przyporzadkowanie kanałów social media do person i tematyka postów w – Facebook, YouTube, Instagram, LinkedIn, Twitter, Snapchat,
  • research mediów i influencerów, które czytają wcześniej wyznaczone persony,
  • ustalenie tonu komunikacji,
  • wyznaczenie tematyki postów,
  • rozpisanie kalendarza social media z uwzględnieniem typów treści, częstotliwości publikacji i celów.

 

Skontaktuj się z nami!

 


certyfikaty i wyróżnienia


European Search Awards 2017 & 2018

finalista w kategorii BEST PPC CAMPAIGN i BEST SMALL PPC AGENCY

Google Premier Partner Awards 2017

finalista w kategorii Growing Business Online Innovation

Ekomersy 2017

II miejsce w kategorii "Najlepsza agencja wspierająca generowanie sprzedaży"

Google Premier Partner

należymy do 2% najlepszych partnerów Google na świecie

Raport agencje interaktywne 2017

Najlepiej oceniona przez własnych klientów agencja SEO/SEM w raporcie

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną od Promotraffic Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-415), ul. Wadowicka 8a (dalej: „Promotraffic”) dotyczących produktów i usług Promotraffic zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. oświadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 1219 z późn. zm.). Zapoznałem/zapoznałam się z klauzulą informacyjną. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem moich danych osobowych przez Promotraffic.

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl