Facebook
Promotraffic – marketing internetowy, pozycjonowanie stron wwww
Fundusze unijne
+48 512 044 729
PL EN

Wykonamy profesjonalny
audyt UX Twojej strony

 

Zrób pierwszy krok!

Audyt UX


 

Zlokalizujemy wszystkie słabe punkty Twojej strony i sprawimy, że poziom satysfakcji klientów będzie stale wzrastał. Dzięki nam Twoje produkty lub usługi będą dobrze zaprezentowane, nawigacja intuicyjna, a ścieżka zakupowa starannie przemyślana i uproszczona. Jesteś gotowy na zmiany?

Audyt UX to kluczowy element optymalizacji strony internetowej. Niezależnie czy dla Ciebie konwersją jest zakup produktu, wypełnienie formularza, czy zapisanie się do newslettera, powinieneś dokładnie przyjrzeć się ruchom użytkowników, odwiedzających Twoją stronę.

Nasz zespół przygotuje dla Ciebie szczegółowe zalecenia, które sprawią, że Twoja witryna stanie się przyjazna dla użytkowników. Na co dzień korzystamy ze sprawdzonych metod audytowania, bazujących na najlepszych narzędziach analitycznych. Odnajdujemy się w tym jak mało kto.

Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie. Wspólnie analizujemy oczekiwania i możliwości klienta i na tej podstawie przedstawiamy najlepsze rozwiązania.

Napisz do nas lub zadzwoń, a przygotujemy dla Ciebie unikalną ofertę.

Czym jest Audyt UX?


 

 

Audyt UX, czyli Audyt Użyteczności, znany również jako analiza ekspercka, jest dokładną oceną witryny pod kątem tego, w jakim stopniu jest ona dostosowana do wymagań użytkowników oraz stosowanych przez nich praktyk.

 

Audyt UX może być przeprowadzony poprzez wykorzystanie minimum jednej z trzech metod. Należą do nich:

 

 

  • Lista kontrolna (usability checklist). Jest to spis określonych cech i wymogów, jakie powinna spełniać dana strona internetowa. Może on być opracowany przez dedykowanych do przeprowadzenia audytu specjalistów lub czerpać z powszechnie  dostępnych źródeł, np. 247 zasad webusability według UserFocus. Osoby mające wydać opinię na temat stony, kolejno sprawdzają każde z wcześniej przyjętych kryteriów.

     

 

  • Wędrówka poznawcza (cognitve walkthrough). Jest to metoda polegająca na wcielaniu się w rolę użytkownika i testowaniu serwisu z jego punktu widzenia. Dzięki niej możliwe jest uzyskanie informacji zarówno na temat skuteczności pojedynczych elementów, jak i poprawności różnych procesów.  

 

  • Analiza heurystyczna (heuristic evaluation). Metoda ta polega na badaniu serwisu pod kątem heurystyk, czyli określonych zasad i wskazówek, dzięki którym możliwa jest dokładna ocena efektywności danej strony internetowej. Do jednych z najpopularniejszych heurystyk możemy zaliczyć 10 heurystyk użyteczności Nielsena i Molicha oraz 30 zasad użyteczności Connella.

 

 

Audyt UX z użytkownikami


 

 

Audyt UX z użytkownikami polega na tym, że każdy użytkownik dostaje pewne zadanie do wykonania na stronie internetowej, np. zamów produkt, wypełnij formularz kontaktowy. Podczas wykonywania tych zadań, moderator dopytuje, prosi o komentarze ze strony użytkownika, zachęca do dzielenia się osobistymi wrażeniami. Dzięki temu możliwe jest zbudowanie modelu zachowania się użytkowników oraz ustalenie sposobu korzystania z danej strony internetowej.  Pozwala to między innymi na odkrycie problemów, z którymi spotykają się korzystający ze strony internauci oraz uzyskanie informacji na temat tego czy komunikaty są dla nich wystarczająco atrakcyjne i zrozumiałe.

 

Warto zastanowić się nad przeprowadzeniem audytu UX z użytkownikami, szczególnie wted, kiedy:

 

  • Chcemy dokładnie poznać zachowania użytkowników
  • Chcemy zidentyfikować, w jakich momentach różnych procesów użytkownik zachowuje się niezgodnie z naszymi oczekiwaniami
  • Chcemy poznać najważniejsze potrzeby naszych Klientów

 

Pojawia się pytanie: co jest lepsze – audyt ekspercki czy audyt z użytkownikami? W idealnej sytuacji powinniśmy przeprowadzić zarówno jeden, jak i drugi, ponieważ każdy z nich jest w stanie dostarczyć nam niezwykle cennych informacji.

 

Przeprowadzenie audytu UX pozwoli na optymalizację poszczególnych elementów strony oraz różnych procesów, co w efekcie doprowadzi do zwiększenia ruchu, wzrostu zaangażowania użytkowników oraz zwiększenia sprzedaży.

 

Posiadamy certyfikaty

Dlaczego warto z nami współpracować?

  • Większa sprzedaż

    Nasze działania przekładają się na zwiększony ruch na stronie, pozyskiwanie nowych zapytań ofertowych oraz sprzedaż produktów i usług.

  • Wykwalifikowany zespół

    Nad projektami dla naszych klientów pracują specjaliści o szerokiej wiedzy i umiejętnościach.

  • Stały rozwój

    Stosujemy innowacyjne rozwiązania, które dadzą Ci przewagę nad konkurencją.

  • Kompleksowa obsługa

    Oferujemy kompleksową obsługę marketingową, dzięki wsparciu spółek działających w ramach PromoHoldingu.

  • Zaangażowanie

    W każdy projekt angażujemy zapał i energię, starając się jak najlepiej wykorzystywać budżety klientów.

     

     

Dlaczego my?

30 specjalistów

500+ efektywnych kampanii

100+ zadowolonych klientów

najlepsze na świecie narzędzia

4 lata na rynku

kilkanaście certyfikatów jakości

Proces Audytu UX

Wstępna analiza

Przed ofertą przygotujemy dla Ciebie wstępną ocenę UX.

Właściwa analiza witryny

Zaudytujemy Twoją stronę, bazując na specjalnej checkliście.

Wskazania projektowe

Wskażemy rozwiązania na screenach porównawczych: Twoja witryna i inne strony.

Analiza pod kątem mobile

Sprawdzimy Twoją stronę na urządzeniach mobilnych.

Audyt UX

Otrzymasz gotowy dokument, z konkretnymi wskazaniami projektowymi.

Opinie klientów

Celem naszej współpracy z Agencją PromoTraffic jest rozwój sprzedaży przy użyciu wyszukiwarki oraz mediów społecznościowych, głównie za pomocą kampanii PPC. Dzięki profesjonalnemu i kreatywnemu podejściu osób zaangażowanych w projekt zwiększyliśmy przychody średnio o 10% przy równoczesnym spadku średnich kosztów mediów o 7%. Ważnym elementem naszej współpracy jest rozsądne podejście specjalistów do budżetów reklamowych – ich zwiększenie jest odpowiednio uargumentowane i wdrażane wtedy, kiedy może się przełożyć na wzrost przychodów. 

Wiktor Pyrzyk
Właściciel

Opiekę nad zwiększaniem ruchu organicznego oraz sprzedaży w naszym sklepie internetowym z kosmetykami naturalnymi powierzyliśmy specjalistom z PromoTraffic. Ich cierpliwość, determinacja oraz sugestie okazały się istotne podczas ustalania strategii budowania i wdrażania działań realnie przekładających się na zwiększanie odwiedzin z Google oraz finalnie sprzedaż.

Dorota Topolska
Prezes Zarządu

Powierzyliśmy Agencji PromoTraffic obsługę kampanii Google AdWords i Facebook Ads stawiając przed nią konkretne cele. Specjaliści dedykowani do obsługi kampanii PPC wykazują się bardzo dobrą znajomością rynku, a podjęte przez nich działania przyczyniły się do zwiększenia sprzedaży i liczby transakcji w stosunku do poprzednich miesięcy o 83%. Ich zaangażowanie i solidność wielokrotnie pokazały, że ta współpraca to udana inwestycja. Za Agencją PromoTraffic zdecydowanie przemawiają jakość usług oraz zrozumienie potrzeb klienta.

Dorota Jeżewska
Kierownik Działu Ecommerce i Marketingu

Współpracujemy z:

Zostaw kontakt, a powiemy Ci,
jak zdobyć nowych klientów!

…  lub zadzwoń:     +48 601 484 000




    Przepisz zawartość obrazka
    captcha

Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych

Pozostałe usługi