FreshMail.pl
    • 0
    • 5 min
    Ula Ziemska
    Napisane przez
    Ula Ziemska

    Rok 2017 w PromoTraffic  był czasem intensywnej internacjonalizacji. Zeszłoroczne targi w San Francico, Austin czy w Londynie wiele nas nauczyły, dlatego już teraz przygotowujemy naszą rakietę do kolejnego startu i z niecierpliwością pakujemy walizki w oczekiwaniu na szereg wyjazdów na międzynarodowe wydarzenia, które pozwolą nam na dalszy rozwój. Dlaczego to dla nas takie ważne?

    Internacjonalizacja PromoTraffic = zysk dla naszych klientów i nasz rozwój jako agencji i specjalistów

    Wiemy, że nie jesteśmy nawet na półmetku misji internacjonalizacyjnej, która pozwala nam na nieustanne poszerzanie wiedzy i zdobywanie kolejnych umiejętności. Dlaczego? Takie wydarzenia to doskonała okazja, aby poznać nową metodologię, innowacyjne rozwiązania i czerpać z nich inspiracje, aby w efekcie dostarczać usługi o jakości premium dla klientów, którzy są głodni rynków międzynarodowych.

    Targi i konferencje to nowe pomysły!

    Eventy takie jak TechCruch czy SMX okazały się dla nas jednymi z najważniejszych doświadczeń tamtego roku. Po pierwsze, pozwoliły nam rozwinąć skrzydła i wzmocnić kompetencje członków naszego zespołu. Po drugie zaś – to właśnie na takich wydarzeniach zrodził się pomysł z nowym brandingiem, czy rozbudową usług, np. z zakresu content marketingu. Dystans, którego nabieramy podczas wyjazdów, pozwolił nam też zrozumieć, że już od jakiegoś czasu stosujemy metodologię inbound marketingu w naszej pracy i warto byłoby o tym mówić szerzej.

    Jednak internacjonalizacja przede wszystkim umożliwia realizowanie naszej głównej misji, którą jest pomaganie ambitnym firmom w rozwoju ich biznesów w internecie poprzez skuteczną komunikację marketingową.

    Międzynarodowe spotkania to ciągły rozwój

    Dzięki wyjazdom zagranicznym uświadomiliśmy sobie, że nie musimy mieć kompleksów, będąc agencją z Polski, bo pod względem case’ów, metodyki pracy, wykorzystywanych na co dzień 35+ światowej klasy narzędzi oraz know-how depczemy po piętach naszym kolegom z USA, Niemiec czy Wielkiej Brytanii. Rozumiemy jednocześnie, że przed nami nadal ogrom pracy i że zawsze może być lepiej, dlatego w tym roku planujemy aż 8 wyjazdów! Gdzie będziemy?

    • Pierwszy przystanek to wizyta w Berlinie. 15 lutego odbędzie się tam E-commerce Berlin Expo. Wartość polskiego e-handlu wzrośnie w ciągu kolejnych 5 lat aż o 44%, dlatego jedziemy zaktualizować znajomość rynku o najnowsze trendy, rozwiązania czy narzędzia charakterystyczne dla sprzedaży internetowej. Szczególnie skupimy się na rynku niemieckim, na którym prowadzimy dla klientów kampanie. Celem naszej obecności na E-commerce Berlin Expo jest również pielęgnacja relacji z wydawcami, partnerami i chęć pozyskania klientów.

     

    • W 2016 roku liczba wyszukań z urządzeń mobilnych przekroczyła liczbę wyszukań na komputerach. Ta wzrostowa tendencja nie ulega zmianie, dlatego drugie wydarzenie, na których będziemy to Mobile World Congress w słoneczej Barcelonie. Na przełomie lutego i marca dowiemy się więcej na temat innowacji i nowinek na rynku mobile.

     

     

    • W maju zajrzymy do stolicy Wielkiej Brytanii, aby wziąć udział w UC EXPO, w czasie którego będziemy mogli wybierać spośród 100 różnorodnych seminariów prowadzonych przez specjalistów z takich firm jak Google, Amazon czy Flock.

     

    • Szósty wyjazd to nasza misja gospodarcza w Kalifornii. W połowie roku wylądujemy naszą rakietą na zachodnim wybrzeżu Ameryki i odwiedzimy potencjalnych klientów oraz lokalnych partnerów.

     

    • Rok 2018 zamkniemy wyjazdem do zaśnieżonych Helsinek. Wydarzenie, w którym będziemy uczestniczyć, to Slush – niezwykły event, którego głównym celem jest pomoc kolejnym generacjom firm, które chcą podbijać świat. Jesteśmy pewni, że będzie wybuchowo!

     

    Oczywiście, wszystkie zagraniczne wyjazdy nie powodują, że zapominamy o tym, co lokalne –  25 kwietnia zawitamy na XIV Targi eHandlu w Krakowie, a w listopadzie udamy się do Warszawy. Kto wie, może tam się spotkamy? Wypatrujcie naszych niestrudzonych kosmonautów. 🙂

    Ula Ziemska
    Napisane przez
    Ula Ziemska

    Dodaj komentarz

    Bądź pierwszy!

    Powiadom o
    avatar
    wpDiscuz

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną od Promotraffic Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-415), ul. Wadowicka 8a (dalej: „Promotraffic”) dotyczących produktów i usług Promotraffic zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. oświadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 1219 z późn. zm.). Zapoznałem/zapoznałam się z klauzulą informacyjną. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem moich danych osobowych przez Promotraffic.

    FreshMail.pl
     

    FreshMail.pl