Facebook
Promotraffic – marketing internetowy, pozycjonowanie stron wwww
+48 512 044 729
PL EN

Case study PPC - klient z branży produkcyjnej.

STAN WYJŚCIOWY
I WYZWANIE BIZNESOWE

Firma z branży produkcyjnej samodzielnie prowadziła działania w ramach systemu AdWords. Mimo znaczących wydatków kampania nie przynosiła oczekiwanych korzyści. Po wstępnym audycie działań klient zdecydował się na powierzenie działań reklamowych naszej agencji. W celu zwiększenia jakości ruchu przeprowadziliśmy audyt kampanii, a następnie jej optymalizację. Dodatkowo przekonaliśmy klienta o słuszności wdrożenia innych działań, takich jak sieć reklamowa oraz remarketing.

DZIAŁANIA

- Rozszerzenie zastanej struktury konta na większą ilość kampanii, która odpowiadała strukturze oferowanych produktów.
– Zmiana harmonogramu wyświetlenia reklam – oferta dotyczyła produktów typu B2B, dlatego główne działania reklamowe zaczęły być prowadzone w godzinach pracy.
– Rozbudowa rozszerzeń reklam o linki do podstron oraz numer telefonu.
– Analiza słów kluczowych – doprecyzowanie fraz, zmiana typów dopasowania, rozszerzenie listy wykluczeń.
– Wprowadzenie nowych tekstów reklam, dostosowanych do konkretnego produktu.

EFEKTY I WNIOSKI

W wyniku zmian i przeprowadzonych konsultacji oraz szkoleń, Klient otrzymał gotowe rozwiązania oraz opracowaną strategię reklamową na kolejnych 6 miesięcy. Obecnie pracownicy Klienta sami zajmują się pozycjonowaniem, zdobywaniem linków, promocją serwisu na Facebooku oraz prowadzeniem Kampanii PPC.

zobacz wszystkie case studies