Facebook
Promotraffic – marketing internetowy, pozycjonowanie stron wwww
Fundusze unijne
+48 512 044 729
PL EN

Case study - PPC
- klient serwisujący smartfony i telefony komórkowe

STAN WYJŚCIOWY
I WYZWANIE BIZNESOWE
Zakład zajmujący się naprawą urządzeń przenośnych podjął decyzję o zwiększeniu swojej obecności w sieci. Ponieważ oczekiwano szybkich efektów, została przygotowana strona typu one page, a działania postanowiono prowadzić w ramach systemu Google AdWords. Jako cel konwersji ustalono wypełnienie formularza z wyceną naprawy.

Cełem działań było stworzenie skutecznej kampanii AdWords na konkurencyjnym rynku, przy równoczesnym braku możliwości korzystania ze znaków towarowych (nazw producentów) oraz zwiększenie liczby zleceń realizowanych przez zakład. Dodatkowym wyzwaniem było wygenerowanie zapytań dla innych punktów serwisowych w podkrakowskich miejscowościach.
DZIAŁANIA
Analiza rynku usług serwisowych urządzeń przenośnych w Krakowie.
Sprawdzenie listy najpopularniejszych usterek i przygotowanie na ich podstawie szerokiej listy słów kluczowych.
Dostosowanie wyświetlanych kampanii do lokalizacji punktów serwisowych pod kątem lokalizacji użytkownika.
Utworzenie kampanii zawierających słowa w różnych typach dopasowania.
EFEKTY I WNIOSKI
Prowadzone działania charakteryzowały się bardzo wysokim CTR (ponad 10%), dobrą średnią pozycją (1,1) oraz umiarkowanym CPC (0,73 zł). Przełożyło się to na łączną liczbę 40 wypełnień formularza, przy współczynniku konwersji 9,35% i koszcie pozyskania leada w wysokości 7,87 zł. Zgodnie z informacjami od klienta, obecna liczba zapytań wzrosła dwukrotnie.

zobacz wszystkie case studies