Facebook
Promotraffic – marketing internetowy, pozycjonowanie stron wwww
+48 512 044 729
PL EN

Case study PPC z Landing Page - Międzynarodowa korporacja działająca w branży nowych technologii

STAN WYJŚCIOWY
I WYZWANIE BIZNESOWE

Dotarcie do studentów chcących wyjechać na zagraniczne studia.


Działania miały mieć zasięg ogólnoświatowy ze szczególnym uwzględnieniem krajów europejskich. Studia prowadzone są na uczelniach europejskich – rekrutacja dotyczyła siedmiu różnych kierunków drugiego stopnia o profilu inżynierskim. Celem było pozyskanie określonej liczby leadów (danych kontaktowych pozostawionych przez potencjalnych studentów).
DZIAŁANIA
W związku z postawionym celem zaproponowaliśmy wdrożenie 7 różnych Landing Page w języku angielskim dedykowanych każdemu z kierunków. Dzięki temu możliwe było skuteczniejsze zbieranie leadów niż w przypadku kierowania ruchu na stronę główną Klienta. Na Landing Pageach potencjalni studenci mogli zapoznać się z najważniejszymi informacjami dotyczącymi danego kierunku oraz wypełnić formularz, jesli byli zainteresowani uzyskaniem dokładniejszych informacji:

Działania prowadzone były z wykorzystaniem reklam Google AdWords – użyte zostały kreacje tekstowe oraz graficzne. Kampania wspierana była również przez remarketing w sieci wyszukiwania. Reklamy wyświetlały się w języku angielskim na dopasowane frazy w ponad 50 krajach. W trakcie działań stale optymalizowano kampanie, zdecydowano się także wyłączyć sieć reklamową ze względu na wysoki koszt pozyskania leada. Kampania była prowadzona przez okres 3 miesięcy. Leady zapisywane były w dedykowanym CRM.
EFEKTY I WNIOSKI
W wyniku prowadzonych działań zrealizowano zakładany cel zgromadzenia odpowiedniej ilości leadów.

Koszt pozyskania leada z wyszukiwarki zmalał o 26% w kontekście podobnej kampanii prowadzonej rok wcześniej przez inną agencję. Współczynnik konwersji dla wyszukiwarki wyniósł 3,45% - była to najskuteczniejsza forma pozyskiwania leadów. Cel udało się zrealizować w określonym czasie (od lutego do maja) w 110%.

zobacz wszystkie case studies