Facebook
Promotraffic – marketing internetowy, pozycjonowanie stron wwww
+48 512 044 729
PL EN

Case study - Audyt SEO i UX - klient z branży produkcyjnej.

STAN WYJŚCIOWY
I WYZWANIE BIZNESOWE
Zgłosił się do nas Klient z branży e-commerce prowadzący duży sklep internetowy - był niezadowolony z ilości ruchu na stronie oraz ze sprzedaży.
DZIAŁANIA

Audyt SEO i UX


Przeprowadzony audyt SEO wykazał spore braki optymalizacyjne, powieloną treść na stronie, brak linkowania oraz powolne działanie strony. Natomiast w audycie UX znalazły się informacje o nieintuicyjnym menu, które było źle skonstruowane. Nie pozwalało na przegląd wszystkich kategorii, a w kilku przeglądarkach nie było możliwości kliknięcia we wszystkie kategorie produktowe. W wyniku audytów Klient zdecydował się na zmianę cms-a, na którym była postawiona strona oraz na zmianę wyglądu strony. W trakcie powstawania nowej strony były wdrażane wszystkie propozycje i rekomendacje z audytu SEO.

Konsultacja i Szkolenie SEO


Po postawieniu nowej, już zoptymalizowanej strony, została ustalona strategia budowania linków na następne 6 miesięcy i rozpoczął się proces realizacji tej strategii.
EFEKTY I WNIOSKI
W wyniku zmian i pozycjonowania frazy produktowe, frazy ogólne i frazy długoogonowe bardzo szybko zaczęły piąć się do góry. Średnia ilość wejść z ok. 2000 dziennie wzrosła po 3 miesiącach do ok. 4000.

zobacz wszystkie case studies