• 0
  • PPC
  • SEO
Ula Ziemska
Napisane przez
Ula Ziemska

Od maja 2016 realizujemy kompleksowe działania dla J’adore Instytut – instytutu urody w Krakowie. Zaproponowaliśmy Klientowi synergiczne działania w trzech obszarach: SEO, PPC oraz Content. Ich wdrożenie doprowadziło do wzrostu współczynnika konwersji o 315% oraz do zwiększenia przychodów o 20%! Zobacz, co jeszcze i jak udało nam się zrobić.

 

Kim jest Klient?

J’adore Instytut to ekskluzywny instytut urody, istniejący na rynku od 2013 roku. W jego ofercie znajduje się szeroka gama usług z zakresu: kosmetyki, laseroterapii, medycyny estetycznej oraz fryzjerstwa. Różnorodne zabiegi wykonywane są przez wykwalifikowanych specjalistów: lekarzy medycyny estetycznej, stomatologii, dermatologii, a także magistrów kosmetologii i dietetyki czy stylistów paznokci i fryzjerstwa.

 

Cele współpracy

  • Zwiększenie rozpoznawalności w sieci

  • Pozyskanie większej ilości klientów

  • Zwiększenie średniej wartości usług

  • Wzrost przychodów

  • Budowanie lojalności obecnych klientów

Czas trwania

W tym wpisie podsumowujemy współpracę z okresu maj – wrzesień 2016.

 

Działania SEO

W ramach działań optymalizacyjnych dla strony www.jadoreinstytut.com przeprowadzone zostały testy analityczne, mające na celu zebranie danych dotyczących liczby osób, które po wejściu na stronę/podstronę w obrębie witryny od razu wróciły do organicznych wyników wyszukiwania. Dzięki zebranym informacjom byliśmy w stanie wyselekcjonować podstrony wymagające poprawy contentowej, celem utrzymania użytkownika na stronie i zachęcenia go na przejście na inne podstrony.

 

Usługi SEO dla J’adore Instytut objęły m.in. rozbudowanie treści na podstronach i nasycenie jej słowami kluczowymi tak, aby zwiększyć ruch organiczny. W naszej strategii uwzględniliśmy również tak kluczowe kwestie jak uzupełnienie znaczników Title oraz Meta descriptions. Następstwem tych aktywności był znaczny wzrost widoczności SEO witryny na szereg dodatkowych fraz kluczowych.

 

Działania PPC

Ruch za pomocą modelu CPC pozyskiwaliśmy wykorzystując dwa kanały: system Google AdWords oraz Facebook Ads. W przypadku pierwszego skupiliśmy się na sprowadzeniu ruchu na zapytania ogólne (typu salon kosmetyczny) oraz te dotyczące zabiegów (np. depilacja laserowa). Kampanie były na bieżąco optymalizowane, głównie pod względem rozbudowy listy wykluczających słów kluczowych. Dodatkowo, działania były dopasowane do aktualnych wydarzeń typu wakacje, długi weekend czy Światowe Dni Młodzieży, pod które został dostosowany harmonogram wyświetlania reklam.

 

Innym istotnym elementem było rozgraniczenie geograficzne i zastosowanie dostosowania stawek zależnie od odległości od salonu (np. bazowym było kierowanie na Kraków po niskiej stawce, a do użytkowników w promieniu dwóch kilometrów stawki zostały dostosowane procentowo). W przypadku reklamy w portalu społecznościowym Facebook, nasze działania skupiły się na promocji postów dotyczących wpisów na blogu – łącząc odpowiednie kierowanie, umiejscowienie i ciekawe posty (np. wpis o fryzurach ślubnych), uzyskaliśmy dużą liczbę przekierowań do strony.

 

Działania Content Marketingowe

Rozumiejąc dużą prawdziwość hasła “Content is a king”, postawiliśmy na przemyślane działania w tym zakresie. Na podstawie dokładnie określonego harmonogramu i planu działania publikowaliśmy wartościowe artykuły blogowe, odpowiadające na różnorodne pytania i potrzeby odbiorców. Równolegle, promowaliśmy wpisy z linkiem do bloga na Facebooku, co pozwoliło na zbudowanie relacji z wieloma potencjalnymi klientami salonu, przebywającymi na tym portalu. W rezultacie uzyskaliśmy duże zaangażowanie ze strony odbiorców, a ponadto wpłynęliśmy na poprawę parametrów SEO.

 

Najlepszy efekt uzyskał wpis skierowany do przyszłych panien młodych – Makijaż ślubny i fryzura ślubna najlepsze pomysły i trendy. Artykuł blogowy zyskał ponad 6200 odsłon! Co ważne, współczynnik odrzuceń był bardzo niski. Dzięki odpowiedniemu targetowaniu promocji na Facebooku wyniósł on tylko niespełna 16%! Post na Facebooku, z linkiem z powyższego wpisu, w ciągu zaledwie tygodnia od dodania uzyskał prawie 80 polubień i aż 14 udostępnień.

 

Podsumowanie działań


Opinia


Powierzyliśmy agencji PromoTraffic obsługę działań SEO, kampanii AdWords, kampanii Facebook Ads oraz prowadzenie działań contentowych, co doprowadziło do znacznego zwiększenia rozpoznawalności, liczby konwersji, a co za tym idzie - wzrostu przychodu, aż o 20%. Starania doświadczonych specjalistów, z którymi mamy przyjemność współpracować, skutkują imponującymi efektami, jeśli chodzi o realizację wyznaczonych celów. Bieżąca optymalizacja działań oraz duże zaangażowanie poszczególnych specjalistów doprowadziło do lepszego zrozumienia potrzeb Naszych Klientów.

Agnieszka Jaworska - J'adore Instytut

Ula Ziemska
Napisane przez
Ula Ziemska

Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną od Promotraffic Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-415), ul. Wadowicka 8a (dalej: „Promotraffic”) dotyczących produktów i usług Promotraffic zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. oświadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 1219 z późn. zm.). Zapoznałem/zapoznałam się z klauzulą informacyjną. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem moich danych osobowych przez Promotraffic.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych przez Promotraffic Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-415), ul. Wadowicka 8a (dalej: „Promotraffic”) zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 922 z późn. zm.). Zapoznałem/zapoznałam się z klauzulą informacyjną. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem moich danych osobowych przez Promotraffic.