Facebook
Promotraffic – marketing internetowy, pozycjonowanie stron wwww
+48 512 044 729
PL EN

Efektywny landing page

STAN WYJŚCIOWY
I WYZWANIE BIZNESOWE

Klient zajmujący się rekrutacją pracowników na terenie całej Europy szukał osób, które zainteresowane byłyby pracą tymczasową na terenie Niemiec.
Klientowi zależało na działaniach, które w krótkim czasie (kilka dni) pozwolą zebrać bazę potencjalnych zainteresowanych, spełniających określone kryteria (znajomość języka, dyspozycyjność).

DZIAŁANIA

Celem przeprowadzenia akcji rekrutacyjnej przygotowano dedykowany Landing Page oraz uruchomiono kampanię Google AdWords. Landing Page zawierał najważniejsze informacje dotyczące rekrutacji oraz formularz zgłoszeniowy, za pomocą którego zainteresowane osoby pozostawiały dane kontaktowe. Kampania Google AdWords prowadzona była na frazy związane z pracą tymczasową w Niemczech.

Formularz_Landing_Page

EFEKTY I WNIOSKI

Intensywna kampania w Google AdWords trwała 5 dni. W tym czasie Landing Page odwiedziło 1 435 użytkowników. 190 osób wypełniło formularz kontaktowy. Współczynnik konwersji wyniósł więc ponad 13%. 30 osób spośród wszystkich, które pozostawiły swoje dane, spełniło kryteria rekrutacyjne.

 

Kampanie, szczególnie te nastawione na zbieranie leadów (danych kontaktowych), oparte na dedykowanym Landing Page są bardzo efektywnym narzędziem marketingowym. Stale optymalizowane pozwalają osiągać lepsze wyniki mniejszym kosztem.

zobacz wszystkie case studies