Facebook
Promotraffic – marketing internetowy, pozycjonowanie stron wwww
+48 512 044 729
PL EN

Case study - zdjęcie filtra ręcznego - klient posiadający sklep internetowy z gadżetami reklamowymi.

STAN WYJŚCIOWY
I WYZWANIE BIZNESOWE
Klient z branży reklamy gadżetowej, który prowadzi sklep internetowy, zwrócił się do nas z prośbą o pomoc w usunięciu ręcznego filtra Google nałożonego na witrynę z powodu linków przychodzących
DZIAŁANIA
Nasza firma podjęła działania mające na celu analizę profilu linków w celu określenia, które z odnośników mogą naruszać Wytyczne dla Webmasterów Google. Do witryny prowadziło prawie 150 tysięcy odnośników.
Podczas analizy wytypowano linki, których należałoby się bezwzględnie pozbyć lub też zmienić ich anchor text na bardziej naturalny. W tym celu próbowaliśmy skontaktować się z każdym z Webmasterów stron linkujących do Klienta. Powstałą listę przesłaliśmy do Disavow Tool Google i wysłaliśmy wniosek o ponowną weryfikację. Nastąpiła jeszcze dwukrotna aktualizacja listy, po czym otrzymaliśmy pozytywną odpowiedź od Google.
Ostateczna wersja pliku liczyła blisko 190 domen i 31 tysięcy linków.
EFEKTY I WNIOSKI
W efekcie naszej pracy działania ręczne na stronie zostały anulowane, a pozycje strony w wynikach organicznych znacznie się poprawiły. To spowodowało, że ruch organiczny zaczął systematycznie rosnąć i trend ten w dalszym ciągu się utrzymuje. Dostaliśmy informację od klienta, że sprzedaż wzrosła w sposób zdecydowany, dzięki czemu owocna współpraca jest cały czas kontynuowana.
zobacz wszystkie case studies