Facebook
Promotraffic – marketing internetowy, pozycjonowanie stron wwww
+48 512 044 729
PL EN

Case – filtr ręczny, klient z branży medycznej.

STAN WYJŚCIOWY
I WYZWANIE BIZNESOWE
Klient z branży medycznej prowadzący sklep online zgłosił się do nas z zapytaniem dotyczącym usunięcia filtra ręcznego. Po zdiagnozowaniu rodzaju filtra (dopasowanie częściowe za nienaturalne linki przychodzące) w Narzędziach dla Webmasterów podjęliśmy odpowiednie działania mające na celu usunięcia filtra ręcznego na stronie Klienta.
DZIAŁANIA
Na początku dokonaliśmy szczegółowej analizy profilu linków do strony Klienta - do witryny prowadziło 2039 linków.
Analizując profil linków przychodzących do strony Klienta stwierdziliśmy, że większość z tych linków jest odpowiedniej jakości i powinna być potraktowana przez Google jako naturalne. Z 2039 linków prowadzących do strony Klienta wytypowaliśmy zaledwie 9, które naszym zdaniem Google mógł potraktować jako nienaturalne. Tak przygotowaną listę przesłaliśmy do Disavow Tool Google i wysłaliśmy wniosek o ponowną weryfikację.
EFEKTY I WNIOSKI
Przypadek ten pokazuje, że nie zawsze trzeba wyciąć połowę, 20 czy nawet 10% wszystkich linków prowadzących do strony Klienta, aby usunąć filtr ręczny. W tym konkretnym przypadku wystarczyło usunąć zaledwie 0,5% wszystkich linków, by Google cofnęło nałożoną na witrynę karę.
zobacz wszystkie case studies