Facebook
Promotraffic – marketing internetowy, pozycjonowanie stron wwww
Fundusze unijne
+48 512 044 729
PL EN

Case study - pozycjonowanie - sklep internetowy
w branży suplementów diety

STAN WYJŚCIOWY
I WYZWANIE BIZNESOWE

Klient, który prowadzi sklep internetowy w bardzo konkurencyjnej branży, zwrócił się do nas w kwestii dostarczenia wartościowego ruchu na stronę, który prowadziłby do konwersji w postaci zakupów. W chwili kiedy otrzymaliśmy zapytanie ruch na stronie z bezpłatnych wyników wyszukiwarek internetowych wyglądał następująco:

ruch-wyszukiwarek

Liczba wizyt (sesji) w tygodniu oscylowała wokół 10-20, co jest wartością znikomą, która nie jest w stanie przełożyć się na zadowalający poziom sprzedaży.

DZIAŁANIA

Nasza firma podjęła działania z zakresu SEO, które miały na celu zwiększenie sprzedaży sklepu poprzez podniesienie widoczności strony w bezpłatnych wynikach wyszukiwania. Zwiększona widoczność na precyzyjnie wybrane frazy ogólne oraz słowa kluczowe typu „long tail” oznaczała oczywiście większy wolumen ruchu na witrynie.

 

Podjęte zostały działania mające na celu optymalizację strony, czyli dostosowanie jej do wytycznych Google oraz docelowych fraz kluczowych. Po poprawnej optymalizacji strony zaczęto rozwijać profil linków prowadzących do sklepu internetowego Klienta. Systematyczne pozyskiwanie linków z odpowiednich stron jest kwestią kluczową, szczególnie w przypadku branży, w jakiej jest osadzony biznes klienta.

EFEKTY I WNIOSKI

Na skutek działań SEO ruch na stronie klienta zaczął systematycznie rosnąć, trend ten w dalszym ciągu się utrzymuje. Co niezwykle ważne, pozyskani za pomocą bezpłatnych wyników wyszukiwania odwiedzający charakteryzują się wysokim zaangażowaniem – średni czas spędzony na stronie to 5 min, przy ponad (w uśrednieniu) 6 odwiedzonych podstronach. Posiadamy informację od klienta, że sprzedaż wzrosła w sposób zdecydowany, dzięki czemu owocna współpraca jest cały czas kontynuowana.

zobacz wszystkie case studies