FreshMail.pl

12+ narzędzi, które pomogą Ci być na co dzień kreatywnym

Skąd się bierze kreatywność? Co ją pobudza? Jak się można na co dzień inspirować? Pokażę Ci ponad 12 narzędzi, z których korzystam, aby zachować pomysłowość na ciągle wysokim poziomie. Najpierw wyjaśnijmy sobie podstawy. Skąd się bierze kreatywność? Kiedy wyobrażamy sobie wen...

3 podstawowe zasady jak sprzedawać na Facebooku

Nie będzie nowością, jeśli napiszę, że żyjemy w czasach reklamowego przesytu. Codziennie ze wszystkich stron bombardowani jesteśmy billboardami, spotami, pop-upami nakłaniającymi nas do zakupów. Jak w tym gąszczu reklam przebić się ze swoim produktem i trafić do potencjalnego klien...

6 najlepszych wtyczek do WordPressa

To, za co użytkownicy kochają WordPressa i wybierają go spośród wielu dostępnych na rynku systemów CMS, jest niekończąca się możliwość instalowania wtyczek, które całkowicie zmienią wygląd i funkcje twojej strony. To absolutnie niezbędne narzędzie do skutecznego pozyskiwania użyt...

Orientuj się, czyli 8 złotych zasad real-time marketingu

4:30 – dzwoni budzik. 40 minut później robisz już drugie okrążenie. Jeszcze pół godziny porannej rozgrzewki, potem lekkie śniadanie i do pracy. Po pracy znowu trening, tym razem w siłowni. I tak codziennie, bez wyjątku. Dieta, trening, ciężka praca nad sobą. I w końcu ten dzień....

Jak tworzyć i analizować kampanie na YouTube

W poprzednich artykułach w serii dotyczącej wideo marketingu omówiliśmy czym charakteryzuje się ta forma reklamy i jakie mamy możliwości marketingowe na największym portalu, pozwalającym na publikację tego typu treści, czyli YouTube, ze szczególnym uwzględnieniem reklam TrueView In-Stre...

Video marketing w Polsce. Czym był kiedyś, czym jest obecnie?

Pojęcie video marketingu w Polsce, mimo że nie jest nowe i wydawałoby się, że jest znane, to nie jest do końca dobrze rozumiane. Najprościej zdefiniować go przez stwierdzenie, że jest to działanie marketingowe zrealizowane przy użyciu formatu video. Co ciekawe, większości Polaków video...

Content marketing – podsumowanie i prognozy na 2017 rok

Content marketing to zauważalnie rosnący trend w polskim oraz światowym marketingu. Odpowiednio zaplanowane działania contentowe świetnie sprawdzają się zarówno w branży B2B, jak i w B2C. Zbadane przez Netsprinta agencje i domy mediowe zadeklarowały wzrost wydatków na kampanie z wykor...

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną od Promotraffic Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-415), ul. Wadowicka 8a (dalej: „Promotraffic”) dotyczących produktów i usług Promotraffic zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. oświadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 1219 z późn. zm.). Zapoznałem/zapoznałam się z klauzulą informacyjną. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem moich danych osobowych przez Promotraffic.

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl