Orientuj się, czyli 8 złotych zasad real-time marketingu

4:30 – dzwoni budzik. 40 minut później robisz już drugie okrążenie. Jeszcze pół godziny porannej rozgrzewki, potem lekkie śniadanie i do pracy. Po pracy znowu trening, tym razem w siłowni. I tak codziennie, bez wyjątku. Dieta, trening, ciężka praca nad sobą. I w końcu ten dzień....

Jak tworzyć i analizować kampanie na YouTube

W poprzednich artykułach w serii dotyczącej wideo marketingu omówiliśmy czym charakteryzuje się ta forma reklamy i jakie mamy możliwości marketingowe na największym portalu, pozwalającym na publikację tego typu treści, czyli YouTube, ze szczególnym uwzględnieniem reklam TrueView In-Stre...

Video marketing w Polsce. Czym był kiedyś, czym jest obecnie?

Pojęcie video marketingu w Polsce, mimo że nie jest nowe i wydawałoby się, że jest znane, to nie jest do końca dobrze rozumiane. Najprościej zdefiniować go przez stwierdzenie, że jest to działanie marketingowe zrealizowane przy użyciu formatu video. Co ciekawe, większości Polaków video...

Content marketing – podsumowanie i prognozy na 2017 rok

Content marketing to zauważalnie rosnący trend w polskim oraz światowym marketingu. Odpowiednio zaplanowane działania contentowe świetnie sprawdzają się zarówno w branży B2B, jak i w B2C. Zbadane przez Netsprinta agencje i domy mediowe zadeklarowały wzrost wydatków na kampanie z wykor...

Poznaj kolejne kroki skutecznej kampanii bożonarodzeniowej

Chciałbyś, aby wartość grudniowych koszyków Twoich klientów była kilkukrotnie wyższa niż zwykle? Chcesz dowiedzieć się, jak w świątecznym okresie poprawić ich doświadczenie w Twoim sklepie internetowym? Zebraliśmy dla Ciebie wskazówki, których odpowiednie wdrożenie może poskutkow...

Jak wykorzystać potęgę influencer marketingu

Rozważmy dwa przypadki. W pierwszym widzisz baner z wyraźnym przyciskiem „Kup teraz” lub „Dowiedz się więcej”. W drugim natomiast wchodzisz na ulubiony blog modowy i podziwiasz zdjęcia najnowszych stylizacji z opisem blogerki, informującym m.in. o tym, gdzie kupiła prezentowane ubrani...

PokemonGO – 11 najciekawszych zastosowań marketingowych

Jak skutecznie celować Poké Ball’em? W jaki sposób zdobywać Incense? Co robi Lure Module? W ciągu ostatnich trzech tygodni w sieci pojawia się mnóstwo podobnych pytań. Powód? Rosnąca w błyskawicznie szybkim tempie popularność gry Pokémon GO. Aplikacja jest wspólnym dokonaniem firm N...

Festiwal SEO – Katowice 2016 – podsumowanie wydarzenia

25 maja odbył się Festiwal SEO w Katowicach, który corocznie przyciąga coraz większe rzesze sympatyków pozycjonowania i content marketingu. Oczywiście na takim wydarzeniu nie mogło zabraknąć licznej grupy PromoTraffic. Na Festiwalu wystąpiło 10 prelegentów, a całe spotkanie było podz...

6 powodów, dla których warto wybrać staż w PromoTraffic

Interesujesz się marketingiem i chcesz rozwijać się w tym kierunku? Kończysz studia i chcesz wykorzystać swój wolny czas na zdobycie cennego doświadczenia? Koniecznie sprawdź ile możesz zyskać decydując się na rozpoczęcie kariery zawodowej w PromoTraffic.   1. Nowe kompetencje Apli...

Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną od Promotraffic Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-415), ul. Wadowicka 8a (dalej: „Promotraffic”) dotyczących produktów i usług Promotraffic zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. oświadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 1219 z późn. zm.). Zapoznałem/zapoznałam się z klauzulą informacyjną. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem moich danych osobowych przez Promotraffic.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych przez Promotraffic Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-415), ul. Wadowicka 8a (dalej: „Promotraffic”) zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 922 z późn. zm.). Zapoznałem/zapoznałam się z klauzulą informacyjną. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem moich danych osobowych przez Promotraffic.