Facebook
Promotraffic – marketing internetowy, pozycjonowanie stron wwww
Fundusze unijne
+48 512 044 729
PL EN

E-commerce

Martyna Góra
Content Marketing Specialist
0 0 min
arrow
9 października 2017
Kategorie: Content , E-commerce , Facebook
Nie będzie nowością, jeśli napiszę, że żyjemy w czasach reklamowego przesytu. Codziennie ze wszystkich stron bombardowani jesteśmy billboardami, spotami, pop-upami nakłaniającymi nas do zakupów. Jak…
9 października 2017
Kategorie: Content , E-commerce , Facebook
Nie będzie nowością, jeśli napiszę, że żyjemy w czasach reklamowego przesytu. Codziennie ze wszystkich stron bombardowani jesteśmy billboardami, spotami, pop-upami nakłaniającymi nas do zakupów. Jak…
Martyna Góra
Content Marketing Specialist
0 0 min
arrow
7 września 2017
Kategorie: E-commerce , SEO , UX
Jesteś właścicielem sklepu internetowego lub strony www, dzięki której pozyskujesz klientów? A może pracujesz w agencji świadczącej usługi SEO, AdWords lub User Experience? Martwi cię,…
Monika Śmigla
Team Leader SEO
2 461 5 min
arrow
7 września 2017
Kategorie: E-commerce , SEO , UX
Jesteś właścicielem sklepu internetowego lub strony www, dzięki której pozyskujesz klientów? A może pracujesz w agencji świadczącej usługi SEO, AdWords lub User Experience? Martwi cię,…
Monika Śmigla
Team Leader SEO
2 461 5 min
arrow
Krzysztof Klasa
SEO Specialist
2 242 6 min
arrow
4 września 2017
Kategorie: E-commerce , SEO
Dane strukturalne, choć przez Google wykorzystywane już od paru ładnych lat, nadal nie są dla branży e-commerce standardem i wiele sklepów internetowych wciąż nie wdraża…
4 września 2017
Kategorie: E-commerce , SEO
Dane strukturalne, choć przez Google wykorzystywane już od paru ładnych lat, nadal nie są dla branży e-commerce standardem i wiele sklepów internetowych wciąż nie wdraża…
Krzysztof Klasa
SEO Specialist
2 242 6 min
arrow
21 sierpnia 2017
Kategorie: E-commerce , PPC
Powoli odchodzi się od modelu przypisywania konwersji tylko do ostatniego źródła odwiedzin. Mimo to, model ostatniego kliknięcia jest modelem domyślnym w Google Analytics, co bardzo…
Natalia Chrobak
PPC Specialist
2 205 5 min
arrow
21 sierpnia 2017
Kategorie: E-commerce , PPC
Powoli odchodzi się od modelu przypisywania konwersji tylko do ostatniego źródła odwiedzin. Mimo to, model ostatniego kliknięcia jest modelem domyślnym w Google Analytics, co bardzo…
Natalia Chrobak
PPC Specialist
2 205 5 min
arrow
Karol Wójcik
Junior SEO Specialist
1 604 6 min
arrow
14 sierpnia 2017
Kategorie: Content , E-commerce , SEO , UX
To, za co użytkownicy kochają WordPressa i wybierają go spośród wielu dostępnych na rynku systemów CMS, jest niekończąca się możliwość instalowania wtyczek, które całkowicie zmienią…
14 sierpnia 2017
Kategorie: Content , E-commerce , SEO , UX
To, za co użytkownicy kochają WordPressa i wybierają go spośród wielu dostępnych na rynku systemów CMS, jest niekończąca się możliwość instalowania wtyczek, które całkowicie zmienią…
Karol Wójcik
Junior SEO Specialist
1 604 6 min
arrow
7 sierpnia 2017
Kategorie: E-commerce , SEO , UX
Odpowiednia optymalizacja kart produktowych to sukces każdego sklepu internetowego. Właściwy opis oraz konstrukcja strony produktowej ma znaczący wpływ na widoczność w wynikach wyszukiwania oraz wielkość…
Magdalena Baran
SEO Specialist
2 409 8 min
arrow
7 sierpnia 2017
Kategorie: E-commerce , SEO , UX
Odpowiednia optymalizacja kart produktowych to sukces każdego sklepu internetowego. Właściwy opis oraz konstrukcja strony produktowej ma znaczący wpływ na widoczność w wynikach wyszukiwania oraz wielkość…
Magdalena Baran
SEO Specialist
2 409 8 min
arrow
Magdalena Majewska
PPC Specialist
0 504 4 min
arrow
15 maja 2017
Kategorie: Analityka , E-commerce , PPC
Czy potrafisz odpowiedzieć na to: - Kto jest Twoją największą konkurencją? - Kiedy ostatnio sprawdzałeś raport „Analiza konkurencji”? - Jaki jest udział Twoich reklam w…
15 maja 2017
Kategorie: Analityka , E-commerce , PPC
Czy potrafisz odpowiedzieć na to: - Kto jest Twoją największą konkurencją? - Kiedy ostatnio sprawdzałeś raport „Analiza konkurencji”? - Jaki jest udział Twoich reklam w…
Magdalena Majewska
PPC Specialist
0 504 4 min
arrow
13 lutego 2017
Kategorie: E-commerce , PPC
14 lutego mija termin dodania numerów GTIN do pliku produktowego w Google Merchant Center. Obowiązek ten dotyczy wszystkich produktów, które posiadają ten numer nadany przez…
Magdalena Majewska
PPC Specialist
0 291 4 min
arrow
13 lutego 2017
Kategorie: E-commerce , PPC
14 lutego mija termin dodania numerów GTIN do pliku produktowego w Google Merchant Center. Obowiązek ten dotyczy wszystkich produktów, które posiadają ten numer nadany przez…
Magdalena Majewska
PPC Specialist
0 291 4 min
arrow
Milena Konieczko
Junior Content Marketing Specialist
0 178 1 min
arrow
13 grudnia 2016
Kategorie: E-commerce , PPC , SEO
W naszym biurze prasowym pojawiła się kolejna historia sukcesu. Tym razem podsumowujemy współpracę z Topsanit.pl - sklepem internetowym, którego flagowymi produktami są elementy wyposażenia kuchni…
13 grudnia 2016
Kategorie: E-commerce , PPC , SEO
W naszym biurze prasowym pojawiła się kolejna historia sukcesu. Tym razem podsumowujemy współpracę z Topsanit.pl - sklepem internetowym, którego flagowymi produktami są elementy wyposażenia kuchni…
Milena Konieczko
Junior Content Marketing Specialist
0 178 1 min
arrow
8 grudnia 2016
Kategorie: E-commerce , SEM
Chciałbyś, aby wartość grudniowych koszyków Twoich klientów była kilkukrotnie wyższa niż zwykle? Chcesz dowiedzieć się, jak w świątecznym okresie poprawić ich doświadczenie w Twoim sklepie…
Milena Konieczko
Junior Content Marketing Specialist
0 210 6 min
arrow
8 grudnia 2016
Kategorie: E-commerce , SEM
Chciałbyś, aby wartość grudniowych koszyków Twoich klientów była kilkukrotnie wyższa niż zwykle? Chcesz dowiedzieć się, jak w świątecznym okresie poprawić ich doświadczenie w Twoim sklepie…
Milena Konieczko
Junior Content Marketing Specialist
0 210 6 min
arrow
Popularne wpisy

Sorry. No data so far.

Szkolenia

Poznaj Google Analytics i Google AdWords w jeden dzień!

 

Marketing w Internecie to branża, w której niezbędna jest umiejętność prawidłowej analizy danych dostępnych w Google Analytics oraz znajomość najpopularniejszego systemu reklamowego – AdWords.

 

Dzięki naszemu jednodniowemu szkoleniu poznasz wszystkie informacje niezbędne do swobodnego poruszania się po obu tych platformach.