Facebook
Promotraffic – marketing internetowy, pozycjonowanie stron wwww
Fundusze unijne
+48 512 044 729
PL EN

Prowadzimy kampanie
Facebook Ads

 

Zrób pierwszy krok!

Kampanie Facebook Ads


 

Pomożemy Ci wykorzystać możliwości, jakie otwiera przed Twoim biznesem reklama na Facebooku. Korzystając ze szczegółowych danych, takich jak: demografia, zainteresowania czy wykształcenie, jesteśmy w stanie precyzyjnie dotrzeć do Twoich potencjalnych klientów i zrealizować wyznaczone przez Ciebie cele.

W zależności od Twoich preferencji możemy skupić się np. na: zwiększeniu ruchu na Twojej stronie internetowej, pozyskiwaniu nowych zapytań ofertowych, czy sprzedaży konkretnych produktów lub usług. Bazując na swojej wiedzy i doświadczeniu, testujemy różne warianty reklamowe oraz inwestujemy w te, które przynoszą jak najlepsze efekty w postaci zaangażowania klientów i dokonywania przez nich konwersji.

Przygotowane przez nas reklamy na Facebooku są starannie dopracowane pod każdym względem, zarówno w formie tekstowej, jak i graficznej, co przykuwa uwagę odbiorców i skłania do zainteresowania ofertą.

Skontaktuj się z nami, a przybliżymy Ci szczegóły usługi i przedstawimy cennik reklam na Facebooku.  

Jak wygląda tworzenie reklam za pomocą usług Facebook ADS


 

Reklama w tak potężnym medium społecznościowym, jakim jest Facebook, to obecnie bardzo skuteczna metoda dotarcia do grupy docelowej. Jej niepodważalną zaletą jest to, że należy do nienachalnych form promocji, pozwalającą dotrzeć do ściśle określonych odbiorców. Tak więc nie ma potrzeby obawiać się, że budżet na reklamę zostanie źle wykorzystany. Jeśli tylko właściwie wyznaczymy persony oraz odpowiednio dostosujemy ustawienia kampanii, jesteśmy w stanie odnieść wielki sukces.

 

 

Proces tworzenia kampanii na Facebooku nie należy do skomplikowanych. Składa się z 3 głównych etapów:

 

  • określenie celów
  • zdefiniowanie odbiorców
  • utworzenie reklam i ustalenie budżetu.

 

Określenie celów determinuje grupy odbiorców, do których będziemy kierować przekaz, dlatego też należy precyzyjnie podejść do tej czynności. Reklamodawca ma możliwość wyboru spośród 13 celów, do których należą m.in.: polubienia strony, aktywność dotycząca posta strony, kliknięcia przekierowujące do witryny, konwersje w witrynie itp. Cele są związane z poziomem rozwoju danej firmy. Jeżeli biznes istnieje na rynku stosunkowo niedługo, kampanie będą koncentrować się na budowaniu świadomości i pozyskaniu nowych klientów. Natomiast kiedy marka odpowiednio ukształtuje się wśród odbiorców, będzie można zachęcać do zakupu czy instalacji aplikacji.   

 

Kiedy już ustalimy, na czym najbardziej nam zależy, możemy przejść do określenia grup odbiorców. Podczas ustalania kampanii pod uwagę brane są takie czynniki, jak:

 

  • dane demograficzne
  • charakterystyczne zachowania
  • zainteresowania
  • polubione strony

 

Im precyzyjniej podejdziemy do określenia odbiorców, tym większa będzie szansa, że właściwie dotrzemy z przekazem do grupy docelowej.

 

Następnym etapem jest utworzenie reklam. Możemy wykreować reklamę: strony, witryny, firmy lub wydarzenia. Gdy przejdziemy ten etap pozostanie już tylko dobranie budżetów. Budżet można ustalać ręcznie lub automatycznie. Kiedy ktoś dopiero zaczyna prowadzić biznes dobrze, gdy na początek zdecyduje się na drugą opcję.

Co możesz zyskać dzięki kampanii reklamowej fecbook ads


 

Kampanie reklamowe Facebook Ads dają reklamodawcom wiele możliwości. Niezależnie od tego, jaki jest cel marketingu internetowego w danej firmie, zawsze uda się zainteresowanym osobom dopasować działania na portalu Facebook. Do czterech głównych korzyści można zaliczyć:

 

  • Wypromowanie strony.

Reklamy, mające na celu promocję strony, mogą być wyświetlane w aktualnościach, w prawej kolumnie Facebooka, a także na Instagramie. Zawierają one przycisk umożliwiający polubienie strony. Im więcej osób kliknie ‘lubię to’, tym więcej odbiorców zaangażujesz w inne aktywności na stronie.

 

  • Zwiększenie ruchu na stronie internetowej.

Reklama danej witryny będzie wyświetlana w aktualnościach wybranej grupy docelowej. W tym przypadku najlepiej sprawdza się reklama w formacie karuzelowym. Umożliwia ona wyświetlanie nawet 10 obrazów lub filmów w jednej jednostce reklamowej.

 

  • Wzrost świadomości marki.

Jest to szczególnie ważne w początkowej fazie rozwoju firmy. Aby odnieść sukces, należy najpierw dotrzeć do odpowiedniej ilości osób i sprawić, że zapamiętają one daną markę.

 

  • Wzrost liczby konwersji na stronie.

Ten typ kampanii reklamowych umożliwia monitorowanie tego, jakie czynności odbiorcy wykonują w obrębie danej witryny, po obejrzeniu reklamy na Facebooku. Do konwersji możemy zaliczyć: zakup, rejestrację, dodanie produktów do koszyka czy przejście na kolejne podstrony.

 

Do kogo kierowane są reklamy facebook?


 

Przekazy reklamowe na Facebooku mogą być kierowane zarówno do niewielkiej, jak i do dużej grupy odbiorców. Którą opcję powinni wybrać reklamodawcy? Zalecamy, aby próbować różnych wariantów. Bieżące testowanie pozwoli dowiedzieć się, co jest najkorzystniejsze dla danej firmy.

 

 

Jeżeli reklamodawca wybierze małą, precyzyjnie określoną grupę docelową, komunikaty reklamowe będą w większym stopniu spersonalizowane i bardziej atrakcyjne dla odbiorców. Wtedy istnieje większe prawdopodobieństwo, że skontaktują się oni z firmą i zdecydują się na skorzystanie z usług lub zakup produktów. Z kolei duża grupa docelowa, będzie odpowiednim wyborem, w przypadku, gdy reklamodawcy zależy na zwiększeniu świadomości marki.

 

 

Odbiorców można podzielić ze względu na następujące czynniki:

  • dane demograficzne (wiek, płeć, wykształcenie, miejsce zamieszkania)
  • zainteresowania
  • typowe zachowania

 

Co ważne, podczas tworzenia grupy odbiorców, istnieje możliwość sprawdzenia przybliżonej liczby osób, do których dotrze przekaz. Jeżeli okaże się, że rzeczywiste wyniki nie pokryją się z przewidywalnymi, będzie to oznaczać, że została wybrana za mała grupa docelowa.

 

Jak wygląda ustalanie budżetu? W zależności od tego, na jakich osobach najbardziej zależy danemu reklamodawcy, może on ustalić różne stawki dla różnych grup odbiorców.

 

Reklamy na Facebooku skutecznie wspierają sprzedaż i promocję marki. Dlatego też, w celu osiągnięcia sukcesu online nie sposób pominąć tego kanału.

 

Dlaczego facebook jest wartościowym źródłem publikacji reklam?


 

Dzięki reklamie na Facebooku reklamodawcy są w stanie łatwo i szybko dotrzeć do właściwych osób, z odpowiednim komunikatem i w odpowiednim czasie. Na dużą skuteczność kampanii Facebook Ads w znacznym stopniu wpływa to, że ludzie korzystają z Facebooka głównie w celach prywatnych, rozrywkowych. W takiej sytuacji łatwiej jest wpleść przekazy reklamowe i przekonać odbiorców do wykonania określonej czynności (przejście na stronę, zakup itp.).

 

 

Dużym plusem kampanii na Facebooku jest to, że posiadają one zaawansowane opcje targetowania. Reklamodawca jest w stanie precyzyjnie określić swoją grupę docelową, biorąc pod uwagę takie czynniki, jak:

 

  • dane demograficzne
  • zainteresowania
  • zachowania

 

Co ważne, na coraz większą popularność i skuteczność kampanii Facebook Ads wpływa różnorodność formatów reklamowych i celów. Niezależnie od tego, jaki biznes prowadzimy i w jakiej branży, Facebook daje nam ogromne możliwości, jeżeli chodzi o sposób reklamowania i dostosowanie do naszych celów reklamowych. Możemy zdecydować się m.in. na kliknięcia przekierowujące do witryny, konwersje w witrynie, aktywności dotyczące posta strony, polubienia strony itp.

 

 

Następnym czynnikiem, mającym znaczny wpływ na dużą efektywność kampanii na Facebooku jest to, że portal ten oferuje coraz więcej przydatnych narzędzi, pomagających w targetowaniu, wykorzystaniu reklam i mierzeniu wyników działań. W związku z tym, reklamodawcy mogą lepiej planować swoje aktywności w social media, lepiej optymalizować koszty oraz docierać do większego grona odbiorców.

Posiadamy certyfikaty

Poznaj korzyści współpracy z nami:

  • Lepsze efekty

    Przemyślane działania naszych specjalistów powodują wzrost ruchu na stronie oraz sprzedaż produktów i usług.

  • Dotarcie do klientów

    Precyzyjne kierowanie reklam pozwala dotrzeć do klientów zainteresowanych Twoją ofertą produktową.

  • Sprawne działanie

    Efektywna praca naszych specjalistów zapewni Ci szybkie uruchomienie kampanii i natychmiastowe wyświetlanie reklam.

  • Rzetelny raport

    Dostarczymy szczegółowe raporty przedstawiające efekty naszej pracy.

  • Oszczędność czasu i pieniędzy

    Zapewniamy pełną obsługę marketingową, dzięki wsparciu spółek wchodzących w skład PromoHoldingu.

Dlaczego my?

30 specjalistów

500+ efektywnych kampanii

100+ zadowolonych klientów

najlepsze na świecie narzędzia

4 lata na rynku

kilkanaście certyfikatów jakości

Proces prowadzenia kampanii Facebook Ads

Wybór celu

przedstawiasz nam swój cel biznesowy, a my na jego podstawie dobieramy odpowiednie typy kampanii

Analityka

do Twojej strony dołączamy kod piksela Facebooka, dzięki któremu możemy efektywniej prowadzić działania

Kreacja

tworzymy i realizujemy koncepcję reklam graficznych, które będą dostosowane do celu biznesowego

Tworzenie kampanii

przygotowujemy kampanię, określamy kierowanie i wgrywamy reklamy. Dodatkowo każdy link tagujemy, by poznać zachowania użytkowników po przejściu na Twoją stronę

Optymalizacja

na podstawie zebranych danych szukamy najlepszej metody kierowania, która zapewnia realizację celu biznesowego

Raportowanie

przedstawiamy w przystępnej formie podsumowanie działań prowadzonych na portalu społecznościowym Facebook

Opinie klientów

Celem naszej współpracy z Agencją PromoTraffic jest rozwój sprzedaży przy użyciu wyszukiwarki oraz mediów społecznościowych, głównie za pomocą kampanii PPC. Dzięki profesjonalnemu i kreatywnemu podejściu osób zaangażowanych w projekt zwiększyliśmy przychody średnio o 10% przy równoczesnym spadku średnich kosztów mediów o 7%. Ważnym elementem naszej współpracy jest rozsądne podejście specjalistów do budżetów reklamowych – ich zwiększenie jest odpowiednio uargumentowane i wdrażane wtedy, kiedy może się przełożyć na wzrost przychodów. 

Wiktor Pyrzyk
Właściciel

Opiekę nad zwiększaniem ruchu organicznego oraz sprzedaży w naszym sklepie internetowym z kosmetykami naturalnymi powierzyliśmy specjalistom z PromoTraffic. Ich cierpliwość, determinacja oraz sugestie okazały się istotne podczas ustalania strategii budowania i wdrażania działań realnie przekładających się na zwiększanie odwiedzin z Google oraz finalnie sprzedaż.

Dorota Topolska
Prezes Zarządu

Powierzyliśmy Agencji PromoTraffic obsługę kampanii Google AdWords i Facebook Ads stawiając przed nią konkretne cele. Specjaliści dedykowani do obsługi kampanii PPC wykazują się bardzo dobrą znajomością rynku, a podjęte przez nich działania przyczyniły się do zwiększenia sprzedaży i liczby transakcji w stosunku do poprzednich miesięcy o 83%. Ich zaangażowanie i solidność wielokrotnie pokazały, że ta współpraca to udana inwestycja. Za Agencją PromoTraffic zdecydowanie przemawiają jakość usług oraz zrozumienie potrzeb klienta.

Dorota Jeżewska
Kierownik Działu Ecommerce i Marketingu

Współpracujemy z:

Zostaw kontakt, a powiemy Ci,
jak zdobyć nowych klientów!

…  lub zadzwoń:     +48 601 484 000




    Przepisz zawartość obrazka
    captcha

Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych

Pozostałe usługi