Facebook
Promotraffic – marketing internetowy, pozycjonowanie stron wwww
Fundusze unijne
+48 512 044 729
PL EN

Przygotowujemy kompleksowe
kampanie reklamowe wideo na YouTube

 

Zrób pierwszy krok!

Kampanie reklamowe wideo


 

Dotrzemy do Twoich klientów za pomocą kampanii reklamowej wideo i zbudujemy świadomość Twojej marki wśród grupy docelowej.

Różnorodne metody targetowania reklam wideo m.in. ze względu na demografię, profil behawioralny, położenie geograficzne, czy grupy remarketingowe pozwolą nam skierować przekaz wyłącznie do klientów zainteresowanych Twoimi usługami i produktami, przez to zwiększyć skuteczność działań, a finalnie sprzedaż.

Kampania wideo umożliwia dokładny pomiar efektywności reklam oraz monitorowanie liczby obejrzeń, wyświetleń oraz kliknięć w daną reklamę, co daje Ci pełną kontrolę nad wynikami promocji.

Kampanie wideo przestała być domeną dużych reklamodawców. Przy obecnych możliwościach tworzenia i edycji materiałów wideo zarówno światowe koncerny, jak i mniejsi przedsiębiorcy mogą wykorzystać ogromne możliwości kampanii wideo dzięki stosunkowo niskim kosztom, co w połączeniu z możliwością precyzyjnego wyboru grupy potencjalnych odbiorców przekłada się na wysoką skuteczność tej usługi.

Prowadzimy kampanie wideo na największych portalach oferujących tego typu treści – YouTube oraz Facebook.

Skontaktuj się z nami i sprawdź ofertę reklamy wideo.

Co możesz zyskać dzięki kampaniom wideo – TrueView?


 Reklamy wideo TrueView są niezwykle ciekawym sposobem na przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów w drugiej największej wyszukiwarce – Youtube oraz w całym Internecie. Reklamodawca może decydować o miejscu i czasie wyświetlania swoich kreacji wideo oraz o tym, jakim dokładnie odbiorcom zostaną one wyświetlone. Niewątpliwie, za korzystaniem z reklam TrueView przemawia fakt, że reklamodawca płaci tylko w momencie, gdy użytkownik obejrzy 30 sekund materiału (bądź cały, jeżeli jest on krótszy niż 30 sekund) lub gdy wejdzie w interakcję z reklamą, np. kliknie w baner czy miniaturę wideo.

 

 

Przy pomocy reklam TrueView reklamodawcy są w stanie:

 

  • Tworzyć przekaz wideo zaledwie w kilka minut.

 

  • Dokładnie mierzyć efekty (śledzenie liczby wyświetleń, kosztów, budżetu. Istnieje możliwość, jakie filmy najbardziej interesują klientów, jak długo oglądają oni te ulubione.

 

  • Docierać do konkretnych odbiorców. Reklamodawcy mogą precyzyjnie wyznaczać grupy odbiorców, dzięki określeniu tematu, słów kluczowych lub danych demograficznych.

 

Dzięki reklamom TrueView reklamodawca może dotrzeć do internautów w różnych miejscach, głównie w drugiej największej wyszukiwarce na świecie – Youtube. Na uwagę zasługuje fakt, że serwis YouTube jest dostępny aż w 73 krajach i 61 językach. Warto zatem skorzystać  z opcji reklam typu TrueView, szczególnie, że przekazy wideo potrafią o wiele skuteczniej wpłynąć na użytkowników, niż zwykłe reklamy tekstowe.

Formaty reklam wideo


 W sieci reklamowej AdWords reklamodawcy są w stanie na wiele różnych sposobów dotrzeć do pożądanych odbiorców. Na koncie AdWords możliwe jest wykreowanie ciekawych przekazów wideo w różnych formach. Dostępne formaty obejmują: reklamy TruView In-Stream, TrueView Discovery oraz reklamy w przerywniku.

 

Reklamy Trueview In-Stream wyświetlają się przed materiałem wideo, w jego trakcie lub po zakończeniu. W tym przypadku możliwe jest pominięcie reklamy przez użytkownika już po 5 sekundach odtwarzania. W kwestii kosztów, reklamodawca jest zobowiązany uiścić opłaty, tylko wtedy, gdy odbiorca Tru 30 sekund filmu (lub cały film, kiedy nagranie jest krótsze niż pół minuty).

 

Na reklamę Trueview Discovery (dawniej: Trueview In-Display) składa się tekst i obraz miniatury zaczerpniętych z wideo. Zachęcają one internautów do kliknięcia, aby obejrzeć dane wideo. Reklama pojawia się na stronie wyświetlania filmu lub na stronie kanału Youtube. Opłaty naliczane są tylko w przypadku gdy odbiorca zechce obejrzeć daną reklamę i kliknij w miniaturę.

 

Kolejny rodzaj reklamy Trueview to reklamy w przerywniku. Czas ich trwania wynosi maksymalnie 6 sekund. Podobnie jak w przypadku Trueview In-Stream reklamy mogą wyświetlać się przed filmem, w jego trakcie lub po zakończeniu. Różnica polega na tym, że odbiorcy nie mają możliwości ich pominięcia. Jeżeli chodzi o koszty, reklamodawca rozlicza się w oparciu o model CPM (opłaty za każde 1000 wyświetleń reklamy).

 

Kierowanie reklam w kampaniach video


 Reklamy wideo kierowane na Youtube oraz sieć reklamową umożliwiają reklamodawcom dotarcie do precyzyjnie wyznaczonych grup docelowych 

 

Dla reklam wideo dostępnych jest aż 6 metod kierowania.

  • Zainteresowania – pozwala na dotarcie do odbiorców na podstawie zakresu tematycznego, jaki jest w zakresie ich zainteresowań. Dzięki temu, reklamodawcy mogą docierać do pożądanych grup docelowych także w momencie, kiedy przebywają one na stronach o innej tematyce.

 

  • Grupy demograficzne – wybór odbiorców ze względu na wiek, płeć, status materialny itp.

 

  • Miejsca docelowe – komunikaty reklamowe mogą być skierowane na konkretne kanały, filmy, witryny lub na miejsca docelowe na stronach (tj. filmy na Youtube, kanały na Youtube lub też witryny czy aplikacje w sieci reklamowej).

 

  • Remarketing – umożliwia dotarcie do konkretnych użytkowników, biorąc pod uwagę ich wcześniejsze interakcje z innymi filmami lub danym kanałem. Ponadto, jeżeli reklamodawca ma konto na Youtube połączone z kontem AdWords, automatycznie zostaną dla niego utworzone listy niestandardowe.

 

  • Należy pamiętać, że po stworzeniu list z kombinacjami niestandardowymi, trzeba dodać je do grup reklam.

 

  • Słowa kluczowe – reklamy mogą wyświetlać się użytkowników, na podstawie słów bądź wyrażeń powiązanych z filmem na Youtube, określonym kanałem lub rodzajem witryny, jaką są zainteresowani użytkownicy

 

  • Tematy  – ten typ targetowania pozwala na dotarcie do kanałów, filmów i witryn, powiązanych z określoną tematyką.

 

Kierowanie wideo można ustawić na dwa sposoby. Pierwszy – z poziomu karty ‘Kierowanie wideo’ na koncie AdWords, drugi – z poziomu karty ‘Grupy reklam’.

 

Sposoby mierzenia skuteczności reklam wideo


Działania podejmowane w różnego rodzaju kanałach online mogą być idealnie zaplanowane, precyzyjnie dopasowane o person, jednak tworząc komunikaty reklamowe nie sposób zapominać o tak ważnej kwestii jaką jest mierzenie efektywności działań. Powstaje pytanie: jak do tego podejść? Wiemy, że dla przykładu, skuteczność wszelakich  zabiegów w zakresie content marketingu, można mierzyć sugerując się np. liczbą odsłon artykułu, średnim czasem spędzonym na stronie, liczbą udostępnień czy też komentarzy. Jednak w jaki sposób mierzyć efektywność reklam wideo?

 

Najważniejsze dane, które reklamodawcy powinni wziąć pod uwagę analizując skuteczność kampanii wideo to:

  • Liczba obejrzeń – ile razy użytkownicy obejrzeli daną reklamę lub weszli z nią w jakąś interakcję?

 

  • Wartość współczynnika odrzuceń – ilość obejrzeń lub interakcji, podzielona przez liczbę wyświetleń.

 

  • Średnie CPC – ile wyniósł koszt obejrzenia przez użytkownika 30-sekundowej reklamy lub wejścia z nią w interakcję.

 

  • Liczba kliknięć – ile razy odbiorcy kliknęli dany materiał wideo?

 

  • CTR (współczynnik klikalności) – liczba kliknięć podzielona przez liczbę wyświetleń reklamy.

 

  • Unikalne pliki cookie – liczba plików cookie przypisanych do przeglądarki na określonym urządzeniu.

 

  • Unikalni widzowie według pliku cookie – ile razy dana reklama została obejrzana przez unikalny plik cookie w określonym przedziale czasu

 

  • Zaangażowanie – liczba kliknięć interaktywnych elementów  (np. ikony, rozwijające karty w reklamie wideo).

 

  • Współczynnik zaangażowania – liczba interakcji zdobytych przez reklamę podzielona przez liczbę jej wyświetleń.

 

Powyższe czynniki zaliczyć możemy do podstawowych. Co więcej, istnieje wiele zaawansowanych funkcji raportowania, niezwykle przydatnych dla reklamodawców, takich jak: segmenty (dzielenie danych na wiersze), automatyczne raportowanie, moja historia zmian (lista zmian wprowadzanych na koncie).

 

Posiadamy certyfikaty

Sprawdź, co możemy Ci zaoferować:

  • Lepsze wyniki

    Przemyślane działania powodują wzrost ruchu na stronie oraz sprzedaż produktów i usług.

  • Dotarcie do klientów

    Precyzyjne kierowanie reklam pozwala dotrzeć do klientów zainteresowanych Twoją ofertą produktową.

  • Zespół specjalistów

    W każdy projekt zaangażowani są specjaliści o rozbudowanych kompetencjach w zakresie m.in.: seo, sem, user experience i content.

  • Bezpieczeństwo

    Gwarantujemy efektywne i optymalne wykorzystanie budżetów reklamowych.

  • Raportowanie

    Dostarczymy szczegółowe raporty przedstawiające efekty naszej pracy.

Dlaczego my?

30 specjalistów

500+ efektywnych kampanii

100+ zadowolonych klientów

najlepsze na świecie narzędzia

4 lata na rynku

kilkanaście certyfikatów jakości

Proces prowadzenia kampanii wideo

Planowanie

określamy, jakie cele ma spełnić kampania, jaka jest grupa docelowa i jak do niej dotrzeć

Strategia

tworzymy strategię, dostosowaną do specyfiki reklamy wideo w internecie i potencjalnych odbiorców

Wdrożenie

na podstawie strategii tworzymy atrakcyjne materiały wideo, idealnie dopasowane do wybranych kanałów

Komunikacja

po akceptacji materiałów wideo rozpoczynamy za ich komunikację z docelową grupą odbiorców

Optymalizacja

na bieżąco sprawdzamy działanie kampanii i koncentrujemy się na jak najlepszej realizacji celu biznesowego

Raportowanie

podsumowujemy działania w ramach kampanii wideo, zarówno za pomocą danych liczbowych, jak i komentarza specjalisty

Opinie klientów

Celem naszej współpracy z Agencją PromoTraffic jest rozwój sprzedaży przy użyciu wyszukiwarki oraz mediów społecznościowych, głównie za pomocą kampanii PPC. Dzięki profesjonalnemu i kreatywnemu podejściu osób zaangażowanych w projekt zwiększyliśmy przychody średnio o 10% przy równoczesnym spadku średnich kosztów mediów o 7%. Ważnym elementem naszej współpracy jest rozsądne podejście specjalistów do budżetów reklamowych – ich zwiększenie jest odpowiednio uargumentowane i wdrażane wtedy, kiedy może się przełożyć na wzrost przychodów. 

Wiktor Pyrzyk
Właściciel

Opiekę nad zwiększaniem ruchu organicznego oraz sprzedaży w naszym sklepie internetowym z kosmetykami naturalnymi powierzyliśmy specjalistom z PromoTraffic. Ich cierpliwość, determinacja oraz sugestie okazały się istotne podczas ustalania strategii budowania i wdrażania działań realnie przekładających się na zwiększanie odwiedzin z Google oraz finalnie sprzedaż.

Dorota Topolska
Prezes Zarządu

Powierzyliśmy Agencji PromoTraffic obsługę kampanii Google AdWords i Facebook Ads stawiając przed nią konkretne cele. Specjaliści dedykowani do obsługi kampanii PPC wykazują się bardzo dobrą znajomością rynku, a podjęte przez nich działania przyczyniły się do zwiększenia sprzedaży i liczby transakcji w stosunku do poprzednich miesięcy o 83%. Ich zaangażowanie i solidność wielokrotnie pokazały, że ta współpraca to udana inwestycja. Za Agencją PromoTraffic zdecydowanie przemawiają jakość usług oraz zrozumienie potrzeb klienta.

Dorota Jeżewska
Kierownik Działu Ecommerce i Marketingu

Współpracujemy z:

Zostaw kontakt, a powiemy Ci,
jak zdobyć nowych klientów!

…  lub zadzwoń:     +48 601 484 000




    Przepisz zawartość obrazka
    captcha

Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych

Pozostałe usługi