Marketing dla B2C


Rozumiemy specyfikę działania w handlu B2C. Dobieramy kanały i narzędzia tak, aby stworzyć dla Ciebie odpowiednią mieszankę działań PPC, SEO i content marketingu.

 

Wiemy, jak zoptymalizować Twoją stronę, aby znalazła się na wysokich pozycjach w wyszukiwarce.

SEO dla klientów B2C jest niezbędne, by strona Twojej firmy była nie tylko lepiej widoczna na najbardziej konkurencyjne słowa kluczowe, ale generowała także konwersje w postaci  wypełnionych formularzy kontaktowych i pozyskiwała kontakty do potencjalnych klientów. SEO dla B2C odpowiada dostosowanie witryny do wymagań Google w taki sposób, by była ona widoczna dla Twoich klientów i odpowiadała ich potrzebom.

 

Mamy doświadczenie w prowadzeniu kampanii sprzedażowych dla B2C – pomożemy Ci pozyskać nowych klientów i utrzymać stałych.

Nasza oferta w ramach PPC dla B2C obejmuje szczególnie opracowanie struktury konta dostosowanej do oczekiwane efektu, a także optymalizację kampanii na podstawie wcześniej uzgodnionych i wyznaczonych celów np. liczba wysłanych formularzy, przejścia na stronę kontaktu.

 

Znajdziemy Twojego idealnego klienta, aby przyciągnąć jego uwagę poprzez angażujące treśći na stronie i w kanałach social media.

Marketing karmi się dobrej jakości treściami, które są niezbędne na każdym etapie lejka sprzedażowego. Content marketing odpowiada za strategiczne i nastawione na konkretny cel biznesowy działania w obszarze treści. Zaczniemy od stworzenia strategii content marketingowej, by narysować persony, znaleźć miejsca, w których przebywa Twój dobry klient. Wyznaczymy kanały, w których najkorzystniej będzie działać i tematykę treści, którą powinniśmy poruszać.

 

Skontaktuj się Wypełnij brief online

certyfikaty i wyróżnienia


European Search Awards 2017 & 2018

finalista w kategorii BEST PPC CAMPAIGN i BEST SMALL PPC AGENCY

Google Premier Partner Awards 2017

finalista w kategorii Growing Business Online Innovation

Ekomersy 2017

II miejsce w kategorii "Najlepsza agencja wspierająca generowanie sprzedaży"

Google Premier Partner

należymy do 2% najlepszych partnerów Google na świecie

Raport agencje interaktywne 2017

Najlepiej oceniona przez własnych klientów agencja SEO/SEM w raporcie