Marketing dla start-upu


Rozumiemy specyfikę działania start-upów. Dobieramy kanały i narzędzia tak, aby stworzyć dla Ciebie odpowiednią mieszankę działań PPC, SEO i content marketingu.

 

Wiemy, jak zoptymalizować Twoją stronę, aby znalazła się na wysokich pozycjach w wyszukiwarce.

SEO dla start-upów stawia na zintensyikowane działania SEO-PRowe związane z publikacjami, pozyskiwaniem inków i publikacją artykułów na serwisach zewnętrznych.

 

Mamy doświadczenie w prowadzeniu kampanii sprzedażowych dla start-upów – pomożemy Ci pozyskać nowych klientów i utrzymać stałych.

Ponieważ często usługi oraz produkty oferowane przez start-up są rzadko lub wcale wyszukiwane, kładziemy nacisk na mocno rozbudowaną kampanię w sieci GDN, kierowaną na osoby wyszukujące podobne produkty, posiadające konkretne zainteresowania lub odwiedzające znane strony branżowe. W sieci wyszukiwania reklamy wyświetlają się na ogólne zapytania.

 

Znajdziemy Twoją grupę docelową, aby przyciągnąć jej uwagę poprzez angażujące treści na stronie i w kanałach social media.

Start-upy często oczekują szybkich efektów, dlatego skupimy się na krótkoterminowych celach i niestandardowym podejściu do social mediów czy kampanii e-mail marketingowych.

 

Analityka, audyty i szkolenia dla start-upu

Zapoznaj się z bogatą ofertą dotyczącą analityki, audytów i szkoleń, które tworzymy dla start-upów i które dostosujemy do Twojej branży oraz potrzeb.

 

Skontaktuj się Wypełnij brief online

certyfikaty i wyróżnienia


European Search Awards 2017 & 2018

finalista w kategorii BEST PPC CAMPAIGN i BEST SMALL PPC AGENCY

Google Premier Partner Awards 2017

finalista w kategorii Growing Business Online Innovation

Ekomersy 2017

II miejsce w kategorii "Najlepsza agencja wspierająca generowanie sprzedaży"

Google Premier Partner

należymy do 2% najlepszych partnerów Google na świecie

Raport agencje interaktywne 2017

Najlepiej oceniona przez własnych klientów agencja SEO/SEM w raporcie