Facebook
Promotraffic – marketing internetowy, pozycjonowanie stron wwww
Fundusze unijne
+48 512 044 729
PL EN

Zadbaj o pozycjonowanie
swojego sklepu internetowego

Zrób pierwszy krok!

Pozycjonowanie e – commerce


 

Nasze kompleksowe działania obejmujące pozycjonowanie sklepu internetowego przełożą się na pozyskanie wartościowego ruchu na Twoją stronę.

Dzięki precyzyjnie dobranym słowom kluczowym dotrzemy do Twoich potencjalnych klientów na każdym z etapów procesu zakupowego, co w konsekwencji wygeneruje większe zyski.

Zadbamy o każdy aspekt Twoje sklepu internetowego, sprawiając, że stanie się on przyjazny nie tylko dla robotów Google, ale również dla klientów, którzy z przyjemnością będą powracać na Twoją stronę.

Pozycjonowanie e-commerce to nasza specjalność. Mamy na swoim koncie pracę dla najbardziej rozpoznawalnych firm z różnych dziedzin gospodarki, która zaprocentowała znaczną poprawą widoczności w Google i wzrostem sprzedaży.

Skontaktuj się z nami, a przygotujemy dla Ciebie dedykowaną ofertę i proponowany cennik za pozycjonowanie sklepu internetowego.

Dlaczego pozycjonowanie sklepu internetowego jest ważne?


 

Żaden biznes internetowy nie może odpowiednio prosperować bez dobrego pozycjonowania. Od uzyskiwanych pozycji zależy Twoje być albo nie być w Internecie. Nawet kiedy wkładasz dużo czasu i wysiłku w przygotowanie Twojego produktu, nawet jeśli przykładasz wagę do najmniejszych szczegółów, a Twoje towary cechuje precyzja i wysoka jakość, nie osiągniesz sukcesu online, kiedy Twoja witryna znajdzie się nisko w wynikach wyszukiwania.

 

 

Czy zastanawiałeś się z jakimi czynnikami wiąże się pozycjonowanie?

 

  •  Konkurencja

Coraz więcej sklepów stacjonarnych decyduje się na rozwijanie działalności w internecie. Ilość konkurentów stale wzrasta, a firmy prześcigają się w oryginalnych pomysłach na pozyskanie klienta. Aby zostać zauważonym w tłumie należy więc na bieżąco monitorować swoją pozycję.

 

  • Widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania

Kluczem do sukcesu jest tworzenie komunikatów, odpowiadających na różnorodne problemy i potrzeby grupy docelowej. Jeżeli będziesz o tym pamiętać, osiągniesz wysoką pozycję w wyszukiwarce, a tym samym zwiększysz ilość tzw. naturalnego ruchu. Zanim więc przeznaczysz duży budżet na reklamę, pomyśl o bezpłatnych metodach promocji.

 

  •  Konwersje

Jeżeli jesteś właścicielem sklepu internetowego Twoją główną konwersją będzie oczywiście sprzedaż. Jednak nie należy zapominać o tzw. konwersjach wspomagających. Przemyślane pozycjonowanie jest w stanie zrealizować wiele z nich.

 

Na jakich aspektach należy się skupić podczas pozycjonowanie e-commerce?


 

Szukasz złotego środka na pozycjonowanie e-commerce? Miej na uwadze, że jest to złożony i długotrwały proces. Aby zachęcić użytkowników do zakupów w Twoim sklepie internetowym, musisz pamiętać o wielu czynnikach.

 

Do najważniejszych z nich należą:

 

  • Wybór właściwych słów kluczowych

Użytkownicy, szukając informacji na temat danych produktów lub usług wpisują w wyszukiwarkę określone frazy. Sprawdzając ich popularność i wybierając te najczęściej wpisywane, sprawisz, że trafisz z przekazem do większej liczby potencjalnych klientów.

 

  • Unikalne opisy produktów oraz kategorii produktów

Dbając o dobre pozycjonowanie e-commerce należy unikać duplikowania opisów, nie tylko w obrębie własnej witryny, ale również w odniesieniu do stron zewnętrznych. Przede wszystkim nie jest zalecane kopiowanie opisów od producentów. Jeżeli dystrybuujesz takie same produkty, jak Twój konkurent i ich cena również jest jednakowa, musisz sprawić, aby klienci kupili u właśnie u Ciebie? Możesz to zrobić dzięki zastosowaniu oryginalnych, ciekawych opisów.

 

  • Wartościowe linki

Jeszcze kilka lat temu jednym z najważniejszych celów działalności w sieci było to, aby pozyskać jak najwięcej linków. Jednak nastąpiły znaczące zmiany w zakresie linkbuildingu i teraz liczy się nie tyle ilość linków prowadzących do witryny, co ich jakość.

 

Wpływ pozycjonowania sklepu na konwersje.


 

Pozycjonowanie sklepu internetowego ma znaczący wpływ na konwersje, nie tylko w postaci dokonania zakupu. Niezwykle istotne są również konwersje wspomagające. Tutaj pojawia się pytanie, w jaki sposób doprowadzić do ich wzrostu? Odpowiedzi może być mnóstwo. Do podstawowych sposobów należą:

 

  • Zwiększenie widoczności sklepu w wyszukiwarce Google

Wzrost widoczności następuje m.in. poprzez: dokładne zastosowanie się do wymagań Google, poprawę profilu linków witryny, a także zaplanowane i dostosowane do person działania contentowe. Mając na uwadze wymienione czynniki doprowadzimy do zwiększenia ilości ruchu organicznego na stronie oraz lepszej optymalizacji kosztów.  

 

  • Wartościowe opisy kategorii

Opis musi być tak dopracowany, aby przekonał użytkownika, że spośród wielu takich samych lub podobnych produktów wybrał właśnie Twój. Wyróżnienie się na tle konkurencji będzie możliwe tylko wtedy, gdy zastosujesz unikalny, użyteczny opis, zawierający silny język korzyści. Potencjalny Klient powinien po jego przeczytaniu uświadomić sobie, jak wiele straci, kiedy nie zdecyduje się na dane produkty.

 

  • Optymalizacja UX

Wygląd Twojej witryny w dużym stopniu wpływa na ilość konwersji. Chcąc usprawnić ścieżkę zakupową, przede wszystkim nie powinieneś zapominać prostej i intuicyjnej nawigacji. Nie pozwól klientowi się zgubić. Jeśli dotrze on już do koszyka, powinien wyraźnie widzieć ile kroków czeka go przed końcem zakupów i jakie one są. Ważne również, aby nie przesadzić z ozdobnością oraz dopasować stronę do urządzeń mobilnych.

 

Jak dobrać słowa kluczowe dla działań pozycjonerskich sklepu internetowego?


 

Powszechnie wiadomo, jak duża jest waga słów kluczowych w działaniach pozycjonerskich. Jednak należy być ostrożnym podczas ich dobierania. Aby budowane przez Ciebie komunikaty działały na odbiorców, muszą one przede wszystkim odpowiadać na ich najważniejsze problemy i potrzeby. Dopiero gdy ten warunek jest zachowany, można zająć się nasyceniem treści słowami kluczowymi.

 

Dlaczego wybór wartościowych słów kluczowych jest ważny?

 

Jeżeli będziesz posługiwał się nieprzemyślanymi frazami, szybko zniechęcisz użytkowników do głębszego zapoznania się z Twoją witryną. Źle dobrane słowa kluczowe przyciągną przypadkowe osoby, a nie te, na których najbardziej Ci zależy. W konsekwencji stracisz swój cenny czas, a Twoja strona straci swoją pozycję w organicznych wynikach wyszukiwania.

 

 

Zastanawiasz się ile zyskuje Twój sklep na prowadzeniu działań SEO w oparciu o właściwe słowa kluczowe?  Korzyści jest wiele. Należą do nich: zwiększenie widoczności oferty wśród grupy docelowej, wzrost liczby konwersji na stronie czy wzrost świadomości marki.

 

Czy wiesz, jak należy dobrać wartościowe słowa kluczowe?

 

Podczas doboru słów kluczowych należy podzielić grupy docelowe na: ogólną, określoną i ścisłą. Dla przykładu, w przypadku sklepu obuwniczego ogólne słowa kluczowe kierowane będą do najszerszej grupy docelowej (np.buty), bardziej konkretne frazy dla sprecyzowanych odbiorców (np. buty sportowe) oraz maksymalnie uszczegółowione (np. buty sportowe Nike) przeznaczone dla najbardziej zawężonego grona odbiorców.

Pozycjonowanie sklepu internetowego a sezonowość


 

Sprzedajesz produkty typowe dla sezonu letniego lub zimowego? Czy to musi oznaczać, że w pozostałej części roku Twój biznes jest martwy? Nie, jeżeli tylko zadbasz o właściwe pozycjonowanie Twojego sklepu internetowego.

 

O czym należy pamiętać, aby pozycjonowanie przebiegało odpowiednio?

 

Po pierwsze – analityka. Jest ona podstawą SEO. Rzetelnie prowadzone działania analityczne pozwolą na jak najlepsze ulokowanie naszej aktywności w sieci. Ważne jest, aby podczas tworzenia strategii zwracać uwagę na różnorodne tendencje. Jeżeli Twój e-commerce jest na dojrzałym etapie rozwoju, dobrze gdy porównasz dane z poprzednimi latami. Umożliwi to eliminację wielu zmiennych, związanych z sezonowością.

 

 

Po drugie – właściwe wyprzedzenie. Aby odnieść sukces, należy tworzyć strategię e-marketingu z kilkutygodniowym, a nawet kilkumiesięcznym wyprzedzeniem. Dla przykładu ludzie zaczynają myśleć o kupnie prezentów na Boże Narodzenie już z początkiem listopada, dlatego też już prawie dwa miesiące wcześniej powinieneś dostosować swoje działania do świąt.

 

 

Sezonowość nie dotyczy tylko branży modowej. Odnosi się do wielu innych sektorów rynku, jednak nie oznacza to, że mamy myśleć o kliencie tylko w wyznaczonych okresach. Chcąc prężnie się rozwijać, musimy dbać o niego przez cały rok.

Posiadamy certyfikaty

Poznaj korzyści współpracy z nami:

  • Wzrost sprzedaży

    Nasze działania przekładają się na większy ruch na stronie, pozyskiwanie nowych zapytań ofertowych oraz sprzedaż produktów i usług.

  • Dotarcie do potencjalnych klientów

    Dzięki precyzyjnie dobranym słowom kluczowym docieramy do zainteresowanych ofertą produktową klientów.

  • Zespół projektowy i dostęp do know how

    Do każdego projektu zaangażowany jest zespół specjalistów o różnorodnych kompetencjach: SEO, UX, Content.

  • Dostęp do monitora pozycji

    Możesz na bieżąco sprawdzać efekty naszej pracy.

  • Bezpieczeństwo

    Wszystkie zdobyte linki pozostają aktywne, nawet po zakończeniu współpracy.

Dlaczego my?

30 specjalistów

500+ efektywnych kampanii

100+ zadowolonych klientów

najlepsze na świecie narzędzia

4 lata na rynku

kilkanaście certyfikatów jakości

Proces pozycjonowania e-commerce

Analiza danych

Przygotujemy kompleksową analizę obecnego stanu Twojej strony.

Audyt

Stworzymy listę zaleceń optymalizacyjnych, dostosowując serwis do wymagań wyszukiwarki Google oraz użytkowników.

Wdrożenie

Będziemy monitorować proces wdrażania zaleceń optymalizacyjnych.

Content

Stworzymy angażujące treści, które wspomogą proces pozycjonowania.

Linki

Przeprowadzimy analizę bliskiej konkurencji oraz przygotujemy indywidualną strategię pozyskania linków.

Optymalizacja i raport

Przygotujemy szczegółowe podsumowanie zrealizowanych działań i ich efekty.

Opinie klientów

Celem naszej współpracy z Agencją PromoTraffic jest rozwój sprzedaży przy użyciu wyszukiwarki oraz mediów społecznościowych, głównie za pomocą kampanii PPC. Dzięki profesjonalnemu i kreatywnemu podejściu osób zaangażowanych w projekt zwiększyliśmy przychody średnio o 10% przy równoczesnym spadku średnich kosztów mediów o 7%. Ważnym elementem naszej współpracy jest rozsądne podejście specjalistów do budżetów reklamowych – ich zwiększenie jest odpowiednio uargumentowane i wdrażane wtedy, kiedy może się przełożyć na wzrost przychodów. 

Wiktor Pyrzyk
Właściciel

Opiekę nad zwiększaniem ruchu organicznego oraz sprzedaży w naszym sklepie internetowym z kosmetykami naturalnymi powierzyliśmy specjalistom z PromoTraffic. Ich cierpliwość, determinacja oraz sugestie okazały się istotne podczas ustalania strategii budowania i wdrażania działań realnie przekładających się na zwiększanie odwiedzin z Google oraz finalnie sprzedaż.

Dorota Topolska
Prezes Zarządu

Powierzyliśmy Agencji PromoTraffic obsługę kampanii Google AdWords i Facebook Ads stawiając przed nią konkretne cele. Specjaliści dedykowani do obsługi kampanii PPC wykazują się bardzo dobrą znajomością rynku, a podjęte przez nich działania przyczyniły się do zwiększenia sprzedaży i liczby transakcji w stosunku do poprzednich miesięcy o 83%. Ich zaangażowanie i solidność wielokrotnie pokazały, że ta współpraca to udana inwestycja. Za Agencją PromoTraffic zdecydowanie przemawiają jakość usług oraz zrozumienie potrzeb klienta.

Dorota Jeżewska
Kierownik Działu Ecommerce i Marketingu

Współpracujemy z:

Zostaw kontakt, a powiemy Ci,
jak zdobyć nowych klientów!

…  lub zadzwoń:     +48 601 484 000




    Przepisz zawartość obrazka
    captcha

Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych

Pozostałe usługi