Facebook
Promotraffic – marketing internetowy, pozycjonowanie stron wwww
Fundusze unijne
+48 512 044 729
PL EN

Dzięki pozycjonowaniu stron www zaczniesz zdobywać klientów 
z wyszukiwarki Google

Zrób pierwszy krok!

Pozycjonowanie Stron


 

 Sprawimy, że Twoja strona zajmie wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania. Dzięki naszym działaniom wyprzedzisz konkurencję i znajdziesz się na szczycie rankingu Google, co przełoży się na większą sprzedaż Twoich produktów i usług. Czy to właśnie na tym Ci zależy?

Pozycjonowanie stron internetowych jest dziś nieodłącznym elementem prowadzenia skutecznego biznesu, jednak nie każda firma jest w stanie zaoferować działania najwyższym poziomie, poparte specjalistyczną wiedzą oraz wieloletnim doświadczeniem.

My dostarczamy mierzalne efekty. Pracujemy na międzynarodowych narzędziach. Stosujemy techniki zgodne z najnowszymi standardami. Pozycjonowanie stron WWW nie ma dla nas tajemnic.

Każdego Klienta zainteresowanego pozycjonowaniem stron w Google traktujemy indywidualnie oraz przedstawiamy konkurencyjny cennik, dopasowany do możliwości oraz potrzeb.

Skontaktuj się z nami – zadzwoń lub wypełnij formularz znajdujący się na dole strony.

Nasza agencja SEO SEM w Krakowie nie ma sobie równych w pozycjonowaniu stron www!

 

Pozycjonowanie – czym ono jest?


 

Proces pozycjonowania, zwany w skrócie SEO (Search Engine Optimization) polega na zwiększaniu pozycji danej strony internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania. Dzięki odpowiednim działaniom pozycjonerskim zwiększamy widoczność witryny w wyszukiwarce, co skutkuje tym, że więcej osób na nią trafia, a w konsekwencji sprzedajemy więcej produktów lub usług.

 

Chcąc osiągać sukcesy online, nie możemy traktować pozycjonowania jako jednorazowej czynności. Aby nasza witryna stale utrzymywała się na wysokiej pozycji, niezbędne jest prowadzenie intensywnych działań na bieżąco.

 

Jak długo trwa pozycjonowanie? Zaczynając działania pozycjonerskie, nie jesteśmy w stanie określić, kiedy dokładnie nasza strona osiągnie wysokie pozycje. Czasami może to trwać dwa tygodnie, czasami dwa miesiące, a niekiedy dwa lata. Wpływ na to ma wiele zmiennych, związanych z:

 

  • działaniem strony internetowej
  • treściami, które ona zawiera
  • popularnością witryny wśród użytkowników Internetu

 

Biorąc pod uwagę fakt, że pozycjonowanie jest procesem czasochłonnym i długotrwałym, warto się nim zajmować? Oczywiście. Liczba internautów wzrasta z roku na rok. Ponad 90% z nich korzysta z wyszukiwarki Google, co oznacza, że odpowiednio prowadzone działania SEO pozwalają nam na bezpłatne dotarcie do imponującej liczby odbiorców.

Jakie czynniki wpływają na pozycję w wyszukiwarce?


 

Każdy, kto prowadzi stronę internetową, chciałby znaleźć złoty środek na to, aby uzyskiwać najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania.  Jednak czy istnieje uniwersalny przepis? Nie.  Na pewno należy testować różne rozwiązania i regularnie przeprowadzać wnikliwe analizy. Dlaczego? Głównie z dwóch ważnych powodów. Pierwszym z nich jest to, że specjaliści Google nieustannie pracują nad algorytmem wyszukiwarki, a tempo wdrażanym w nim zmian jest niezwykle dynamiczne. Po drugie, zawsze trzeba pamiętać o tym, że mamy wielu konkurentów, którzy intensywnie działają.

 

 

Jest 6 najważniejszych czynników, które mają znaczący wpływ na pozycję strony www.

 

  • Odpowiednie nasycenie słowami kluczowymi. Należy zadbać o to, aby słowo kluczowe ważne z punktu widzenia danej podstrony, pojawiało się w tytule strony, w nagłówkach <h1> <h2> <h3> oraz kilka razy w treści. Jeśli zasada ta jest przestrzegana, robot Google jest w stanie szybko określić tematykę podstrony. Ważne jest, aby używać fraz z długiego ogona (long tail), np. ‘jak często należy stosować peelingi medyczne’.

 

  • Unikalne treści. Podczas budowania danej witryny istotnym jest, aby content, jaki na niej zamieszczamy był oryginalny. Należy unikać zarówno kopiowania wewnętrznego (między podstronami naszej witryny), jaki i zewnętrznego(przejmowanie treści od konkurencji).

 

  • Szybie ładowanie strony. Zadbanie o ten czynnik, może sprawić, że po pierwsze uzyskamy wysokie pozycje w wyszukiwarce, a po drugie przebywanie na naszej stronie będzie dla internautów bardziej przyjemne, dzięki czemu będziemy w stanie sprzedać więcej produktów czy usług.

 

  • Dostosowanie do urządzeń mobilnych. Coraz więcej osób, korzysta z Internetu z poziomu urządzeń mobilnych, dlatego też warto zadbać o osobną stronę mobilną lub responsywny design obecnej strony www. Gdy chcemy sprawdzić czy strona dostosowana jest do urządzeń mobilnych warto przeprowadzić test zgodności z urządzeniami mobilnymi (link: https://www.google.com/webmasters/tools/mobile-friendly/).

 

  • Linkowanie wewnętrzne. Należy zadbać o to, aby sprawnie połączyć poszczególne części witryny. Jakie daje nam to korzyści? Odpowiednie linkowanie wewnętrzne, znacznie ułatwia użytkownikom poruszanie się po stronie oraz zapewnia, że roboty wyszukiwarek właściwie przeskanują i zaindeksują daną witrynę.

 

  • Odpowiednio zoptymalizowane adresy url. W adresach poszczególnych podstroi powinny pojawić się najbardziej istotne z punktu widzenia danej witryny słowa kluczowe. Ważne, aby nie były za długie i aby zachować w nich odpowiednią składnię.

 

  • Właściwa struktura witryny. Poruszanie się po stronie internetowej powinno być maksymalnie intuicyjne dla użytkownika. Ułożenie poszczególnych części w witrynie powinno umożliwiać szybkie dotarcie do najważniejszych treści, zarówno odbiorcom, jak i robotom Google.

 

  • Aktualność treści. Im częściej uaktualniana jest dana strona, tym częściej roboty wyszukiwarek ją analizują, a co za tym idzie – więcej linków w wynikach wyszukiwania prowadzi na daną stronę www. Trzeba zwracać uwagę na to, aby strona internetowa była aktualizowana o treści związane z tematyką pozycjonowanych słów kluczowych.

Dlaczego pozycjonowanie jest tak istotne?


 

Żaden biznes online nie może odpowiednio funkcjonować bez odpowiedniego pozycjonowania. Od uzyskiwanych pozycji zależy Twoje być albo nie być w Internecie. Nawet jeżeli wkładasz dużo czasu i wysiłku w przygotowanie Twojego produktu, nawet jeśli przykładasz wagę do najmniejszych szczegółów, a Twoje towary czy usługi cechuje precyzja i wysoka jakość, nie osiągniesz sukcesu online, kiedy Twoja witryna znajdzie się nisko w wynikach wyszukiwania. Idealnie, kiedy dana strona pojawi się w TOP3 lub TOP10, podczas gdy użytkownik wpisze interesującą go frazę w wyszukiwarkę.

 

Czy wiesz z jakimi czynnikami wiąże się pozycjonowanie?

 

  • Konkurencja

Coraz więcej osób decyduje się na rozwijanie działalności w internecie. Ilość konkurentów stale wzrasta, a firmy prześcigają się w oryginalnych pomysłach na pozyskanie klienta. Aby zostać zauważonym w tłumie należy więc na bieżąco monitorować swoją pozycję.

 

  • Widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania

Kluczem do sukcesu jest tworzenie komunikatów, odpowiadających na różnorodne problemy i potrzeby grupy docelowej. Jeżeli będziesz o tym pamiętać, osiągniesz wysoką pozycję w wyszukiwarce, a tym samym zwiększysz ilość tzw. naturalnego ruchu. Zanim więc przeznaczysz duży budżet na reklamę, pomyśl o bezpłatnych metodach promocji.

 

  • Konwersje

Przemyślane pozycjonowanie jest w stanie zrealizować wiele różnych konwersji. W marketingu internetowym konwersja odbywa się w momencie, kiedy potencjalny klient wykona pożądaną czynność na stronie internetowej. Czynność ta może polegać na: dodaniu produktu do koszyka, złożeniu zamówienia, zapisania się do newslettera, wypełnienia formularza, rejestracji itp.  

4 najczęstsze błędy optymalizacyjne.


 

Do podstawowych błędów w kwestii optymalizacji strony www możemy zaliczyć:

 

  • Brak optymalizacji MetaDestription.

Jeżeli MetaDescription nie został wypełniony, Google pobierze dowolny fragment treści ze strony, aby wyświetlić użytkownikowi jakiekolwiek informacje.­­ W efekcie, może to być tekst, który nie zachęci użytkownika do przejścia na stronę. Należy zadbać o to, aby w krótkim MetaDescription pojawiła się zachęcająca treść, z wykorzystaniem języka korzyści. Dobrze, gdy meta opis będzie zawierał słowo kluczowe dedykowane dla danej witryny.

 

  • Źle przygotowana karta produktu.

Profesjonalna karta produktu nie powinna ograniczać się do takich informacji jak: nazwa, cena i dostępność. Oprócz podstawowych danych, należy przygotować ciekawy, unikalny opis. Warto wiedzieć, że kopiowanie opisów od producenta artykułów, które sprzedajemy, nie jest dobrą praktyką. Dobry opis musi mieć wartość dla potencjalnego klienta.

 

  • Niewłaściwie zoptymalizowane wersje językowe.

Obecnie na wielu witrynach oferuje się użytkownikom możliwość zmiany wersji językowej. Jednak często zdarza się, że tłumaczenie dotyczy tylko niektórych elementów strony internetowej. Jeżeli decydujemy się na różne warianty językowe, powinniśmy zadbać o to, aby treści zostały przetłumaczone z dużą dokładnością, z zachowaniem struktury identycznej jak w polskiej wersji.

 

  • Nieprawdziwe lub nieaktualne opinie o usługach, produktach lub firmie.

Nie jest dobrze, gdy użytkownicy nie chcą dzielić się pozytywnymi opiniami na temat danej firmy lub efektów jej działań, ale jeszcze gorsze wrażenie sprawiają te sztucznie napisane bądź nieaktualne. Ich obecność na stronie może znacznie zniechęcić potencjalnych klientów do podjęcia jakichkolwiek aktywności.

Posiadamy certyfikaty

Co zyskujesz pracując z nami?

  • Zespół Projektowy pracujący nad Twoim biznesem
    Szybsze efekty, bo współpraca jest kompleksowa

  • Przemyślaną i skuteczną strategię działań
    Zaplanowaną inwestycję ze wskaźnikami do oceny, a nie koszt

  • Partnera, który stale się rozwija
    Innowacyjne rozwiązania, które dadzą Ci przewagę nad konkurencją

  • Wsparcie w ekspansji zagranicznej
    Know how i relacje z partnerami w całej Europie

  • Projekty marketingowe w jednym miejscu, dzięki PromoHolding
    Oszczędzisz czas, pieniądze i nerwy

Dlaczego my?

30 specjalistów

500+ efektywnych kampanii

100+ zadowolonych klientów

najlepsze na świecie narzędzia

4 lata na rynku

kilkanaście certyfikatów jakości

Proces SEO

Analiza danych

Wyznajemy zasadę, że liczby nie kłamią. Sprawdzimy je, aby jeszcze szybciej osiągnąć zakładane efekty.

Audyt

Dokładnie zweryfikujemy i poprawimy obszary Twojego serwisu, które wymagają zmiany.

Wdrożenie

Przeprowadzimy Cię bezboleśnie przez proces wdrożenia naszych rekomendacji.

Content

Wspólnie narysujemy personę, czyli Twojego klienta i zaczniemy tworzyć dla niego treść.

Linki

Nawet najlepszy content musi być promowany, dlatego pozyskamy dla Ciebie wartościowe linki.

Optymalizacja i raport

Dostosujemy formę i zakres raportów idealnie do Twoich potrzeb.

Opinie klientów

Celem naszej współpracy z Agencją PromoTraffic jest rozwój sprzedaży przy użyciu wyszukiwarki oraz mediów społecznościowych, głównie za pomocą kampanii PPC. Dzięki profesjonalnemu i kreatywnemu podejściu osób zaangażowanych w projekt zwiększyliśmy przychody średnio o 10% przy równoczesnym spadku średnich kosztów mediów o 7%. Ważnym elementem naszej współpracy jest rozsądne podejście specjalistów do budżetów reklamowych – ich zwiększenie jest odpowiednio uargumentowane i wdrażane wtedy, kiedy może się przełożyć na wzrost przychodów. 

Wiktor Pyrzyk
Właściciel

Opiekę nad zwiększaniem ruchu organicznego oraz sprzedaży w naszym sklepie internetowym z kosmetykami naturalnymi powierzyliśmy specjalistom z PromoTraffic. Ich cierpliwość, determinacja oraz sugestie okazały się istotne podczas ustalania strategii budowania i wdrażania działań realnie przekładających się na zwiększanie odwiedzin z Google oraz finalnie sprzedaż.

Dorota Topolska
Prezes Zarządu

Powierzyliśmy Agencji PromoTraffic obsługę kampanii Google AdWords i Facebook Ads stawiając przed nią konkretne cele. Specjaliści dedykowani do obsługi kampanii PPC wykazują się bardzo dobrą znajomością rynku, a podjęte przez nich działania przyczyniły się do zwiększenia sprzedaży i liczby transakcji w stosunku do poprzednich miesięcy o 83%. Ich zaangażowanie i solidność wielokrotnie pokazały, że ta współpraca to udana inwestycja. Za Agencją PromoTraffic zdecydowanie przemawiają jakość usług oraz zrozumienie potrzeb klienta.

Dorota Jeżewska
Kierownik Działu Ecommerce i Marketingu

Współpracujemy z:

Zostaw kontakt, a powiemy Ci,
jak zdobyć nowych klientów!

…  lub zadzwoń:     +48 601 484 000




Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych

Pozostałe usługi