Facebook
Promotraffic – marketing internetowy, pozycjonowanie stron wwww
Fundusze unijne
+48 512 044 729
PL EN

PPC

Krystian Kucharski
Performance Director / Członek Zarządu
7 0 5 min
arrow
12 października 2017
Kategorie: Analityka , PPC
Google Analytics przedstawia wiele gotowych raportów, które podzielone zostały na kategorie, takie jak „Pozyskiwanie”, „Zachowanie” czy „Odbiorcy”. Przedstawia w ten sposób kim dokładnie jest nasz…
12 października 2017
Kategorie: Analityka , PPC
Google Analytics przedstawia wiele gotowych raportów, które podzielone zostały na kategorie, takie jak „Pozyskiwanie”, „Zachowanie” czy „Odbiorcy”. Przedstawia w ten sposób kim dokładnie jest nasz…
Krystian Kucharski
Performance Director / Członek Zarządu
7 0 5 min
arrow
4 października 2017
Kategorie: PPC
Sieć reklamowa Google to ponad 2 mln witryn, filmów i aplikacji, w których można wyświetlać swoje reklamy. W jej ramach możemy kierować na zainteresowania, tematy,…
Magdalena Majewska
PPC Specialist
3 0 3 min
arrow
4 października 2017
Kategorie: PPC
Sieć reklamowa Google to ponad 2 mln witryn, filmów i aplikacji, w których można wyświetlać swoje reklamy. W jej ramach możemy kierować na zainteresowania, tematy,…
Magdalena Majewska
PPC Specialist
3 0 3 min
arrow
Aneta Piętoń
Junior PPC Specialist
4 0 5 min
arrow
29 września 2017
Kategorie: PPC
Prowadząc działania SEO/SEM, każdego dnia analizujesz wielokrotnie dane znajdujące się w Google Analytics. Obecnie jest to najpopularniejsze narzędzie, które umożliwia analizę danych ilościowych i jakościowych…
29 września 2017
Kategorie: PPC
Prowadząc działania SEO/SEM, każdego dnia analizujesz wielokrotnie dane znajdujące się w Google Analytics. Obecnie jest to najpopularniejsze narzędzie, które umożliwia analizę danych ilościowych i jakościowych…
Aneta Piętoń
Junior PPC Specialist
4 0 5 min
arrow
25 września 2017
Kategorie: PPC , SEO , Wideo marketing
Kampanie AdWords na YouTubie stają się coraz bardziej popularne. Reklamodawców przyciąga niska cena reklam oraz duże zasięgi. Dlaczego więc tak wielu z nich jest niezadowolonych…
Natalia Chrobak
PPC Specialist
4 0 6 min
arrow
25 września 2017
Kategorie: PPC , SEO , Wideo marketing
Kampanie AdWords na YouTubie stają się coraz bardziej popularne. Reklamodawców przyciąga niska cena reklam oraz duże zasięgi. Dlaczego więc tak wielu z nich jest niezadowolonych…
Natalia Chrobak
PPC Specialist
4 0 6 min
arrow
Katarzyna Świgost
Junior PPC Specialist
0 218 8 min
arrow
14 września 2017
Kategorie: Analityka , PPC
Sposób, w jaki Google Analytics mierzy jakość pozyskiwanego ruchu na stronę nie jest idealny i każdy, kto na co dzień pracuje z danymi mógł się…
14 września 2017
Kategorie: Analityka , PPC
Sposób, w jaki Google Analytics mierzy jakość pozyskiwanego ruchu na stronę nie jest idealny i każdy, kto na co dzień pracuje z danymi mógł się…
Katarzyna Świgost
Junior PPC Specialist
0 218 8 min
arrow
11 września 2017
Kategorie: PPC
Panie i panowie! Mesdames et messieurs! Czasem zdarza się, że użytkownicy klikają i szukają, i znaleźć nie mogą. Jak sprawdzić czy użytkownicy klikają w elementy…
Natalia Chrobak
Specjalista PPC
0 194 4 min
arrow
11 września 2017
Kategorie: PPC
Panie i panowie! Mesdames et messieurs! Czasem zdarza się, że użytkownicy klikają i szukają, i znaleźć nie mogą. Jak sprawdzić czy użytkownicy klikają w elementy…
Natalia Chrobak
Specjalista PPC
0 194 4 min
arrow
Magdalena Majewska
PPC Specialist
0 231 6 min
arrow
28 sierpnia 2017
Kategorie: PPC , Wideo marketing
YouTube jest zaraz po Google najbardziej popularną wyszukiwarką na świecie – dociera do ponad 73% użytkowników w Polsce. Z serwisu korzystamy prawie codziennie – słuchając muzyki w…
28 sierpnia 2017
Kategorie: PPC , Wideo marketing
YouTube jest zaraz po Google najbardziej popularną wyszukiwarką na świecie – dociera do ponad 73% użytkowników w Polsce. Z serwisu korzystamy prawie codziennie – słuchając muzyki w…
Magdalena Majewska
PPC Specialist
0 231 6 min
arrow
21 sierpnia 2017
Kategorie: E-commerce , PPC
Powoli odchodzi się od modelu przypisywania konwersji tylko do ostatniego źródła odwiedzin. Mimo to, model ostatniego kliknięcia jest modelem domyślnym w Google Analytics, co bardzo…
Natalia Chrobak
PPC Specialist
2 205 5 min
arrow
21 sierpnia 2017
Kategorie: E-commerce , PPC
Powoli odchodzi się od modelu przypisywania konwersji tylko do ostatniego źródła odwiedzin. Mimo to, model ostatniego kliknięcia jest modelem domyślnym w Google Analytics, co bardzo…
Natalia Chrobak
PPC Specialist
2 205 5 min
arrow
Natalia Chrobak
PPC Specialist
0 387 7 min
arrow
10 sierpnia 2017
Kategorie: Analityka , PPC
Czasem zdarza się, że tak jak w bajce o Alicji w Krainie Czarów użytkownicy w magiczny sposób mieszczą się w mysiej norze i przechodzą do…
10 sierpnia 2017
Kategorie: Analityka , PPC
Czasem zdarza się, że tak jak w bajce o Alicji w Krainie Czarów użytkownicy w magiczny sposób mieszczą się w mysiej norze i przechodzą do…
Natalia Chrobak
PPC Specialist
0 387 7 min
arrow
4 sierpnia 2017
Kategorie: PPC , SEM
Od kliku miesięcy Google pracował nad nową wersją przeglądarki Chrome z AdBlockiem. Bloker reklam trafił właśnie do Chrome Canary na Androida, czyli wersji przeglądarki dla…
Natalia Chrobak
PPC Specialist
0 280 3 min
arrow
4 sierpnia 2017
Kategorie: PPC , SEM
Od kliku miesięcy Google pracował nad nową wersją przeglądarki Chrome z AdBlockiem. Bloker reklam trafił właśnie do Chrome Canary na Androida, czyli wersji przeglądarki dla…
Natalia Chrobak
PPC Specialist
0 280 3 min
arrow
Popularne wpisy

Sorry. No data so far.

Szkolenia

Poznaj Google Analytics i Google AdWords w jeden dzień!

 

Marketing w Internecie to branża, w której niezbędna jest umiejętność prawidłowej analizy danych dostępnych w Google Analytics oraz znajomość najpopularniejszego systemu reklamowego – AdWords.

 

Dzięki naszemu jednodniowemu szkoleniu poznasz wszystkie informacje niezbędne do swobodnego poruszania się po obu tych platformach.