Facebook
Promotraffic – marketing internetowy, pozycjonowanie stron wwww
Fundusze unijne
+48 512 044 729
PL EN

PPC

Natalia Chrobak
PPC Specialist
0 175 7 min
arrow
10 sierpnia 2017
Kategorie: Analityka , PPC
Czasem zdarza się, że tak jak w bajce o Alicji w Krainie Czarów użytkownicy w magiczny sposób mieszczą się w mysiej norze i przechodzą do…
10 sierpnia 2017
Kategorie: Analityka , PPC
Czasem zdarza się, że tak jak w bajce o Alicji w Krainie Czarów użytkownicy w magiczny sposób mieszczą się w mysiej norze i przechodzą do…
Natalia Chrobak
PPC Specialist
0 175 7 min
arrow
4 sierpnia 2017
Kategorie: PPC , SEM
Od kliku miesięcy Google pracował nad nową wersją przeglądarki Chrome z AdBlockiem. Bloker reklam trafił właśnie do Chrome Canary na Androida, czyli wersji przeglądarki dla…
Natalia Chrobak
PPC Specialist
0 258 3 min
arrow
4 sierpnia 2017
Kategorie: PPC , SEM
Od kliku miesięcy Google pracował nad nową wersją przeglądarki Chrome z AdBlockiem. Bloker reklam trafił właśnie do Chrome Canary na Androida, czyli wersji przeglądarki dla…
Natalia Chrobak
PPC Specialist
0 258 3 min
arrow
Magdalena Majewska
PPC Specialist
0 805 5 min
arrow
14 czerwca 2017
Kategorie: PPC
Wiele czynników wpływa na wyniki reklam na Facebooku: stawka, zaangażowanie, wielkość grupy odbiorców, kierowanie. Dlatego też co pewien czas tworzone są nowe raporty, które znacznie…
14 czerwca 2017
Kategorie: PPC
Wiele czynników wpływa na wyniki reklam na Facebooku: stawka, zaangażowanie, wielkość grupy odbiorców, kierowanie. Dlatego też co pewien czas tworzone są nowe raporty, które znacznie…
Magdalena Majewska
PPC Specialist
0 805 5 min
arrow
1 czerwca 2017
Kategorie: PPC , Wideo marketing
Nie każda oferta nadaje się do promocji w każdym kanale reklamowym, tak jak nie każde ciastko trzeba od razu zjeść. Jak więc zdecydować, czy YouTube…
Natalia Chrobak
Specjalista PPC
0 155 7 min
arrow
1 czerwca 2017
Kategorie: PPC , Wideo marketing
Nie każda oferta nadaje się do promocji w każdym kanale reklamowym, tak jak nie każde ciastko trzeba od razu zjeść. Jak więc zdecydować, czy YouTube…
Natalia Chrobak
Specjalista PPC
0 155 7 min
arrow
Katarzyna Świgost
Junior PPC Specialist
0 292 10 min
arrow
22 maja 2017
Kategorie: PPC
Pewnie nie raz zastanawiałeś się czy samodzielnie prowadzone kampanie AdWords są zgodne z najlepszymi praktykami albo czy agencja, której powierzyłeś swoje działania należycie, wywiązuje się…
22 maja 2017
Kategorie: PPC
Pewnie nie raz zastanawiałeś się czy samodzielnie prowadzone kampanie AdWords są zgodne z najlepszymi praktykami albo czy agencja, której powierzyłeś swoje działania należycie, wywiązuje się…
Katarzyna Świgost
Junior PPC Specialist
0 292 10 min
arrow
18 maja 2017
Kategorie: PPC
Chciałbyś reklamować się w Internecie, ale nie wiesz od czego zacząć? Zastanawiasz się jaki typ kampanii będzie najlepszy dla Twojego biznesu? Chcesz otrzymać mierzalne efekty…
Aneta Piętoń
Junior PPC Specialist
0 181 8 min
arrow
18 maja 2017
Kategorie: PPC
Chciałbyś reklamować się w Internecie, ale nie wiesz od czego zacząć? Zastanawiasz się jaki typ kampanii będzie najlepszy dla Twojego biznesu? Chcesz otrzymać mierzalne efekty…
Aneta Piętoń
Junior PPC Specialist
0 181 8 min
arrow
Magdalena Majewska
PPC Specialist
0 472 4 min
arrow
15 maja 2017
Kategorie: Analityka , E-commerce , PPC
Czy potrafisz odpowiedzieć na to: - Kto jest Twoją największą konkurencją? - Kiedy ostatnio sprawdzałeś raport „Analiza konkurencji”? - Jaki jest udział Twoich reklam w…
15 maja 2017
Kategorie: Analityka , E-commerce , PPC
Czy potrafisz odpowiedzieć na to: - Kto jest Twoją największą konkurencją? - Kiedy ostatnio sprawdzałeś raport „Analiza konkurencji”? - Jaki jest udział Twoich reklam w…
Magdalena Majewska
PPC Specialist
0 472 4 min
arrow
4 maja 2017
Kategorie: Optymalizacja , PPC , SEO
Następny rok będzie rokiem mobile. Takie zdanie pojawiało się w wielu wypowiedziach w przeciągu ostatnich kilku lat i wreszcie… stało się! Mamy rok mobile. Skoro…
Milena Konieczko
Junior Content Marketing Specialist
0 282 4 min
arrow
4 maja 2017
Kategorie: Optymalizacja , PPC , SEO
Następny rok będzie rokiem mobile. Takie zdanie pojawiało się w wielu wypowiedziach w przeciągu ostatnich kilku lat i wreszcie… stało się! Mamy rok mobile. Skoro…
Milena Konieczko
Junior Content Marketing Specialist
0 282 4 min
arrow
Jakub Rzepka
Specjalista PPC
0 267 10 min
arrow
24 kwietnia 2017
Kategorie: Analityka , Content , PPC
W poprzednich artykułach w serii dotyczącej wideo marketingu omówiliśmy czym charakteryzuje się ta forma reklamy, jakie możliwości marketingowe mamy na największym portalu pozwalającym na publikację…
24 kwietnia 2017
Kategorie: Analityka , Content , PPC
W poprzednich artykułach w serii dotyczącej wideo marketingu omówiliśmy czym charakteryzuje się ta forma reklamy, jakie możliwości marketingowe mamy na największym portalu pozwalającym na publikację…
Jakub Rzepka
Specjalista PPC
0 267 10 min
arrow
28 marca 2017
Kategorie: Analityka , PPC
Częstą praktyką osób zajmujących się reklamami AdWords jest tworzenie tekstów, w których każde słowo zaczyna się dużą literą. Zwolennicy takiego podejścia argumentują to w taki…
Jakub Rzepka
Specjalista PPC
3 957 5 min
arrow
28 marca 2017
Kategorie: Analityka , PPC
Częstą praktyką osób zajmujących się reklamami AdWords jest tworzenie tekstów, w których każde słowo zaczyna się dużą literą. Zwolennicy takiego podejścia argumentują to w taki…
Jakub Rzepka
Specjalista PPC
3 957 5 min
arrow
Szkolenia

Poznaj Google Analytics i Google AdWords w jeden dzień!

 

Marketing w Internecie to branża, w której niezbędna jest umiejętność prawidłowej analizy danych dostępnych w Google Analytics oraz znajomość najpopularniejszego systemu reklamowego – AdWords.

 

Dzięki naszemu jednodniowemu szkoleniu poznasz wszystkie informacje niezbędne do swobodnego poruszania się po obu tych platformach.