E-commerce w Google Tag Manager. Jak z niego korzystać?

Nic tak nie poprawia działania sklepu jak świadomość tego, co się w nim właściwie sprzedaje. Dlatego włączenie konwersji e-commerce jest rzeczą niezbędną. Naprzeciw naszym oczekiwaniom wychodzi Google Tag Manager. Jak go wykorzystać do konfiguracji i czy jest to trudne? Nie, ale wymaga ...

13 darmowych raportów niestandardowych Google Analytics

Google Analytics przedstawia wiele gotowych raportów, które podzielone zostały na kategorie, takie jak „Pozyskiwanie”, „Zachowanie” czy „Odbiorcy”. Przedstawia w ten sposób kim dokładnie jest nasz użytkownik i jaka jest idealna persona dla naszej witryny internetowej. Nie zawsze je...

13 darmowych raportów niestandardowych Google Analytics

Google Analytics oferuje wiele gotowych i niezwykle przydatnych zestawień raportów. Jeśli jednak chcemy dokonać dogłębnej analizy, powinniśmy stworzyć własny raport, tak aby obserwowanie kluczowych wskaźników efektywności stało się znacznie wygodniejsze. Amerykańska pionierka informa...

Jak zautomatyzować kampanie dzięki Smart Display Campaign?

Sieć reklamowa Google to ponad 2 mln witryn, filmów i aplikacji, w których można wyświetlać swoje reklamy. W jej ramach możemy kierować na zainteresowania, tematy, miejsca docelowe czy słowa kluczowe. Ogromny zasięg tego narzędzia sprawia, że wybór kierowania jest skomplikowany, a ...

Jak importować dane do Google Analytics?

Prowadząc działania SEO/SEM, każdego dnia analizujesz wielokrotnie dane znajdujące się w Google Analytics. Obecnie jest to najpopularniejsze narzędzie, które umożliwia analizę danych ilościowych i jakościowych otrzymywanych ze stron WWW i aplikacji mobilnych. Bez niego byłoby trudno ocen...

Dlaczego kampanie na YouTubie nie są skuteczne?

Kampanie AdWords na YouTubie stają się coraz bardziej popularne. Reklamodawców przyciąga niska cena reklam oraz duże zasięgi. Dlaczego więc tak wielu z nich jest niezadowolonych z efektów kampanii? Przede wszystkim źle prowadzona kampania jest jak krzyczenie w pustą przestrzeń. Niby ktoś...

5 kroków do zaawansowanej konfiguracji analityki dla stron typu One Page

Sposób, w jaki Google Analytics mierzy jakość pozyskiwanego ruchu na stronę nie jest idealny i każdy, kto na co dzień pracuje z danymi mógł się o tym przekonać. W przypadku stron projektowanych w oparciu o filozofię One Page oraz chętnie wykorzystywanych w kampaniach Google AdWords lub F...

Śledzenie kliknięć w obrazek z Google Tag Managerem

Panie i panowie! Mesdames et messieurs! Czasem zdarza się, że użytkownicy klikają i szukają, i znaleźć nie mogą. Jak sprawdzić czy użytkownicy klikają w elementy graficzne strony? Czy możliwe jest sprawdzenie tego czy sytuacje takie występują? I po co oni tak klikają? Odkryjmy tę taj...

Reklama AdWords na brand konkurencji

Temat reklamy na brand konkurencji jest ciągle aktualny i wciąż budzi kontrowersje. Niejednokrotnie zastanawiałeś się pewnie czy jest to legalne i czy w ogóle się to opłaca? Na te i inne pytania odpowiadamy w poniższym artykule. Czy warto reklamować się na brand konkurencji? To, że uży...

Pobieraj i analizuj dane z Youtube’a

YouTube jest zaraz po Google najbardziej popularną wyszukiwarką na świecie – dociera do ponad 73% użytkowników w Polsce. Z serwisu korzystamy prawie codziennie – słuchając muzyki w pracy, włączając dzieciom bajki czy szukając przepisu na kolację. Z tego powodu jest to także najlep...

Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną od Promotraffic Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-415), ul. Wadowicka 8a (dalej: „Promotraffic”) dotyczących produktów i usług Promotraffic zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. oświadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 1219 z późn. zm.). Zapoznałem/zapoznałam się z klauzulą informacyjną. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem moich danych osobowych przez Promotraffic.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych przez Promotraffic Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-415), ul. Wadowicka 8a (dalej: „Promotraffic”) zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 922 z późn. zm.). Zapoznałem/zapoznałam się z klauzulą informacyjną. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem moich danych osobowych przez Promotraffic.