Pobieraj i analizuj dane z Youtube’a

YouTube jest zaraz po Google najbardziej popularną wyszukiwarką na świecie – dociera do ponad 73% użytkowników w Polsce. Z serwisu korzystamy prawie codziennie – słuchając muzyki w pracy, włączając dzieciom bajki czy szukając przepisu na kolację. Z tego powodu jest to także najlep...

Wszystko w Last Click

Powoli odchodzi się od modelu przypisywania konwersji tylko do ostatniego źródła odwiedzin. Mimo to, model ostatniego kliknięcia jest modelem domyślnym w Google Analytics, co bardzo często może doprowadzić do mylnych wniosków, i tym samym do nietrafnych decyzji. Czym jest model atrybucji? ...

Jak wyśledzić użytkownika błądzącego po wielu domenach?

Czasem zdarza się, że tak jak w bajce o Alicji w Krainie Czarów użytkownicy w magiczny sposób mieszczą się w mysiej norze i przechodzą do równoległego świata. Jeśli jesteś posiadaczem więcej niż jednej domeny i nie masz skonfigurowanego śledzenia konwersji dla wielu witryn, na pewno ...

Koniec z reklamami w Chrome? Nie dla Google AdWords

Od kliku miesięcy Google pracował nad nową wersją przeglądarki Chrome z AdBlockiem. Bloker reklam trafił właśnie do Chrome Canary na Androida, czyli wersji przeglądarki dla deweloperów.   Koniec z reklamami, jednak nie dla Google AdWords AdBlock od Google ma nie dopuszczać do wyświe...

8 najlepszych narzędzi, które pomogą Ci w doborze słów kluczowych

Wybór właściwych słów kluczowych jest jednym z fundamentów działań SEO/SEM, od którego może zależeć sukces działań związanych ze zwiększeniem widoczności w Google oraz dotarcie do właściwej grupy odbiorców.   Czym są słowa kluczowe i jakie są ich typy? Słowa kluczowe ...

11 pytań, na które każdy Specjalista SEM powinien znać odpowiedź

Który typ dopasowania słów kluczowych wybrać, aby kampania odniosła sukces? Jak targetować kampanie AdWords na fanów z Facebooka? Czy warto wykorzystać kampanie AdWords na wyrażenia brandowe? Czy nadal obowiązuje trend mobile? Jak mądrze testować i optymalizować treści na stronie? Dowi...

Raport na Facebooku, który warto przeczytać

Wiele czynników wpływa na wyniki reklam na Facebooku: stawka, zaangażowanie, wielkość grupy odbiorców, kierowanie. Dlatego też co pewien czas tworzone są nowe raporty, które znacznie pomagają w optymalizacji kampanii. Niektóre z nich są szeroko opisywane na blogach oraz w czasopismach br...

Kampania YouTube dla producenta – a po co? A dlaczego?

Nie każda oferta nadaje się do promocji w każdym kanale reklamowym, tak jak nie każde ciastko trzeba od razu zjeść. Jak więc zdecydować, czy YouTube to dobre miejsce do promocji? Czy każdy film można wykorzystać jako reklamę? Jak wybrać do kogo spot powinien trafić? Dowiesz się tego ...

10 kroków do dobrego audytu kampanii AdWords

Pewnie nie raz zastanawiałeś się, czy samodzielnie prowadzone kampanie AdWords są zgodne z najlepszymi praktykami albo czy agencja, której powierzyłeś swoje działania należycie, wywiązuje się z obowiązków? Kampanie reklamowe wymagają od Ciebie dużych nakładów finansowych, a ich efek...

4 kroki do mierzalnych efektów z kampanii AdWords

Chciałbyś reklamować się w Internecie, ale nie wiesz od czego zacząć? Zastanawiasz się jaki typ kampanii będzie najlepszy dla Twojego biznesu? Chcesz otrzymać mierzalne efekty z kampanii? Poniższy artykuł, poprzez prezentację kilku kroków, pozwoli dobrać odpowiedni typ działań do pro...

Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną od Promotraffic Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-415), ul. Wadowicka 8a (dalej: „Promotraffic”) dotyczących produktów i usług Promotraffic zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. oświadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 1219 z późn. zm.). Zapoznałem/zapoznałam się z klauzulą informacyjną. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem moich danych osobowych przez Promotraffic.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych przez Promotraffic Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-415), ul. Wadowicka 8a (dalej: „Promotraffic”) zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 922 z późn. zm.). Zapoznałem/zapoznałam się z klauzulą informacyjną. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem moich danych osobowych przez Promotraffic.