Facebook
Promotraffic – marketing internetowy, pozycjonowanie stron wwww
Fundusze unijne
+48 512 044 729
PL EN

SEM

Aneta Piętoń
Junior PPC Specialist
0 298 5 min
arrow
2 stycznia 2017
Kategorie: SEM
W ostatnim czasie Google AdWords skupia się na wprowadzaniu nowych funkcjonalności dla użytkowników korzystających z urządzeń mobilnych. Po utworzeniu kampanii typu „Tylko połączenie” nadszedł czas…
2 stycznia 2017
Kategorie: SEM
W ostatnim czasie Google AdWords skupia się na wprowadzaniu nowych funkcjonalności dla użytkowników korzystających z urządzeń mobilnych. Po utworzeniu kampanii typu „Tylko połączenie” nadszedł czas…
Aneta Piętoń
Junior PPC Specialist
0 298 5 min
arrow
29 grudnia 2016
Kategorie: PPC , SEM
Optymalizacja pod kątem SEO to podstawa odpowiedniego funkcjonowania strony internetowej. Jednak, aby nasze działania e-marketingowe były w pełni kompleksowe powinniśmy postawić również na prowadzenie kampanii…
Krystian Kucharski
PPC Manager
2 297 5 min
arrow
29 grudnia 2016
Kategorie: PPC , SEM
Optymalizacja pod kątem SEO to podstawa odpowiedniego funkcjonowania strony internetowej. Jednak, aby nasze działania e-marketingowe były w pełni kompleksowe powinniśmy postawić również na prowadzenie kampanii…
Krystian Kucharski
PPC Manager
2 297 5 min
arrow
Milena Konieczko
Junior Content Marketing Specialist
0 208 6 min
arrow
8 grudnia 2016
Kategorie: E-commerce , SEM
Chciałbyś, aby wartość grudniowych koszyków Twoich klientów była kilkukrotnie wyższa niż zwykle? Chcesz dowiedzieć się, jak w świątecznym okresie poprawić ich doświadczenie w Twoim sklepie…
8 grudnia 2016
Kategorie: E-commerce , SEM
Chciałbyś, aby wartość grudniowych koszyków Twoich klientów była kilkukrotnie wyższa niż zwykle? Chcesz dowiedzieć się, jak w świątecznym okresie poprawić ich doświadczenie w Twoim sklepie…
Milena Konieczko
Junior Content Marketing Specialist
0 208 6 min
arrow
6 października 2016
Kategorie: SEM
W lipcu Google wprowadził zmiany w wielkości reklam tekstowych, które sam określał jako „największe zmiany od premiery systemu AdWords w ciągu ostatnich 15 lat”. Nowe…
Aneta Piętoń
Researcher
0 232 5 min
arrow
6 października 2016
Kategorie: SEM
W lipcu Google wprowadził zmiany w wielkości reklam tekstowych, które sam określał jako „największe zmiany od premiery systemu AdWords w ciągu ostatnich 15 lat”. Nowe…
Aneta Piętoń
Researcher
0 232 5 min
arrow
Maciej Zacharewicz
SEO Manager & Web Analyst
0 1 830 15 min
arrow
28 czerwca 2016
Kategorie: Analityka , Optymalizacja , SEM , SEO
Dzisiejszy wpis będzie poświęcony bardzo niedocenianemu w środowisku SEO czynnikowi, jakim jest organiczny CTR (Click Through Rate), tj. współczynnikowi klikalności w bezpłatnych wynikach wyszukiwania.  Krótkim…
28 czerwca 2016
Kategorie: Analityka , Optymalizacja , SEM , SEO
Dzisiejszy wpis będzie poświęcony bardzo niedocenianemu w środowisku SEO czynnikowi, jakim jest organiczny CTR (Click Through Rate), tj. współczynnikowi klikalności w bezpłatnych wynikach wyszukiwania.  Krótkim…
Maciej Zacharewicz
SEO Manager & Web Analyst
0 1 830 15 min
arrow
10 czerwca 2016
Kategorie: PPC , SEM
Stworzenie kampanii AdWords z pozoru może się wydawać bardzo proste. Google dzieli się przecież z nami dawką ogromnej wiedzy zawartej w swoim supporcie. Jednak poprawne…
Katarzyna Janiuś
Junior PPC Specialist
3 498 7 min
arrow
10 czerwca 2016
Kategorie: PPC , SEM
Stworzenie kampanii AdWords z pozoru może się wydawać bardzo proste. Google dzieli się przecież z nami dawką ogromnej wiedzy zawartej w swoim supporcie. Jednak poprawne…
Katarzyna Janiuś
Junior PPC Specialist
3 498 7 min
arrow
Robert Stolarczyk
Prezes PromoTraffic
0 839 15 min
arrow
27 maja 2016
Kategorie: Optymalizacja , SEM , SEO
Do napisania poniższego tekstu skłoniły mnie 2 rzeczy. Pierwsza to fakt, że w PromoTraffic nieustannie zastanawiamy się, co możemy robić lepiej, czego jeszcze możemy się…
27 maja 2016
Kategorie: Optymalizacja , SEM , SEO
Do napisania poniższego tekstu skłoniły mnie 2 rzeczy. Pierwsza to fakt, że w PromoTraffic nieustannie zastanawiamy się, co możemy robić lepiej, czego jeszcze możemy się…
Robert Stolarczyk
Prezes PromoTraffic
0 839 15 min
arrow
11 maja 2016
Kategorie: Aktualności , Rekrutacja , SEM , SEO
Interesujesz się marketingiem i chcesz rozwijać się w tym kierunku? Kończysz studia i chcesz wykorzystać swój wolny czas na zdobycie cennego doświadczenia? Koniecznie sprawdź ile…
Sylwia Juszkiewicz
Content & Marketing Specialist
0 413 4 min
arrow
11 maja 2016
Kategorie: Aktualności , Rekrutacja , SEM , SEO
Interesujesz się marketingiem i chcesz rozwijać się w tym kierunku? Kończysz studia i chcesz wykorzystać swój wolny czas na zdobycie cennego doświadczenia? Koniecznie sprawdź ile…
Sylwia Juszkiewicz
Content & Marketing Specialist
0 413 4 min
arrow
Sylwia Juszkiewicz
Content & Marketing Specialist
0 190 3 min
arrow
12 kwietnia 2016
Kategorie: PPC , SEM
Z radością informujemy, że nasza agencja zajęła drugie miejsce w konkursie Ready to Rock za IV kwartał 2015 roku organizowanym dla certyfikowanych partnerów Google. (więcej…)
12 kwietnia 2016
Kategorie: PPC , SEM
Z radością informujemy, że nasza agencja zajęła drugie miejsce w konkursie Ready to Rock za IV kwartał 2015 roku organizowanym dla certyfikowanych partnerów Google. (więcej…)
Sylwia Juszkiewicz
Content & Marketing Specialist
0 190 3 min
arrow
7 kwietnia 2016
Kategorie: PPC , SEM , SEO
Era mobile Nie ulega wątpliwości, że korzystamy coraz częściej i w coraz większym stopniu z urządzeń mobilnych. Obserwujemy osoby korzystające ze smartfonów i tabletów w…
Paulina Strejczek-Jaźwińska
UX Specialist & Junior Web Analyst
1 297 min
arrow
7 kwietnia 2016
Kategorie: PPC , SEM , SEO
Era mobile Nie ulega wątpliwości, że korzystamy coraz częściej i w coraz większym stopniu z urządzeń mobilnych. Obserwujemy osoby korzystające ze smartfonów i tabletów w…
Paulina Strejczek-Jaźwińska
UX Specialist & Junior Web Analyst
1 297 min
arrow
Szkolenia

Poznaj Google Analytics i Google AdWords w jeden dzień!

 

Marketing w Internecie to branża, w której niezbędna jest umiejętność prawidłowej analizy danych dostępnych w Google Analytics oraz znajomość najpopularniejszego systemu reklamowego – AdWords.

 

Dzięki naszemu jednodniowemu szkoleniu poznasz wszystkie informacje niezbędne do swobodnego poruszania się po obu tych platformach.