Facebook
Promotraffic – marketing internetowy, pozycjonowanie stron wwww
Fundusze unijne
+48 512 044 729
PL EN

SEM

Natalia Chrobak
PPC Specialist
0 280 3 min
arrow
4 sierpnia 2017
Kategorie: PPC , SEM
Od kliku miesięcy Google pracował nad nową wersją przeglądarki Chrome z AdBlockiem. Bloker reklam trafił właśnie do Chrome Canary na Androida, czyli wersji przeglądarki dla…
4 sierpnia 2017
Kategorie: PPC , SEM
Od kliku miesięcy Google pracował nad nową wersją przeglądarki Chrome z AdBlockiem. Bloker reklam trafił właśnie do Chrome Canary na Androida, czyli wersji przeglądarki dla…
Natalia Chrobak
PPC Specialist
0 280 3 min
arrow
7 lipca 2017
Kategorie: SEM , SEO
Wybór właściwych słów kluczowych jest jednym z fundamentów działań SEO/SEM, od którego może zależeć sukces działań związanych ze zwiększeniem widoczności w Google oraz dotarcie do właściwej grupy odbiorców. …
Jakub Kękuś
SEO Specialist
0 471 7 min
arrow
7 lipca 2017
Kategorie: SEM , SEO
Wybór właściwych słów kluczowych jest jednym z fundamentów działań SEO/SEM, od którego może zależeć sukces działań związanych ze zwiększeniem widoczności w Google oraz dotarcie do właściwej grupy odbiorców. …
Jakub Kękuś
SEO Specialist
0 471 7 min
arrow
Katarzyna Świgost
Junior PPC Specialist
Aneta Piętoń
Junior PPC Specialist
2 773 8 min
arrow
27 czerwca 2017
Kategorie: SEM
Który typ dopasowania słów kluczowych wybrać, aby kampania odniosła sukces? Jak targetować kampanie AdWords na fanów z Facebooka? Czy warto wykorzystać kampanie AdWords na wyrażenia…
27 czerwca 2017
Kategorie: SEM
Który typ dopasowania słów kluczowych wybrać, aby kampania odniosła sukces? Jak targetować kampanie AdWords na fanów z Facebooka? Czy warto wykorzystać kampanie AdWords na wyrażenia…
Katarzyna Świgost
Junior PPC Specialist
Aneta Piętoń
Junior PPC Specialist
2 773 8 min
arrow
2 stycznia 2017
Kategorie: SEM
W ostatnim czasie Google AdWords skupia się na wprowadzaniu nowych funkcjonalności dla użytkowników korzystających z urządzeń mobilnych. Po utworzeniu kampanii typu „Tylko połączenie” nadszedł czas…
Aneta Piętoń
Junior PPC Specialist
0 326 5 min
arrow
2 stycznia 2017
Kategorie: SEM
W ostatnim czasie Google AdWords skupia się na wprowadzaniu nowych funkcjonalności dla użytkowników korzystających z urządzeń mobilnych. Po utworzeniu kampanii typu „Tylko połączenie” nadszedł czas…
Aneta Piętoń
Junior PPC Specialist
0 326 5 min
arrow
Krystian Kucharski
PPC Manager
2 318 5 min
arrow
29 grudnia 2016
Kategorie: PPC , SEM
Optymalizacja pod kątem SEO to podstawa odpowiedniego funkcjonowania strony internetowej. Jednak, aby nasze działania e-marketingowe były w pełni kompleksowe powinniśmy postawić również na prowadzenie kampanii…
29 grudnia 2016
Kategorie: PPC , SEM
Optymalizacja pod kątem SEO to podstawa odpowiedniego funkcjonowania strony internetowej. Jednak, aby nasze działania e-marketingowe były w pełni kompleksowe powinniśmy postawić również na prowadzenie kampanii…
Krystian Kucharski
PPC Manager
2 318 5 min
arrow
8 grudnia 2016
Kategorie: E-commerce , SEM
Chciałbyś, aby wartość grudniowych koszyków Twoich klientów była kilkukrotnie wyższa niż zwykle? Chcesz dowiedzieć się, jak w świątecznym okresie poprawić ich doświadczenie w Twoim sklepie…
Milena Konieczko
Junior Content Marketing Specialist
0 210 6 min
arrow
8 grudnia 2016
Kategorie: E-commerce , SEM
Chciałbyś, aby wartość grudniowych koszyków Twoich klientów była kilkukrotnie wyższa niż zwykle? Chcesz dowiedzieć się, jak w świątecznym okresie poprawić ich doświadczenie w Twoim sklepie…
Milena Konieczko
Junior Content Marketing Specialist
0 210 6 min
arrow
Aneta Piętoń
Researcher
0 234 5 min
arrow
6 października 2016
Kategorie: SEM
W lipcu Google wprowadził zmiany w wielkości reklam tekstowych, które sam określał jako „największe zmiany od premiery systemu AdWords w ciągu ostatnich 15 lat”. Nowe…
6 października 2016
Kategorie: SEM
W lipcu Google wprowadził zmiany w wielkości reklam tekstowych, które sam określał jako „największe zmiany od premiery systemu AdWords w ciągu ostatnich 15 lat”. Nowe…
Aneta Piętoń
Researcher
0 234 5 min
arrow
28 czerwca 2016
Kategorie: Analityka , Optymalizacja , SEM , SEO
Dzisiejszy wpis będzie poświęcony bardzo niedocenianemu w środowisku SEO czynnikowi, jakim jest organiczny CTR (Click Through Rate), tj. współczynnikowi klikalności w bezpłatnych wynikach wyszukiwania.  Krótkim…
Maciej Zacharewicz
SEO Manager & Web Analyst
0 1 869 15 min
arrow
28 czerwca 2016
Kategorie: Analityka , Optymalizacja , SEM , SEO
Dzisiejszy wpis będzie poświęcony bardzo niedocenianemu w środowisku SEO czynnikowi, jakim jest organiczny CTR (Click Through Rate), tj. współczynnikowi klikalności w bezpłatnych wynikach wyszukiwania.  Krótkim…
Maciej Zacharewicz
SEO Manager & Web Analyst
0 1 869 15 min
arrow
Katarzyna Janiuś
Junior PPC Specialist
3 518 7 min
arrow
10 czerwca 2016
Kategorie: PPC , SEM
Stworzenie kampanii AdWords z pozoru może się wydawać bardzo proste. Google dzieli się przecież z nami dawką ogromnej wiedzy zawartej w swoim supporcie. Jednak poprawne…
10 czerwca 2016
Kategorie: PPC , SEM
Stworzenie kampanii AdWords z pozoru może się wydawać bardzo proste. Google dzieli się przecież z nami dawką ogromnej wiedzy zawartej w swoim supporcie. Jednak poprawne…
Katarzyna Janiuś
Junior PPC Specialist
3 518 7 min
arrow
27 maja 2016
Kategorie: Optymalizacja , SEM , SEO
Do napisania poniższego tekstu skłoniły mnie 2 rzeczy. Pierwsza to fakt, że w PromoTraffic nieustannie zastanawiamy się, co możemy robić lepiej, czego jeszcze możemy się…
Robert Stolarczyk
Prezes PromoTraffic
0 847 15 min
arrow
27 maja 2016
Kategorie: Optymalizacja , SEM , SEO
Do napisania poniższego tekstu skłoniły mnie 2 rzeczy. Pierwsza to fakt, że w PromoTraffic nieustannie zastanawiamy się, co możemy robić lepiej, czego jeszcze możemy się…
Robert Stolarczyk
Prezes PromoTraffic
0 847 15 min
arrow
Popularne wpisy

Sorry. No data so far.

Szkolenia

Poznaj Google Analytics i Google AdWords w jeden dzień!

 

Marketing w Internecie to branża, w której niezbędna jest umiejętność prawidłowej analizy danych dostępnych w Google Analytics oraz znajomość najpopularniejszego systemu reklamowego – AdWords.

 

Dzięki naszemu jednodniowemu szkoleniu poznasz wszystkie informacje niezbędne do swobodnego poruszania się po obu tych platformach.