FreshMail.pl

5 elementów UX, dzięki którym użytkownik pokocha twoją stronę

Jesteś właścicielem sklepu internetowego lub strony www, dzięki której pozyskujesz klientów? A może pracujesz w agencji świadczącej usługi SEO, AdWords lub User Experience? Martwi cię, że użytkownicy nie angażują się w działania na twojej stronie? Zastanawiasz się jak zwiększyć l...

Jak wykorzystać dane strukturalne w e-commerce?

Dane strukturalne, choć przez Google wykorzystywane już od paru ładnych lat, nadal nie są dla branży e-commerce standardem i wiele sklepów internetowych wciąż nie wdraża ich poprawnie. Tymczasem właściwe oznaczenie danych jest niezwykle prostym sposobem na podniesienie CTR z wyników wysz...

CRAWL BUDGET, czyli indeksowanie witryny w wynikach wyszukiwania

Co to jest crawl budget? Crawl budget, inaczej budżet indeksowania witryny, to liczba stron, które Googlebot może zaindeksować w serwisie. Jeśli masz witrynę internetową z ponad 1000 adresów URL i tylko garstkę linków zwrotnych, istnieje prawdopodobieństwo, że Googlebot nie zaindeksuje c...

6 najlepszych wtyczek do WordPressa

To, za co użytkownicy kochają WordPressa i wybierają go spośród wielu dostępnych na rynku systemów CMS, jest niekończąca się możliwość instalowania wtyczek, które całkowicie zmienią wygląd i funkcje twojej strony. To absolutnie niezbędne narzędzie do skutecznego pozyskiwania użyt...

8 zasad prawidłowej optymalizacji kart produktowych

Odpowiednia optymalizacja kart produktowych to sukces każdego sklepu internetowego. Właściwy opis oraz konstrukcja strony produktowej ma znaczący wpływ na widoczność w wynikach wyszukiwania oraz wielkość ruchu organicznego. To też wizytówka produktu, która ma bardzo istotny wpływ na kon...

8 najlepszych narzędzi, które pomogą Ci w doborze słów kluczowych

Wybór właściwych słów kluczowych jest jednym z fundamentów działań SEO/SEM, od którego może zależeć sukces działań związanych ze zwiększeniem widoczności w Google oraz dotarcie do właściwej grupy odbiorców.   Czym są słowa kluczowe i jakie są ich typy? Słowa kluczowe ...

10 rzeczy, które warto wiedzieć o Mobile-First Index

Następny rok będzie rokiem mobile. Takie zdanie pojawiało się w wielu wypowiedziach w przeciągu ostatnich kilku lat i wreszcie… stało się! Mamy rok mobile. Skoro the winner is mobile, chcemy dzisiaj podzielić się z Wami wiedzą na temat mobile-first index. Specjaliści Google wspominali o...

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną od Promotraffic Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-415), ul. Wadowicka 8a (dalej: „Promotraffic”) dotyczących produktów i usług Promotraffic zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. oświadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 1219 z późn. zm.). Zapoznałem/zapoznałam się z klauzulą informacyjną. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem moich danych osobowych przez Promotraffic.

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl