Szkolenie Google Analtics PRO

Szkolenie Google Analtics PRO

Kraków, 13 Listopad 2017

Program szkolenia


  • 9:00

    Poranna kawa

  • 10:30

    Część 1 – Jak zacząć pracę z Google Analytics. Personalizacja narzędzia Google Analytics.- Jak zaoszczędzić czas przy codziennej pracy z Google Analytics (+case study)? - Adnotacje, alerty, automatyczne generowanie raportów – dlaczego warto korzystać z tych narzędzi (+ćwiczenia)? - Tworzenie indywidualnego pulpitu menadżerskiego ułatwiającego regularną pracę z Google Analytics (+ćwiczenie) - Sztuczki i chwyty ułatwiające codzienne życie z Google Analytics

  • 11:30

    Przerwa

  • 11:45

    Część 2 – Jak kształtować dane trafiające do Google Analytics? Tworzenie raportów niestandardowych- Jak optymalnie dobrać strukturę konta Google Analytics do własnych potrzeb (+case study)? - Czym jest sesja, kim jest użytkownik? - Najważniejsze pojęcia i definicje związane z pracą na danych w Google Analytics - Z czego składają się raporty w Google Analytics (+ćwiczenie)? - Kto odwiedza witrynę i co z tego wynika (+case study)? - Jak użytkownicy zachowują się w witrynie, z czego korzystają, czego oczekują, gdzie kończą odwiedziny? - Filozofia tworzenia raportów niestandardowych - Które wymiary i metryki można ze sobą łączyć, a których nie? - Tworzenie raportów niestandardowych dostosowanych do własnych potrzeb (+ćwiczenie)

  • 12:45

    Przerwa obiadowa

  • 13:15

    Część 3 – Segmentacja użytkowników w Google Analytics- Po co segmentować użytkowników? - Segmentacja po sesji vs. segmentacja po użytkowniku - Sekwencja zdarzeń na stronie - Tworzenie własnych segmentów niestandardowych (+ćwiczenie) - Analizowanie danych w oparciu o wiele segmentów (+ćwiczenie)

  • 14:30

    Przerwa kawowa

  • 14:45

    Część 4 – Zaawansowane metody oceny skuteczności działań marketingowych- Czym są ścieżki wielokanałowe i dlaczego warto je wykorzystywać w ocenie skuteczności prowadzonych działań (+case study)? - Co to jest modelowanie atrybucji i dlaczego model Last Click nie nieoptymalnym miernikiem skuteczności działań marketingowych? - Jakie nowe możliwości stawia przed nami rozszerzony moduł e-commerce? - Na jakie jeszcze raporty warto zwrócić uwagę przy analizie skuteczności prowadzonych działań online - Analiza kohortowa jako raport przedstawiający lifetime value klientów odwiedzających witrynę. Zaplanuj -dokładnie działania marketingowe i zweryfikuj, które z nich dostarczają najlepszy ruch do witryny

  • 16:00 - 16:30

    Podsumowanie i zakończenie

Gdzie i kiedy


Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną od Promotraffic Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-415), ul. Wadowicka 8a (dalej: „Promotraffic”) dotyczących produktów i usług Promotraffic zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. oświadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 1219 z późn. zm.). Zapoznałem/zapoznałam się z klauzulą informacyjną. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem moich danych osobowych przez Promotraffic.

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl