Diabeł tkwi w szczegółach, czyli jak budować relacje z klientem?

Tworzenie całościowego procesu zarządzania doświadczeniami klienta to podstawowa wartość w budowaniu konkurencyjności firmy. To niezwykle ważne, żeby poddać analizie każdą sytuację, w której klient spotyka się z Twoją marką. Maraton po sklepach kontra maraton po www W ostatnich lata...

10 naszych najlepszych artykułów o marketingu internetowym w 2017 roku

W 2017 roku napisaliśmy dla Was niemal 100 artykułów, które dotyczyły różnych aspektów marketingu internetowego. Zobacz 10 najchętniej czytanych tekstów ubiegłego roku. FORTUNA CONTENTEM SIĘ TOCZY. DLACZEGO W TRENDACH NA 2018 ROK W CONTENT MARKETINGU I SOCIAL MEDIACH STAWIAMY NA STRATEGI...

14 CEO, CMO i ekspertów o trendach na 2018 w e-marketingu

Na kilka pytań dotyczących e-marketingu odpowiada 14 CEO, CMO i ekspertów firm takich jak DevaGroup, Sempai, Bluerank, CallPage, ContentHouse, Socjomania, thinkHUB, Hoteliga i E-commerce Capitals, FEB – Fabryka e-biznesu, Prowly.com, SemStorm, PromoTraffic oraz Marcin Wsół. Krzysztof Marz...

Turbodoładowanie branży e-commerce. Rozwój i trendy w 2018 roku

Koniec 2017 roku to znakomity czas aby podsumować mijający rok i ocenić rozwój i trendy w 2018. Rok ten obfitował w liczne i niekiedy rewolucyjne zmiany w systemach reklamowych nie tylko Google AdWords i Facebook Ads, które mają olbrzymi wpływ na rozwój e-commerce. Coraz większa liczba rek...

E-commerce w Google Tag Manager. Jak z niego korzystać?

Nic tak nie poprawia działania sklepu jak świadomość tego, co się w nim właściwie sprzedaje. Dlatego włączenie konwersji e-commerce jest rzeczą niezbędną. Naprzeciw naszym oczekiwaniom wychodzi Google Tag Manager. Jak go wykorzystać do konfiguracji i czy jest to trudne? Nie, ale wymaga ...

3 podstawowe zasady jak sprzedawać na Facebooku

Nie będzie nowością, jeśli napiszę, że żyjemy w czasach reklamowego przesytu. Codziennie ze wszystkich stron bombardowani jesteśmy billboardami, spotami, pop-upami nakłaniającymi nas do zakupów. Jak w tym gąszczu reklam przebić się ze swoim produktem i trafić do potencjalnego klien...

5 elementów UX, dzięki którym użytkownik pokocha twoją stronę

Jesteś właścicielem sklepu internetowego lub strony www, dzięki której pozyskujesz klientów? A może pracujesz w agencji świadczącej usługi SEO, AdWords lub User Experience? Martwi cię, że użytkownicy nie angażują się w działania na twojej stronie? Zastanawiasz się jak zwiększyć l...

Jak wykorzystać dane strukturalne w e-commerce?

Dane strukturalne, choć przez Google wykorzystywane już od paru ładnych lat, nadal nie są dla branży e-commerce standardem i wiele sklepów internetowych wciąż nie wdraża ich poprawnie. Tymczasem właściwe oznaczenie danych jest niezwykle prostym sposobem na podniesienie CTR z wyników wysz...

Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną od Promotraffic Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-415), ul. Wadowicka 8a (dalej: „Promotraffic”) dotyczących produktów i usług Promotraffic zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. oświadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 1219 z późn. zm.). Zapoznałem/zapoznałam się z klauzulą informacyjną. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem moich danych osobowych przez Promotraffic.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych przez Promotraffic Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-415), ul. Wadowicka 8a (dalej: „Promotraffic”) zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 922 z późn. zm.). Zapoznałem/zapoznałam się z klauzulą informacyjną. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem moich danych osobowych przez Promotraffic.