5 elementów UX, dzięki którym użytkownik pokocha twoją stronę

Jesteś właścicielem sklepu internetowego lub strony www, dzięki której pozyskujesz klientów? A może pracujesz w agencji świadczącej usługi SEO, AdWords lub User Experience? Martwi cię, że użytkownicy nie angażują się w działania na twojej stronie? Zastanawiasz się jak zwiększyć l...

Jak wykorzystać dane strukturalne w e-commerce?

Dane strukturalne, choć przez Google wykorzystywane już od paru ładnych lat, nadal nie są dla branży e-commerce standardem i wiele sklepów internetowych wciąż nie wdraża ich poprawnie. Tymczasem właściwe oznaczenie danych jest niezwykle prostym sposobem na podniesienie CTR z wyników wysz...

Wszystko w Last Click

Powoli odchodzi się od modelu przypisywania konwersji tylko do ostatniego źródła odwiedzin. Mimo to, model ostatniego kliknięcia jest modelem domyślnym w Google Analytics, co bardzo często może doprowadzić do mylnych wniosków, i tym samym do nietrafnych decyzji. Czym jest model atrybucji? ...

6 najlepszych wtyczek do WordPressa

To, za co użytkownicy kochają WordPressa i wybierają go spośród wielu dostępnych na rynku systemów CMS, jest niekończąca się możliwość instalowania wtyczek, które całkowicie zmienią wygląd i funkcje twojej strony. To absolutnie niezbędne narzędzie do skutecznego pozyskiwania użyt...

8 zasad prawidłowej optymalizacji kart produktowych

Odpowiednia optymalizacja kart produktowych to sukces każdego sklepu internetowego. Właściwy opis oraz konstrukcja strony produktowej ma znaczący wpływ na widoczność w wynikach wyszukiwania oraz wielkość ruchu organicznego. To też wizytówka produktu, która ma bardzo istotny wpływ na kon...

Jutro mija termin dodania numerów GTIN. Spiesz się!

14 lutego mija termin dodania numerów GTIN do pliku produktowego w Google Merchant Center. Obowiązek ten dotyczy wszystkich produktów, które posiadają ten numer nadany przez właściciela marki. Czym jest GTIN? GTIN to inaczej Globalny Numer Jednostki Handlowej (ang. Global Trade Item Number), ...

Jak uzyskać 40 000 zł/mc na kampanie AdWords Google Grants dla fundacji

Zapoznaj się z poniższym artykułem, a dowiesz się, jak uzyskać darmową reklamę w Google o wartości 40 000 zł miesięcznie. Dzięki płatnym kampaniom AdWords będziesz mógł promować swoją organizację zupełnie za darmo. Czym jest program Google Ad Grants? Google Ad Grants to program st...

Poznaj kolejne kroki skutecznej kampanii bożonarodzeniowej

Chciałbyś, aby wartość grudniowych koszyków Twoich klientów była kilkukrotnie wyższa niż zwykle? Chcesz dowiedzieć się, jak w świątecznym okresie poprawić ich doświadczenie w Twoim sklepie internetowym? Zebraliśmy dla Ciebie wskazówki, których odpowiednie wdrożenie może poskutkow...

Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną od Promotraffic Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-415), ul. Wadowicka 8a (dalej: „Promotraffic”) dotyczących produktów i usług Promotraffic zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. oświadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 1219 z późn. zm.). Zapoznałem/zapoznałam się z klauzulą informacyjną. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem moich danych osobowych przez Promotraffic.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych przez Promotraffic Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-415), ul. Wadowicka 8a (dalej: „Promotraffic”) zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 922 z późn. zm.). Zapoznałem/zapoznałam się z klauzulą informacyjną. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem moich danych osobowych przez Promotraffic.