DLACZEGO?

Dzięki przetestowaniu, które elementy mają wpływ na konwersję, poznasz preferencje swoich klientów i dasz im dokładnie to, czego potrzebują, by kupić Twój produkt lub usługę.

Testy A/B wskażą, które wersje poszczególnych elementów bardziej lub mniej przyciągają użytkownika i czy warto decydować się na ich zmianę.

 

CO?

Testy A/B obejmują:

  • wybór elementów na stronie, które mogą być testowane,
  • propozycję testów tych elementów (2-3 warianty),
  • konfiguracja Google Optimize z Google Analytics i przesłanie kodu śledzącego,
  • uruchomienie testów za pomocą Google Optimize,
  • raport z przeprowadzonych testów wraz z rekomendacjami.

 

JAK?

Narzędzia, które wykorzystujemy do Testów A/B, to:

  • Google Analytics,
  • Google Optimize.

 

Chce się skontaktować Wypełnij brief online

certyfikaty i wyróżnienia


European Search Awards 2017

finalista w kategorii BEST PPC CAMPAIGN

Google Premier Partner Awards 2017

finalista w kategorii Growing Business Online Innovation

Google Premier Partner

należymy do 2% najlepszych partnerów Google na świecie

Google Rising Stars 2015

nagroda dla szybko rozwijających się agencji

Raport agencje interaktywne 2017

Najlepiej oceniona przez własnych klientów agencja SEO/SEM w raporcie

Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną od Promotraffic Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-415), ul. Wadowicka 8a (dalej: „Promotraffic”) dotyczących produktów i usług Promotraffic zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. oświadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 1219 z późn. zm.). Zapoznałem/zapoznałam się z klauzulą informacyjną. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem moich danych osobowych przez Promotraffic.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych przez Promotraffic Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-415), ul. Wadowicka 8a (dalej: „Promotraffic”) zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 922 z późn. zm.). Zapoznałem/zapoznałam się z klauzulą informacyjną. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem moich danych osobowych przez Promotraffic.