Strategia content marketingowa

DLACZEGO?

Strategia content marketingowa jest konieczna do tego, aby prowadzić spójną i skuteczną komunikację do klientów danej marki. Kierowanie odpowiednich komunikatów sprzedażowych, reklamowych i angażujących do najbardziej zainteresowanych osób wpływa na wizerunek i wzrost przychodu. Przemyślane treści są konieczne także dla wzmocnienia efektu działań SEO oraz PPC.

 

CO?

Działania content marketingowe wymagają gruntownego zbadania profilu obecnych klientów, ich zainteresowań oraz miejsc, w których przebywają w Internecie. Strategia tworzenia i dystrybucji treści zakłada wyznaczenie celów, znalezienie wyróżników marki wobec konkurencji, ustalenie najlepszych kanałów dystrybucji i harmonogramu tworzenia treści.

Strategia contentowa wymaga indywidualnego podejścia do marki, a kanały dystrybucji powinny wynikać z jej założeń. Najpopularniejsze z wykorzystywanych przez nas formatów i kanałów to m.in.:

  • blog,
  • social media (Facebook, Instagram, YouTube, Pinterest, Twitter, Snapchat),
  • e-mail marketing,
  • ebook,
  • webinar,
  • konkursy,
  • infografiki,
  • wideo.

 

JAK?

Strategia składa się z:

  • wyznaczenia celu tworzenia treści i realizowania strategii,
  • audytu stanu zastanego,
  • analizy konkurencji,
  • analizy badań rynkowych i trendów,
  • wyznaczenia grupy docelowej,
  • naszkicowania person, do których mówimy,
  • ustalenia tonu komunikacji,
  • wyznaczenia tematyki postów,
  • kalendarza contentowego z uwzględnieniem
  • typów treści, częstotliwości i kanałów dystrybucji.

 

Narzędzia, które wykorzystujemy do stworzenia strategii content marketingowej to m.in.:

  • Google Analytics,
  • Buzzsumo,
  • SimilarWeb,
  • Facebook Insights.

 

Chce się skontaktować Wypełnij brief online

certyfikaty i wyróżnienia


European Search Awards 2017 & 2018

finalista w kategorii BEST PPC CAMPAIGN i BEST SMALL PPC AGENCY

Google Premier Partner Awards 2017

finalista w kategorii Growing Business Online Innovation

Ekomersy 2017

II miejsce w kategorii "Najlepsza agencja wspierająca generowanie sprzedaży"

Google Premier Partner

należymy do 2% najlepszych partnerów Google na świecie

Raport agencje interaktywne 2017

Najlepiej oceniona przez własnych klientów agencja SEO/SEM w raporcie

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną od Promotraffic Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-415), ul. Wadowicka 8a (dalej: „Promotraffic”) dotyczących produktów i usług Promotraffic zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. oświadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 1219 z późn. zm.). Zapoznałem/zapoznałam się z klauzulą informacyjną. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem moich danych osobowych przez Promotraffic.

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl