Strategia social media


Strategia social media marketingowa jest konieczna do tego, aby prowadzić spójną i skuteczną komunikację do klientów danej marki w mediach społecznościowych.

 

DLACZEGO?

Kierowanie odpowiednich komunikatów sprzedażowych, reklamowych i angażujących do najbardziej zainteresowanych osób w kanałach social mediowych wpływa na wizerunek i wzrost przychodu. Przemyślana strategia jest konieczna także dla wzmocnienia efektu działań SEO oraz PPC.

 

CO?

Działania w social mediach wymagają gruntownego zbadania profilu obecnych klientów, ich zainteresowań oraz miejsc, w których przebywają w kanałach społecznościowych. Strategia tworzenia i dystrybucji treści społecznościowych zakłada wyznaczenie celów, znalezienie wyróżników marki wobec konkurencji, ustalenie najlepszych kanałów i harmonogramu tworzenia treści.

Strategia na media społecznościowe wymaga indywidualnego podejścia do marki, a konkretne kanały powinny wynikać z jej założeń. Najpopularniejsze z wykorzystywanych przez nas kanałów to m.in.:

  • Facebook,
  • Instagram,
  • YouTube,
  • Pinterest,
  • Twitter,
  • Snapchat.

 

JAK?

Strategia social media składa się z:

  • wyznaczenia celu tworzenia treści i realizowania strategii,
  • audytu stanu zastanego,
  • analizy konkurencji,
  • analizy badań rynkowych i trendów,
  • wyznaczenia grupy docelowej,
  • naszkicowania person, do których mówimy,
  • ustalenia tonu komunikacji,
  • wyznaczenia tematyki postów,
  • kalendarza social media z uwzględnieniem,
  • typów treści, częstotliwości i kanałów.

 

Narzędzia, które wykorzystujemy do stworzenia i mierzenia strategii social media marketingowej to m.in.:

  • Google Analytics,
  • SoTrender,
  • Facebook Insights.

 

Chce się skontaktować Wypełnij brief online

certyfikaty i wyróżnienia


European Search Awards 2017

finalista w kategorii BEST PPC CAMPAIGN

Google Premier Partner Awards 2017

finalista w kategorii Growing Business Online Innovation

Google Premier Partner

należymy do 2% najlepszych partnerów Google na świecie

Google Rising Stars 2015

nagroda dla szybko rozwijających się agencji

Raport agencje interaktywne 2017

Najlepiej oceniona przez własnych klientów agencja SEO/SEM w raporcie

Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną od Promotraffic Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-415), ul. Wadowicka 8a (dalej: „Promotraffic”) dotyczących produktów i usług Promotraffic zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. oświadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 1219 z późn. zm.). Zapoznałem/zapoznałam się z klauzulą informacyjną. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem moich danych osobowych przez Promotraffic.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych przez Promotraffic Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-415), ul. Wadowicka 8a (dalej: „Promotraffic”) zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 922 z późn. zm.). Zapoznałem/zapoznałam się z klauzulą informacyjną. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem moich danych osobowych przez Promotraffic.