Kampanie Facebook Ads


Pomożemy Ci wykorzystać możliwości, jakie otwiera przed Twoim biznesem reklama na Facebooku. Jesteśmy w stanie precyzyjnie dotrzeć do Twoich potencjalnych klientów i zrealizować wyznaczone przez Ciebie cele dzięki wykorzystaniu szczegółowych danych takich jak: demografia, zainteresowania czy wykształcenie.

 

DLACZEGO?

W zależności od Twoich preferencji możemy skupić się np. na: zwiększeniu ruchu na Twojej stronie internetowej, pozyskiwaniu nowych zapytań ofertowych czy sprzedaży konkretnych produktów lub usług. Bazujemy na naszej wiedzy i doświadczeniu, testujemy różne warianty reklamowe oraz inwestujemy w te, które przynoszą najlepsze efekty w postaci zaangażowania klientów i dokonywania przez nich konwersji.

Przygotowane przez nas reklamy na Facebooku są starannie dopracowane pod każdym względem, zarówno w formie tekstowej, jak i graficznej, co przykuwa uwagę odbiorców i skłania do zainteresowania ofertą.

Na dużą skuteczność kampanii Facebook Ads w znacznym stopniu wpływa to, że ludzie korzystają z Facebooka głównie w celach prywatnych i rozrywkowych. W takiej sytuacji łatwiej jest wpleść przekazy reklamowe i przekonać odbiorców do wykonania określonej czynności (przejście na stronę, zakup itd.).

Co ważne, na coraz większą popularność i skuteczność kampanii Facebook Ads wpływa różnorodność formatów reklamowych i celów. Niezależnie od tego, jaki biznes prowadzimy i w jakiej branży, Facebook daje nam ogromne możliwości, jeżeli chodzi o sposób reklamowania i dostosowanie do naszych celów reklamowych. Możemy zdecydować się m.in. na kliknięcia przekierowujące do witryny, konwersje w witrynie, aktywności dotyczące posta strony, polubienia strony itp.

 

CO?

Kampanie reklamowe Facebook Ads dają reklamodawcom wiele możliwości. Niezależnie od tego, jaki jest cel marketingowy w danej firmie, zawsze uda się dopasować pod niego działania reklamowe na portalu Facebook. Do czterech głównych korzyści można zaliczyć:

Wypromowanie strony: reklamy, które mają na celu promocję strony, mogą być wyświetlane w aktualnościach, w prawej kolumnie Facebooka, a także na Instagramie. Zawierają one przycisk umożliwiający polubienie strony. Im więcej osób polubi stronę, tym więcej odbiorców zaangażujesz w inne aktywności na stronie.

Zwiększenie ruchu na stronie internetowej: reklama danej witryny będzie wyświetlana w aktualnościach wybranej grupy docelowej. W tym przypadku najlepiej sprawdza się reklama w formacie karuzelowym. Umożliwia ona wyświetlanie nawet 10 obrazów lub filmów w jednej jednostce reklamowej.

Wzrost świadomości marki: jest to szczególnie ważne w początkowej fazie rozwoju firmy. Aby odnieść sukces, należy najpierw dotrzeć do odpowiedniej ilości osób i sprawić, że zapamiętają one daną markę.

Wzrost liczby konwersji na stronie: ten typ kampanii reklamowych umożliwia monitorowanie tego, jakie czynności odbiorcy wykonują w obrębie danej witryny, po obejrzeniu reklamy na Facebooku. Do konwersji możemy zaliczyć: zakup, rejestrację, dodanie produktów do koszyka czy przejście na kolejne podstrony.

 

JAK?

Reklama w tak potężnym medium społecznościowym, jakim jest Facebook, to obecnie bardzo skuteczna metoda dotarcia do grupy docelowej. Jej niepodważalną zaletą jest to, że należy do nienachalnych form promocji, pozwalającą dotrzeć do ściśle określonych odbiorców. Jeśli właściwie wyznaczymy persony oraz odpowiednio dostosujemy ustawienia kampanii, jesteśmy w stanie odnieść sukces w kampaniach reklamowych na Facebooku.

 

Proces tworzenia kampanii na Facebooku nie należy do skomplikowanych. Składa się z 3 głównych etapów:

  • określenia celów,
  • zdefiniowania odbiorców,
  • utworzenia reklam i ustaleniu budżetu.

 

Określenie celów determinuje grupy odbiorców, do których będziemy kierować przekaz, dlatego też należy precyzyjnie podejść do tej czynności. Reklamodawca ma możliwość wyboru spośród 13 celów, do których należą m.in.: polubienia strony, aktywność dotycząca posta strony, kliknięcia przekierowujące do witryny, konwersje w witrynie.

 

Cele są związane z poziomem rozwoju danej firmy. Jeżeli biznes istnieje na rynku stosunkowo niedługo, kampanie będą koncentrować się na budowaniu świadomości i pozyskaniu nowych klientów, natomiast kiedy marka odpowiednio ukształtuje się wśród odbiorców, będzie można zachęcać do zakupu czy instalacji aplikacji.

Kiedy już ustalimy, na czym najbardziej nam zależy, możemy przejść do określenia grup odbiorców. Podczas ustalania kampanii pod uwagę brane są takie czynniki, jak:

  • dane demograficzne,
  • charakterystyczne zachowania,
  • zainteresowania,
  • polubione strony.

 

Im precyzyjniej podejdziemy do określenia odbiorców, tym większa będzie szansa, że właściwie dotrzemy z przekazem do grupy docelowej.

Następnym etapem jest utworzenie reklam. Możemy wykreować reklamę: strony, witryny, firmy lub wydarzenia. Gdy przejdziemy ten etap pozostanie już tylko dobranie budżetów. Budżet można ustalać ręcznie lub automatycznie. Kiedy ktoś dopiero zaczyna prowadzić biznes dobrze, gdy na początek zdecyduje się na drugą opcję.

 

Chce się skontaktować Wypełnij brief online

certyfikaty i wyróżnienia


European Search Awards 2017

finalista w kategorii BEST PPC CAMPAIGN

Google Premier Partner Awards 2017

finalista w kategorii Growing Business Online Innovation

Google Premier Partner

należymy do 2% najlepszych partnerów Google na świecie

Google Rising Stars 2015

nagroda dla szybko rozwijających się agencji

Raport agencje interaktywne 2017

Najlepiej oceniona przez własnych klientów agencja SEO/SEM w raporcie

Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną od Promotraffic Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-415), ul. Wadowicka 8a (dalej: „Promotraffic”) dotyczących produktów i usług Promotraffic zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. oświadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 1219 z późn. zm.). Zapoznałem/zapoznałam się z klauzulą informacyjną. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem moich danych osobowych przez Promotraffic.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych przez Promotraffic Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-415), ul. Wadowicka 8a (dalej: „Promotraffic”) zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 922 z późn. zm.). Zapoznałem/zapoznałam się z klauzulą informacyjną. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem moich danych osobowych przez Promotraffic.