Kampanie Google Grants dla Fundacji


Czy wiesz, że jeśli jesteś właścicielem organizacji pożytku publicznego, fundacji lub stowarzyszenia, możesz dołączyć do programu Google Ad Grants?

 

DLACZEGO?

Pomożemy Ci w pełnym wykorzystaniu możliwości grantu Google. Będziesz mieć możliwość zupełnie za darmo promować swoją organizację i jej idee.

Z naszą pomocą szybko pozyskasz wolontariuszy i sponsorów oraz bezpłatnie dotrzesz z akcjami pomocowymi do dużych grup odbiorców.

Wysoki budżet miesięczny (10 000 dolarów miesięcznie) stwarza rozległe perspektywy rozwoju. Google Ad Grants pozwala na zoptymalizowanie reklam pod każdy cel, wspierający działania Twojej organizacji.

Reklamy na szeroką skalę przestały być dostępne tylko dla dużych reklamodawców – teraz mogą z nich korzystać również organizacje non-profit. Oprócz spełnienia podstawowych warunków w postaci posiadania siedziby w Polsce i wpisu do KRS, należy odpowiednio skonfigurować konto AdWords oraz wziąć aktywny udział w kampanii.

Jeśli brakuje Ci czasu na bieżącą optymalizację działań i szukasz specjalistów, którzy mają doświadczenie w prowadzeniu kampanii Google Ad Grants, skontaktuj się nami i dowiedz się o szczegółach programu grantowego.

 

CO?

Każdy nasz klient może liczyć na wsparcie ze strony indywidualnego opiekuna, z którym ma stały kontakt telefoniczny i mailowy. W ten sposób oferujemy kompleksową pomoc, regularne monitorowanie efektów kampanii oraz konsultacje w sprawie optymalizacji kampanii czy strony docelowej.

Aby kampanie reklamowe przy wykorzystaniu systemu Google AdWords Grants dla fundacji przynosiły satysfakcjonujące efekty należy we właściwy sposób podejść do struktury konta, tj. podzielić kampanie na określone grupy reklam i odpowiednio pogrupować słowa kluczowe w ramach wyznaczonych grup reklamowych.

 

JAK?

Wstępne rozeznanie: sprawdzimy czy spełniasz wszystkie niezbędne warunki, aby dołączyć do programu Google Grants.

Planujemy: zapoznajemy się z Twoimi celami biznesowymi i na ich podstawie przedstawiamy nasz plan kampanii.

Analizujemy: wdrażamy na Twojej stronie fundacji skrypty i narzędzia, dzięki którym będziemy mieli pełny pogląd na prowadzone przez nas kampanie. Stworzymy dla Ciebie skuteczny plan działań marketingowych oraz przedstawimy jego rezultaty.

Konfigurujemy: odpowiednio skonfigurujemy konto AdWords i zarejestrujemy Twoją organizację w Google Ad Grants.

Wdrażamy: na podstawie założeń tworzymy kampanię reklamową, której struktura jest tożsama z Twoją stroną internetową.

Optymalizujemy: na podstawie zebranych danych dodajemy, zmieniamy lub usuwamy różne elementy kampanii, dzięki czemu zwiększamy skuteczność działań

Realizujemy testy A/B: nawet najlepszą kampanię jesteśmy w stanie poprawić, dlatego też nieustannie prowadzimy testy, szukając najlepszych rozwiązań.

Raportujemy: przedstawiamy podsumowanie działań w przystępnej formie wraz z komentarzem specjalisty odpowiedzialnego za kampanię.

 

Chce się skontaktować Wypełnij brief online

certyfikaty i wyróżnienia


European Search Awards 2017

finalista w kategorii BEST PPC CAMPAIGN

Google Premier Partner Awards 2017

finalista w kategorii Growing Business Online Innovation

Google Premier Partner

należymy do 2% najlepszych partnerów Google na świecie

Google Rising Stars 2015

nagroda dla szybko rozwijających się agencji

Raport agencje interaktywne 2017

Najlepiej oceniona przez własnych klientów agencja SEO/SEM w raporcie

Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną od Promotraffic Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-415), ul. Wadowicka 8a (dalej: „Promotraffic”) dotyczących produktów i usług Promotraffic zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. oświadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 1219 z późn. zm.). Zapoznałem/zapoznałam się z klauzulą informacyjną. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem moich danych osobowych przez Promotraffic.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych przez Promotraffic Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-415), ul. Wadowicka 8a (dalej: „Promotraffic”) zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 922 z późn. zm.). Zapoznałem/zapoznałam się z klauzulą informacyjną. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem moich danych osobowych przez Promotraffic.