Reklama banerowa


Dzięki kampaniom displayowym zyskasz doskonałe uzupełnienie kampanii prowadzonych innymi kanałami. Zaplanujemy strategię opartą o Twoje cele i wiedzę na temat grupy docelowej.

 

DLACZEGO?

Działania w ramach kampanii banerowych prowadzonych przez specjalistów w naszej agencji SEM cechuje bardzo duża skuteczność. Udowodnimy Ci, że potrafimy zaangażować internautów, dzięki odpowiednim metodom kierowania. Wzmocnimy świadomość Twojej marki oraz zachęcimy użytkowników do podjęcia konkretnych działań. Oferowana usługa sprawdza się doskonale jako wsparcie sprzedaży w sklepach internetowych, zwłaszcza w dłuższej perspektywie czasu.

Kampanie banerowe prowadzimy przy użyciu Google AdWords i sieci Google Display Network, która zapewnia największy zasięg w polskim internecie, dzięki ogromnej liczbie współpracujących stron, jak i mnogości formatów reklamowych. Oprócz tego współpracujemy z pozostałymi portalami i domami mediowymi, które pozwalają na dotarcie do konkretnej bazy użytkowników.

Kampanie display to idealne rozwiązanie, szczególnie jeśli chodzi o wspomaganie sprzedaży w sklepach internetowych. Graficzne reklamy banerowe są w stanie zagwarantować dużą zapamiętywalność marki.

 

CO?

Kampanie banerowe są graficznymi formami reklamy internetowej. Ich celem jest wyświetlanie wartościowych przekazów, które skłonią użytkowników do kilknięcia, a następnie przejścia na stronę danego reklamodawcy. Jakie korzyści daje ich stosowanie?

Wzmocnienie wizerunku firmy: umiejętnie zaplanowane i starannie prowadzone kampanie displayowe powodują kształtowanie silnego wizerunku marki w świadomości odbiorców. Dzięki bogatym możliwościom graficznym i różnorodnym formatom reklam, reklamodawcy są w stanie na wiele sposobów zachęcać użytkowników do podjęcia konkretnych działań.

Duży zasięg: dzięki graficznej reklamie banerowej możemy w szybki i prosty sposób zbudować pokaźny zasięg wśród internautów, na których najbardziej nam zależy.

Uzupełnienie działań: kampanie banerowe to doskonałe wsparcie szerszej aktywności online, prowadzone innymi kanałami.

 

JAK?

Kampanie display to sprawdzony sposób dotarcia do użytkownika. Mogą prezentować zarówno konkretną ofertę, jak i zachęcać odbiorców do przejścia na witrynę reklamodawcy.

Kampanie banerowe są prostą i szybką formą kontaktu z kluczową dla reklamodawcy grupą docelową. Różnorodność formatów oraz elementy graficzne zwiększają ich atrakcyjność. Zdecydowanie bardziej przyciągają uwagę internauty niż reklamy w formie tekstowej.

Przygotowując kompleksową kampanię banerową, należy zwrócić uwagę na niezwykle kluczowy czynnik, jakim jest targetowanie.

Bogate możliwości targetowania kampanii reklam banerowych obejmują:

Targetowanie tematyczne: polega na wyświetlaniu reklam na stronach należących do danej kategorii tematycznej, np. gotowanie, moda.

Targetowanie kontekstowe: reklama jest emitowana w momencie, kiedy użytkownik odwiedza serwisy internetowe tematycznie powiązane z branżą, produktami, bądź usługami danego reklamodawcy.

Targetowanie na konkretne strony docelowe: umożliwia wybór konkretnych witryn, na których pojawi się reklama. Ta opcja sprawdza się zarówno w przypadku kampanii zasięgowych, jak i sprzedażowych.

Targetowanie demograficzne: pozwala na wybór takich kryteriów jak wiek czy płeć odbiorców.

Targetowanie geograficzne: umożliwia ograniczenie wyświetlania reklam do konkretnego województwa lub miasta.

Retargeting – umożliwia dotarcie do użytkowników, którzy mieli już kiedyś kontakt z daną marką, np. weszli na stronę internetową.

Targetowanie na urządzenia mobline – pozwala na zaangażowanie użytkowników korzystających z internetu za pomocą smartfonów czy tabletów. Co ważne, możliwe jest kierowanie na konkretne systemy operacyjne.

Różne opcje targetowania reklam banerowych stwarzają duże szanse rozwoju biznesu. Dzięki przemyślanemu, opartemu na dokładnej strategii targetowaniu kampanii reklam display, reklamodawcy są w stanie w szybki i prosty sposób dotrzeć do interesujących ich odbiorców.

 

Chce się skontaktować Wypełnij brief online

certyfikaty i wyróżnienia


European Search Awards 2017

finalista w kategorii BEST PPC CAMPAIGN

Google Premier Partner Awards 2017

finalista w kategorii Growing Business Online Innovation

Google Premier Partner

należymy do 2% najlepszych partnerów Google na świecie

Google Rising Stars 2015

nagroda dla szybko rozwijających się agencji

Raport agencje interaktywne 2017

Najlepiej oceniona przez własnych klientów agencja SEO/SEM w raporcie

Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną od Promotraffic Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-415), ul. Wadowicka 8a (dalej: „Promotraffic”) dotyczących produktów i usług Promotraffic zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. oświadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 1219 z późn. zm.). Zapoznałem/zapoznałam się z klauzulą informacyjną. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem moich danych osobowych przez Promotraffic.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych przez Promotraffic Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-415), ul. Wadowicka 8a (dalej: „Promotraffic”) zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 922 z późn. zm.). Zapoznałem/zapoznałam się z klauzulą informacyjną. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem moich danych osobowych przez Promotraffic.