Wiesz, że aż 52% osób podejmuje działania w wyniku obejrzenia filmu w Internecie? Serwis YouTube to druga co do wielkości wyszukiwarka na świecie. Co miesiąc YouTube odwiedza ponad miliard użytkowników, którzy spędzają w nim ponad 6 miliardów godzin na oglądaniu filmów.

 

DLACZEGO?

Dotrzemy do Twoich klientów za pomocą kampanii reklamowej wideo i zbudujemy świadomość Twojej marki wśród grupy docelowej.

Możemy kierować przekaz wyłącznie do osób zainteresowanych Twoimi usługami i produktami, a przez to zwiększyć sprzedaż dzięki różnorodnym metodom targetowania reklam wideo m.in. ze względu na demografię, profil behawioralny, położenie geograficzne czy grupy remarketingowe.

Kampania wideo umożliwia dokładny pomiar efektywności reklam oraz monitorowanie liczby obejrzeń, wyświetleń czy kliknięć w daną reklamę, co daje Ci pełną kontrolę nad wynikami promocji.

Kampanie wideo przestały być domeną dużych reklamodawców. Przy obecnych możliwościach tworzenia i edycji materiałów wideo zarówno światowe koncerny, jak i mniejsi przedsiębiorcy mogą wykorzystać ogromne możliwości kampanii wideo dzięki stosunkowo niskim kosztom.

Prowadzimy kampanie wideo na YouTubie i Facebooku, czyli na największych serwisach społecznościowych wykorzystujących wideo.

 

CO?

Reklamy wideo TrueView są niezwykle ciekawym sposobem na przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów na Youtubie oraz w całym Internecie. Reklamodawca może decydować o miejscu i czasie wyświetlania swoich kreacji wideo oraz o tym, jakim dokładnie odbiorcom zostaną one wyświetlone. N

Przy korzystaniu z reklam TrueView reklamodawca płaci tylko w momencie, gdy użytkownik obejrzy 30 sekund materiału (bądź cały, jeżeli jest on krótszy niż 30 sekund) lub gdy wejdzie w interakcję z reklamą, np. kliknie w baner czy miniaturę wideo.

Przy pomocy reklam TrueView reklamodawcy są w stanie:

  • tworzyć przekaz wideo zaledwie w kilka minut,
  • dokładnie mierzyć efekty (śledzenie liczby wyświetleń, kosztów, budżetu, jakie filmy najbardziej interesują klientów, jak długo oglądają oni te ulubione),
  • docierać do konkretnych odbiorców (reklamodawcy mogą precyzyjnie wyznaczać grupy odbiorców, dzięki określeniu tematu, słów kluczowych lub danych demograficznych).

 

Dzięki reklamom TrueView reklamodawca może dotrzeć do internautów w różnych miejscach, głównie w drugiej największej wyszukiwarce na świecie – na YouTubie. Na uwagę zasługuje fakt, że serwis YouTube jest dostępny aż w 73 krajach i 61 językach. Warto zatem skorzystać  z opcji reklam typu TrueView, szczególnie, że przekazy wideo potrafią o wiele skuteczniej wpłynąć na użytkowników, niż zwykłe reklamy tekstowe.

 

JAK?

W sieci reklamowej AdWords możliwe jest wykreowanie ciekawych przekazów wideo w różnych formatach: reklamy TrueView In-Stream, TrueView Discovery oraz reklamy w przerywniku (Bumper Ads).

Reklamy TrueView In-Stream wyświetlają się przed materiałem wideo, w jego trakcie lub po zakończeniu. W tym przypadku możliwe jest pominięcie reklamy przez użytkownika już po 5 sekundach odtwarzania. W kwestii kosztów, reklamodawca jest zobowiązany uiścić opłaty, tylko wtedy, gdy odbiorca wyświetli 30 sekund filmu (lub cały film, kiedy nagranie jest krótsze niż pół minuty).

Na reklamę TrueView Discovery (dawniej: Trueview In-Display) składa się tekst i obraz miniatury zaczerpniętych z wideo. Zachęcają one internautów do kliknięcia, aby obejrzeć dane wideo. Reklama pojawia się na stronie wyświetlania filmu lub na stronie kanału Youtube. Opłaty naliczane są tylko w przypadku gdy odbiorca zechce obejrzeć daną reklamę i kliknie w miniaturę.

Kolejny rodzaj reklamy TrueView to reklamy w przerywniku tzw. Bumper Ads. Czas ich trwania wynosi maksymalnie 6 sekund. Podobnie jak w przypadku TrueView In-Stream reklamy mogą wyświetlać się przed filmem, w jego trakcie lub po zakończeniu. Różnica polega na tym, że odbiorcy nie mają możliwości ich pominięcia. Jeżeli chodzi o koszty, reklamodawca rozlicza się w oparciu o model CPM (opłaty za każde 1000 wyświetleń reklamy).

Reklamy wideo kierowane na YouTubie oraz sieć reklamową umożliwiają reklamodawcom dotarcie do precyzyjnie wyznaczonych grup docelowych. Dla reklam wideo dostępnych jest aż 6 metod kierowania:

 

Zainteresowania: pozwala na dotarcie do odbiorców na podstawie zakresu tematycznego, jaki jest w zakresie ich zainteresowań. Dzięki temu, reklamodawcy mogą docierać do pożądanych grup docelowych także w momencie, kiedy przebywają one na stronach o innej tematyce.

Grupy demograficzne: wybór odbiorców ze względu na wiek, płeć czy status materialny.

Miejsca docelowe: komunikaty reklamowe mogą być skierowane na konkretne kanały, filmy, witryny lub na miejsca docelowe na stronach (tj. filmy na Youtubie, kanały na Youtubie lub też witryny czy aplikacje w sieci reklamowej).

Remarketing: umożliwia dotarcie do konkretnych użytkowników, biorąc pod uwagę ich wcześniejsze interakcje z innymi filmami lub danym kanałem. Ponadto, jeżeli reklamodawca ma konto na YouTubie połączone z kontem AdWords, automatycznie zostaną dla niego utworzone listy niestandardowe. Należy pamiętać, że po stworzeniu list z kombinacjami niestandardowymi, trzeba dodać je do grup reklam.

Słowa kluczowe: reklamy mogą wyświetlać się użytkowników, na podstawie słów bądź wyrażeń powiązanych z filmem na YouTubie, określonym kanałem lub rodzajem witryny, jaką są zainteresowani użytkownicy

Tematy: ten typ targetowania pozwala na dotarcie do kanałów, filmów i witryn, powiązanych z określoną tematyką.

 

Chce się skontaktować Wypełnij brief online

certyfikaty i wyróżnienia


European Search Awards 2017

finalista w kategorii BEST PPC CAMPAIGN

Google Premier Partner Awards 2017

finalista w kategorii Growing Business Online Innovation

Google Premier Partner

należymy do 2% najlepszych partnerów Google na świecie

Google Rising Stars 2015

nagroda dla szybko rozwijających się agencji

Raport agencje interaktywne 2017

Najlepiej oceniona przez własnych klientów agencja SEO/SEM w raporcie

Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną od Promotraffic Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-415), ul. Wadowicka 8a (dalej: „Promotraffic”) dotyczących produktów i usług Promotraffic zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. oświadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 1219 z późn. zm.). Zapoznałem/zapoznałam się z klauzulą informacyjną. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem moich danych osobowych przez Promotraffic.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych przez Promotraffic Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-415), ul. Wadowicka 8a (dalej: „Promotraffic”) zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 922 z późn. zm.). Zapoznałem/zapoznałam się z klauzulą informacyjną. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem moich danych osobowych przez Promotraffic.