Kampanie remarketingowe pozwalają na ponowne dotarcie do użytkowników, którzy mieli kontakt z Twoją firmą, np. odwiedzili stronę internetową lub zaangażowali się w mediach społecznościowych, dodali produkt do koszyka, doszli do systemu płatności, ale nie dokonali zakupu.

 

DLACZEGO?

Remarketing umożliwia dotarcie do niezdecydowanych klientów, przypomina im o ofercie lub produktach, którymi wcześniej byli zainteresowani oraz przekonuje do podjęcia decyzji zakupowej.

Zastosowanie kampanii remarketingowych znajduje odzwierciedlenie w większym ruchu na stronie, wzrastającym zaangażowaniu użytkowników czy też większej liczbie zapytań ze źródeł nieinternetowych. Efekt jest jednak zawsze ten sam – wzrost sprzedaży Twoich produktów i usług. Nie bez powodu remarketing uznawany jest za najskuteczniejsze narzędzie do finalizowania transakcji.

Naszym klientom oferujemy szeroko zakrojone kampanie remarketingowe przy wykorzystaniu takich narzędzi jak Google AdWords i Facebook Ads, RTBHouse, Criteo zarówno w formie klasycznej, jak i dynamicznej.

 

CO?

Każdy nasz klient otrzymuje wsparcie ze strony opiekuna, z którym ma stały kontakt telefoniczny i mailowy. W ten sposób oferujemy regularne monitorowanie efektów kampanii oraz konsultacje w sprawie optymalizacji kampanii czy strony docelowej.

Kampanie remarketingowe dają możliwość dotarcia z atrakcyjnym komunikatem reklamowym do potencjalnych klientów. Użycie tej technologii pozwala na przypomnienie o swojej ofercie w momencie użycia wyszukiwarki, wyświetlenie baneru w trakcie przeglądania zasobów internetu czy też korzystania z mediów społecznościowych.

Remarketing w sieci wyszukiwania: Tworzymy reklamy tekstowe w wyszukiwarce w zależności od etapu lejka zakupowego, na którym znajduje się potencjalny klient.

Remarketing w sieci reklamowej: Wykorzystujemy reklamy graficzne by jeszcze skuteczniej docierać do potencjalnych klientów. W zależności od ich potrzeb realizujemy kampanie zachęcające do zakupu lub informujemy o nowościach w ofercie. Sprawdzamy również, które strony generują największe zyski, ale też te, które po wyświetleniu stron mają największy wpływ na ostateczną sprzedaż.

Remarketing dynamiczny: Konfigurujemy konto Google Merchant Center (GMC) w celu wyświetlania dynamicznie produktów klientom, którzy wcześniej je przeglądali. Przygotujemy animowane szablony reklam, które będą automatycznie pobierać informacje o produktach z cenami i opisami dostosowanymi w najlepszy sposób do kampanii produktowych w sieci reklamowej.

Remarketing wideo YouTube: Wykorzystujemy filmy wideo YouTube jako reklamę do ponownego powrotu klientów do witryny. W ten sposób przedstawiamy klientom produkt “na żywo” w wersji wideo. Płacisz tylko wtedy, gdy klienci obejrzą min. 30 sekund filmu.

 

JAK?

Tworzymy reklamy remarketingowe w różnych formatach, umożliwiające skuteczne promowanie firm poprzez wyświetlanie komunikatów tekstowych lub graficznych w różnego rodzaju portalach, szczególnie obejmujących sieć reklamową Google Display Network.

Analizujemy grupę odbiorców: sprawdzimy, jak zachowują się użytkownicy i w jaki sposób można ich nakłonić do powrotu i realizacji konwersji.

Implementujemy: wdrażamy na stronę technologię remarketingową, dzięki której możemy docierać z komunikatem reklamowym do użytkowników.

Segmentujemy użytkowników: tworzymy listy remarketingowe, przechodząc od ogółu do szczegółu – możemy wtedy stosować różne komunikaty, zależne od etapu na ścieżce zakupowej.

Tworzymy kreacje: dla każdej interesującej nas grupy odbiorców dobieramy odpowiedni komunikat, a następnie tworzymy dopasowane do nich kreacje reklamowe.

Optymalizujemy: analizujemy wyniki kampanii i szukamy najlepszego rozwiązania, które zapewni realizację celu biznesowego i jak najwyższy zwrot z inwestycji.

Raportujemy: podsumowujemy prowadzone działania i przedstawiamy plan kolejnych zadań, w kierunku których chcemy zmierzać.

 

Chce się skontaktować Wypełnij brief online

certyfikaty i wyróżnienia


European Search Awards 2017

finalista w kategorii BEST PPC CAMPAIGN

Google Premier Partner Awards 2017

finalista w kategorii Growing Business Online Innovation

Google Premier Partner

należymy do 2% najlepszych partnerów Google na świecie

Google Rising Stars 2015

nagroda dla szybko rozwijających się agencji

Raport agencje interaktywne 2017

Najlepiej oceniona przez własnych klientów agencja SEO/SEM w raporcie

Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną od Promotraffic Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-415), ul. Wadowicka 8a (dalej: „Promotraffic”) dotyczących produktów i usług Promotraffic zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. oświadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 1219 z późn. zm.). Zapoznałem/zapoznałam się z klauzulą informacyjną. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem moich danych osobowych przez Promotraffic.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych przez Promotraffic Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-415), ul. Wadowicka 8a (dalej: „Promotraffic”) zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 922 z późn. zm.). Zapoznałem/zapoznałam się z klauzulą informacyjną. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem moich danych osobowych przez Promotraffic.