Jak dostosować stronę do potrzeb osób niepełnosprawnych?

Według prawa polskiego, od czerwca 2015, wszystkie strony jednostek administracyjnych i rządowych powinny spełniać minimalne wymagania Web Content Accessibility Guidelines dla systemów teleinformatycznych w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. Docelowo prawo to ma dotyczyć ws...

5 elementów UX, dzięki którym użytkownik pokocha twoją stronę

Jesteś właścicielem sklepu internetowego lub strony www, dzięki której pozyskujesz klientów? A może pracujesz w agencji świadczącej usługi SEO, AdWords lub User Experience? Martwi cię, że użytkownicy nie angażują się w działania na twojej stronie? Zastanawiasz się jak zwiększyć l...

6 najlepszych wtyczek do WordPressa

To, za co użytkownicy kochają WordPressa i wybierają go spośród wielu dostępnych na rynku systemów CMS, jest niekończąca się możliwość instalowania wtyczek, które całkowicie zmienią wygląd i funkcje twojej strony. To absolutnie niezbędne narzędzie do skutecznego pozyskiwania użyt...

8 zasad prawidłowej optymalizacji kart produktowych

Odpowiednia optymalizacja kart produktowych to sukces każdego sklepu internetowego. Właściwy opis oraz konstrukcja strony produktowej ma znaczący wpływ na widoczność w wynikach wyszukiwania oraz wielkość ruchu organicznego. To też wizytówka produktu, która ma bardzo istotny wpływ na kon...

Czy wiesz jak bardzo Twoja branża jest mobile?

Przez ostatnie 2 lata branża marketingu internetowego aż ugina się od artykułów mówiących o zwiększającym się udziale ruchu mobilnego na stronach oraz wskazówek dotyczących właściwej optymalizacji strony mobilnej. Dużo mówi się o tym jak ważne jest dostosowanie strony mobilnej do w...

UX w służbie contentu

Bez wątpienia większość osób zainteresowanych tematyką SEO zna twierdzenie „Content is a king”. Dla wyszukiwarki Google nie ma nic cenniejszego niż wartościowe oraz unikalne teksty. Jednak zawsze trzeba pamiętać, że tekst umieszczany na stronie nie jest tworzony tylko pod wyszukiwark...

Jak budować lojalność klienta w e-commerce?

Procesy zakupowe trwają nieprzerwanie. Żyjemy w społeczeństwie konsumpcyjnym, w którym wielokrotnie nabywamy rzeczy, których nie potrzebujemy i wydajemy więcej, niż zarabiamy. Kolejny zauważalny trend to nieustanny wzrost sprzedaży online. Różnego rodzaju artykuły docierają do naszych ...

Festiwal SEO – Katowice 2016 – podsumowanie wydarzenia

25 maja odbył się Festiwal SEO w Katowicach, który corocznie przyciąga coraz większe rzesze sympatyków pozycjonowania i content marketingu. Oczywiście na takim wydarzeniu nie mogło zabraknąć licznej grupy PromoTraffic. Na Festiwalu wystąpiło 10 prelegentów, a całe spotkanie było podz...

Zapisz się do newslettera

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną od Promotraffic Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-415), ul. Wadowicka 8a (dalej: „Promotraffic”) dotyczących produktów i usług Promotraffic zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. oświadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 1219 z późn. zm.). Zapoznałem/zapoznałam się z klauzulą informacyjną. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem moich danych osobowych przez Promotraffic.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych przez Promotraffic Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-415), ul. Wadowicka 8a (dalej: „Promotraffic”) zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 922 z późn. zm.). Zapoznałem/zapoznałam się z klauzulą informacyjną. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem moich danych osobowych przez Promotraffic.