Facebook
Promotraffic – marketing internetowy, pozycjonowanie stron wwww
Fundusze unijne
+48 512 044 729
PL EN

UX

Monika Śmigla
Team Leader & SEO Specialist
0 92 10 min
arrow
12 czerwca 2017
Kategorie: Mobile , UX
Przez ostatnie 2 lata branża marketingu internetowego aż ugina się od artykułów mówiących o zwiększającym się udziale ruchu mobilnego na stronach oraz wskazówek dotyczących właściwej…
12 czerwca 2017
Kategorie: Mobile , UX
Przez ostatnie 2 lata branża marketingu internetowego aż ugina się od artykułów mówiących o zwiększającym się udziale ruchu mobilnego na stronach oraz wskazówek dotyczących właściwej…
Monika Śmigla
Team Leader & SEO Specialist
0 92 10 min
arrow
25 sierpnia 2016
Kategorie: Content , Optymalizacja , UX
Bez wątpienia większość osób zainteresowanych tematyką SEO zna twierdzenie „Content is a king”. Dla wyszukiwarki Google nie ma nic cenniejszego niż wartościowe oraz unikalne teksty.…
Magdalena Baran
SEO Specialist
0 240 6 min
arrow
25 sierpnia 2016
Kategorie: Content , Optymalizacja , UX
Bez wątpienia większość osób zainteresowanych tematyką SEO zna twierdzenie „Content is a king”. Dla wyszukiwarki Google nie ma nic cenniejszego niż wartościowe oraz unikalne teksty.…
Magdalena Baran
SEO Specialist
0 240 6 min
arrow
Robert Stolarczyk
Prezes Zarządu
2 257 8 min
arrow
18 lipca 2016
Kategorie: E-commerce , Optymalizacja , UX
Procesy zakupowe trwają nieprzerwanie. Żyjemy w społeczeństwie konsumpcyjnym, w którym wielokrotnie nabywamy rzeczy, których nie potrzebujemy i wydajemy więcej, niż zarabiamy. Kolejny zauważalny trend to…
18 lipca 2016
Kategorie: E-commerce , Optymalizacja , UX
Procesy zakupowe trwają nieprzerwanie. Żyjemy w społeczeństwie konsumpcyjnym, w którym wielokrotnie nabywamy rzeczy, których nie potrzebujemy i wydajemy więcej, niż zarabiamy. Kolejny zauważalny trend to…
Robert Stolarczyk
Prezes Zarządu
2 257 8 min
arrow
5 lipca 2016
Kategorie: Analityka , Optymalizacja , UX
W Polsce już ponad 70% internautów korzysta ze smartfonów, co jednoznacznie wskazuje, że żyjemy w czasach mobile. Googlowska teoria o mikromomentach z dnia na dzień…
Robert Stolarczyk, Maciej Zacharewicz, Paulina Strejczek-Jaźwińska
0 508 9 min
arrow
5 lipca 2016
Kategorie: Analityka , Optymalizacja , UX
W Polsce już ponad 70% internautów korzysta ze smartfonów, co jednoznacznie wskazuje, że żyjemy w czasach mobile. Googlowska teoria o mikromomentach z dnia na dzień…
Robert Stolarczyk, Maciej Zacharewicz, Paulina Strejczek-Jaźwińska
0 508 9 min
arrow
Paulina Strejczek-Jaźwińska
UX Specialist & Junior Web Analyst
0 484 6 min
arrow
21 czerwca 2016
Kategorie: Optymalizacja , UX
Coraz częściej ludzie używają swoich telefonów wymiennie z komputerami stacjonarnymi. Nie są to już tylko interakcje, takie jak sprawdzenie najnowszych wiadomości ze świata, e-maila czy…
21 czerwca 2016
Kategorie: Optymalizacja , UX
Coraz częściej ludzie używają swoich telefonów wymiennie z komputerami stacjonarnymi. Nie są to już tylko interakcje, takie jak sprawdzenie najnowszych wiadomości ze świata, e-maila czy…
Paulina Strejczek-Jaźwińska
UX Specialist & Junior Web Analyst
0 484 6 min
arrow
Szkolenia

Poznaj Google Analytics i Google AdWords w jeden dzień!

 

Marketing w Internecie to branża, w której niezbędna jest umiejętność prawidłowej analizy danych dostępnych w Google Analytics oraz znajomość najpopularniejszego systemu reklamowego – AdWords.

 

Dzięki naszemu jednodniowemu szkoleniu poznasz wszystkie informacje niezbędne do swobodnego poruszania się po obu tych platformach.