FreshMail.pl

Koniec epoki Google AdWords, początek Google Ads

System reklamy Google AdWords funkcjonował od 2000 r. Przez 18 lat poddawany był licznym zmianom, pojawiały się nowe funkcje i udogodnienia, które miały na celu podążać za nowymi trendami oraz zwiększać efektywność działań płatnych. 24 lipca 2018 r. Google AdWords został zastąpiony...

Rozwijamy działy PPC i Content Marketingu

Ciągle się rozwijamy: stale przybywa nam klientów, ambitnych projektów i wyzwań, przed którymi jako agencja ochoczo stajemy. Naturalną koleją rzeczy jest więc, że stale powiększamy nasz zespół o dzielnych kosmonautów, którzy ciężko pracują nad tym, by dla naszych klientów realizow...

Promotraffic z dwiema nominacjami do European Search Awards 2018!

Dzisiaj zostały oficjalnie ogłoszone nominacje do prestiżowych nagród European Search Awards. O główne nagrody, które zostaną przyznane w aż 29 kategoriach 16 maja w Pradze, powalczą najbardziej efektywne i skuteczne agencje SEO/SEM z całej Europy. Promotraffic już drugi rok z rzędu do...

Promotraffic na konferencji SMX w Monachium!

Nasza misja internacjonalizacja trwa w najlepsze – po wizycie na targach E-commerce Berlin Expo i konferencji Mobile World Congress w Barcelonie, przyszedł czas na wyprawę na konferencję SMX w Monachium. Czym jest SMX? SMX czyli Search Marketing Expo to największa konferencja poświęcona ...

Konferencja #ilovemkt – podsumowanie i nasze wrażenia

Konferencja #Ilovemkt to cykl prelekcji największych ekspertów z branży marketingowej organizowany przez Sprawny Marketing. Ostatnia edycja tego wydarzenia miała miejsce 6 i 7 marca w Warszawie, w Multikinie Złote Tarasy i została podzielona na dwie części – I love Social Media i I lov...

PromoTraffic w programie Agency of Tomorrow Google Partners

W ostatnim czasie zostaliśmy zaproszeni przez Google do uczestnictwa w ich prestiżowym programie “Agency of Tomorrow”. Tym samym dołączyliśmy do grona 42 starannie wyselekcjonowanych agencji z regionu CEE które zdaniem Google mają potencjał ku temu, aby stać się liderami kształtując...

14 CEO, CMO i ekspertów o trendach na 2018 w e-marketingu

Na kilka pytań dotyczących e-marketingu odpowiada 14 CEO, CMO i ekspertów firm takich jak DevaGroup, Sempai, Bluerank, CallPage, ContentHouse, Socjomania, thinkHUB, Hoteliga i E-commerce Capitals, FEB – Fabryka e-biznesu, Prowly.com, SemStorm, PromoTraffic oraz Marcin Wsół. Krzysztof Marz...

FreshMail.pl