Audyt content marketing

audyt-contentChcesz sprawdzić, czy Twoje treści są na pewno tak dobre, jak Ci się wydaje? Pisanie w Internecie rządzi się swoimi prawami, które doskonale znamy – dzięki temu na podstawie dogłębnej analizy podpowiemy Ci, jakiego typu treści powinieneś tworzyć, by maksymalnie zaangażować swoich odbiorców.

Wyciągniemy mocne i słabe strony Twojej marki, rekomendując działania, dzięki którym nie zmarnujesz czasu (i budżetów) na działania, które nie przyniosą Ci wymiernych korzyści. Sprawdzimy, czy na pewno mówisz w języku swojej grupy docelowej oraz porównamy to, jak wypadasz na tle swojej bezpośredniej konkurencji. A wszystko po to, by Twój komunikat zawsze trafiał konkretnie do tych osób, do których chcesz mówić!

Usługa audyt Content Marketingu zawiera:

  • analizę person, z którymi marka powinna się komunikować,
  • analizę tematyki i języka komunikacji,
  • ocenę treści na stronie internetowej pod kątem webwritingu,
  • ocenę działań w social mediach i ich wpływu na biznes,
  • ocenę działań w pozostałych kanałach komunikacji (np. newsletter),
  • ocenę komunikacji konkurencji oraz benchmarku,
  • rekomendacje.

 

Skontaktuj się z nami!

certyfikaty i wyróżnienia


European Search Awards 2017 & 2018

finalista w kategorii BEST PPC CAMPAIGN i BEST SMALL PPC AGENCY

Google Premier Partner Awards 2017

finalista w kategorii Growing Business Online Innovation

Ekomersy 2017

II miejsce w kategorii "Najlepsza agencja wspierająca generowanie sprzedaży"

Google Premier Partner

należymy do 2% najlepszych partnerów Google na świecie

Raport agencje interaktywne 2017

Najlepiej oceniona przez własnych klientów agencja SEO/SEM w raporcie