Diabeł tkwi w szczegółach, czyli jak budować relacje z klientem?

Tworzenie całościowego procesu zarządzania doświadczeniami klienta to podstawowa wartość w budowaniu konkurencyjności firmy. To niezwykle ważne, żeby poddać analizie każdą sytuację, w której klient spotyka się z Twoją marką. Maraton po sklepach kontra maraton po www W ostatnich lata...

10 naszych najlepszych artykułów o marketingu internetowym w 2017 roku

W 2017 roku napisaliśmy dla Was niemal 100 artykułów, które dotyczyły różnych aspektów marketingu internetowego. Zobacz 10 najchętniej czytanych tekstów ubiegłego roku. FORTUNA CONTENTEM SIĘ TOCZY. DLACZEGO W TRENDACH NA 2018 ROK W CONTENT MARKETINGU I SOCIAL MEDIACH STAWIAMY NA STRATEGI...

14 CEO, CMO i ekspertów o trendach na 2018 w e-marketingu

Na kilka pytań dotyczących e-marketingu odpowiada 14 CEO, CMO i ekspertów firm takich jak DevaGroup, Sempai, Bluerank, CallPage, ContentHouse, Socjomania, thinkHUB, Hoteliga i E-commerce Capitals, FEB – Fabryka e-biznesu, Prowly.com, SemStorm, PromoTraffic oraz Marcin Wsół. Krzysztof Marz...