FreshMail.pl

Jak poprawić customer experience w Twoim e-sklepie? 7 porad

Kampania uruchomiona, SEO zlecone, fejsbuki na bieżąco prowadzone, sesje rosną, transakcje wskakują jedna za drugą, złotówki lecą, a Ty zastanawiasz się, co jeszcze możesz zrobić, aby poprawić doświadczenia klientów w Twoim sklepie? O ile w sklepie stacjonarnym  sprawa jest łatwiejsz...

13 darmowych raportów niestandardowych Google Analytics

Google Analytics oferuje wiele gotowych i niezwykle przydatnych zestawień raportów. Jeśli jednak chcemy dokonać dogłębnej analizy, powinniśmy stworzyć własny raport, tak aby obserwowanie kluczowych wskaźników efektywności stało się znacznie wygodniejsze. Amerykańska pionierka informa...

5 kroków do zaawansowanej konfiguracji analityki dla stron typu One Page

Sposób, w jaki Google Analytics mierzy jakość pozyskiwanego ruchu na stronę nie jest idealny i każdy, kto na co dzień pracuje z danymi mógł się o tym przekonać. W przypadku stron projektowanych w oparciu o filozofię One Page oraz chętnie wykorzystywanych w kampaniach Google AdWords lub F...

Jak wyśledzić użytkownika błądzącego po wielu domenach?

Czasem zdarza się, że tak jak w bajce o Alicji w Krainie Czarów użytkownicy w magiczny sposób mieszczą się w mysiej norze i przechodzą do równoległego świata. Jeśli jesteś posiadaczem więcej niż jednej domeny i nie masz skonfigurowanego śledzenia konwersji dla wielu witryn, na pewno ...

Jak tworzyć i analizować kampanie na YouTube

W poprzednich artykułach w serii dotyczącej wideo marketingu omówiliśmy czym charakteryzuje się ta forma reklamy i jakie mamy możliwości marketingowe na największym portalu, pozwalającym na publikację tego typu treści, czyli YouTube, ze szczególnym uwzględnieniem reklam TrueView In-Stre...

Co to jest CTR , czyli jak analizować współczynnik klikalności

Dzisiejszy wpis będzie poświęcony bardzo niedocenianemu w środowisku SEO czynnikowi, jakim jest organiczny CTR (Click Through Rate), tj. współczynnikowi klikalności w bezpłatnych wynikach wyszukiwania. Krótkim słowem wyjaśnienia i przypomnienia – pod tym terminem kryje się stosunek wyn...

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną od Promotraffic Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-415), ul. Wadowicka 8a (dalej: „Promotraffic”) dotyczących produktów i usług Promotraffic zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. oświadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 1219 z późn. zm.). Zapoznałem/zapoznałam się z klauzulą informacyjną. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem moich danych osobowych przez Promotraffic.

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl