Koniec epoki Google AdWords, początek Google Ads

System reklamy Google AdWords funkcjonował od 2000 r. Przez 18 lat poddawany był licznym zmianom, pojawiały się nowe funkcje i udogodnienia, które miały na celu podążać za nowymi trendami oraz zwiększać efektywność działań płatnych. 24 lipca 2018 r. Google AdWords został zastąpiony...

Jak ocenić efekty SEO? 5 skutecznych narzędzi, które Ci w tym pomogą

Jednym z głównych problemów podczas prac nad optymalizacją witryn jest sposób oceny działań. W przeciwieństwie do kampanii w systemach reklamowych, które zwykle umożliwiają bardzo dokładne mierzenie efektów i porównanie ich do ponoszonych kosztów, mierzenie efektów podczas prac nad o...

Jak poprawić customer experience w Twoim e-sklepie? 7 porad

Kampania uruchomiona, SEO zlecone, fejsbuki na bieżąco prowadzone, sesje rosną, transakcje wskakują jedna za drugą, złotówki lecą, a Ty zastanawiasz się, co jeszcze możesz zrobić, aby poprawić doświadczenia klientów w Twoim sklepie? O ile w sklepie stacjonarnym  sprawa jest łatwiejsz...

13 darmowych raportów niestandardowych Google Analytics

Google Analytics oferuje wiele gotowych i niezwykle przydatnych zestawień raportów. Jeśli jednak chcemy dokonać dogłębnej analizy, powinniśmy stworzyć własny raport, tak aby obserwowanie kluczowych wskaźników efektywności stało się znacznie wygodniejsze. Amerykańska pionierka informa...

5 kroków do zaawansowanej konfiguracji analityki dla stron typu One Page

Sposób, w jaki Google Analytics mierzy jakość pozyskiwanego ruchu na stronę nie jest idealny i każdy, kto na co dzień pracuje z danymi mógł się o tym przekonać. W przypadku stron projektowanych w oparciu o filozofię One Page oraz chętnie wykorzystywanych w kampaniach Google AdWords lub F...