Your browser does not support JavaScript!

Zależy nam na tym, aby korzystanie z naszego serwisu było dla Państwa komfortowe. W związku z tym staramy się dostosować dostępne w nim treści do Państwa preferencji i zainteresowań. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Państwa przeglądarkach plików cookies oraz przetwarzaniu przez PromoTraffic Sp.z.o.o. (administratora) danych osobowych w celach analitycznych i statystycznych. Korzystając nadal z naszego serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażają Państwo zgodę na zapisywanie w przeglądarce plików cookies. Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość zmiany ustawień dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce. W celu uzyskania dodatkowych informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Państwu w związku z tym prawach prosimy o zapoznanie się z treścią naszej Polityki prywatności

Poznaj szczegóły kampanii PPC dla Ekomaluch, która została uznana najlepszą w Europie w kategorii Best Low Budget Campaign (PPC)

Google Hangouts: Wideokonferencję z klientem lub zespołem zdalnie. Praktyczny poradnik w kilku krokach

967
Krystian Kucharski | 17.03.2020

Jeżeli pracujesz zdalnie, lub potrzebujesz zorganizować spotkanie projektowe z klientem łącząc się z zespołem specjalistów znajdujących się w różnych miejscach - Google Hangouts jest dla Ciebie! 

Google Hangouts Meet to platforma komunikacyjna, którą Google stworzył z myślą o zespołach. Usługa daje możliwość prowadzenia rozmów indywidualnych oraz grupowych w wirtualnych pokojach, które mieszczą do 8000 osób.

Komunikator jest w pełni zintegrowany z pakietem G Suite. Daje możliwość udostępniania ekranu, przesyłania treści z Dysku, współpracę z wykorzystaniem Dokumentów, Arkuszy i Prezentacji oraz dołączanie do spotkań online w Hangouts Meet. 

Jak uruchomić wideokonferencję zespołową w narzędziu Google Hangouts?

Kilka prostych kroków do uruchomienia wideokonferencji:

  1. Zaloguj się na swoje konto Google. Jeżeli go nie posiadasz, załóż je tutaj.
  2. Wejdź na Google Hangouts: https://hangouts.google.com/
  3. Kliknij link „ROZMOWA WIDEO”:

  4. Aby utworzyć dedykowany “pokój” do wideokonferencji z unikalnym linkiem dla wybranych osób musisz kliknąć przycisk “rozpocznij spotkanie lub dołącz do spotkania”:

  5. Następnie określ nazwę spotkania, która będzie wyświetlana zaproszonym uczestnikom: 

  6. Właśnie utworzyłeś „pokój” do wideokonferencji. Aby do niego osobiście dołączyć, musisz kliknąć przycisk „dołącz”:

  7. Aby zaprosić gości, wystarczy podesłać im link wyświetlany na kolejnej części ekranu:

  8. Aby zaprosić gości, wystarczy podesłać im ten link:

  9. Możesz także zapraszać gości po wejściu do pokoju:

  10. Rozpocząłeś właśnie wideokonferencję, pamiętaj o opcjach jakie posiada narzędzie Google. W każdej chwili możesz włączyć lub wyłączyć mikrofon lub kamerę podczas spotkania.

  11. Pamiętaj również o możliwości udostępniania swojego ekranu (np. narzędzi Google Analytics), lub też prezentacji, którą chcesz omówić w formie wideokonferencji. W celu udostępnienia ekranu kliknij prawy dolny róg “zaprezentuj teraz”: 

Krystian Kucharski

Wiceprezes Zarządu / Performance Director

Wiceprezes Zarządu i Performance Director w PromoTraffic. Certyfikowany specjalista Google Adwords i Analytics, w branży marketingu internetowego działa od 2009 roku. Specjalizuje się w budowaniu, prowadzeniu i optymalizacji kampanii PPC najbardziej popularnych płatnych platform nastawionych na konwersję lub/i budowę świadomości marki. Jak sam zauważył – dynamiczne wzrosty budżetu firmy są wprost proporcjonalne do wzrostu jego wagi. A zważywszy na to, że firma wciąż rośnie, Krystian próbuje zapanować nad wagą poprzez bieganie i udział w maratonach górskich. Mimo, że skacze po górach jak prawdziwa kozica, nie zapuścił jeszcze koziej bródki.

Zobacz wszystkie artykuły tego autora
ebook image

Darmowy ebook

Zapisz się do naszego newslettera, a my podeślemy Ci e-booka "Digital marketing dla e-commerce " bezpośrednio na Twoją skrzynkę.