Your browser does not support JavaScript!

Zależy nam na tym, aby korzystanie z naszego serwisu było dla Państwa komfortowe. W związku z tym staramy się dostosować dostępne w nim treści do Państwa preferencji i zainteresowań. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Państwa przeglądarkach plików cookies oraz przetwarzaniu przez PromoTraffic Sp.z.o.o. (administratora) danych osobowych w celach analitycznych i statystycznych. Korzystając nadal z naszego serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażają Państwo zgodę na zapisywanie w przeglądarce plików cookies. Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość zmiany ustawień dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce. W celu uzyskania dodatkowych informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Państwu w związku z tym prawach prosimy o zapoznanie się z treścią naszej Polityki prywatności

Chcesz prowadzić skuteczne kampanie reklamowe? Dowiedz się więcej o Adwords na sterydach

Dlaczego PromoTraffic leci w kosmos?

5 min 1950
Klaudia Raczek | 23.11.2017

Dzisiaj czujemy się jak Neil Armstrong, który po raz pierwszy postawił krok na Księżycu. Nasz rebranding i nowa strona internetowa pokazują zmianę nie tylko w wizerunku, ale przede wszystkim w podejściu do biznesu.

Rebranding to tak naprawdę efekt, a nie cel sam w sobie. Od półtora roku bardzo mocno zmieniła się nasza praca nad biznesem naszym i naszych klientów, zmieniło się nasze podejście do kampanii, zarządzania projektami, wyznaczania i monitorowania celów, tworzenia czy rozbudowywania kompetencji.

ZWROT W KIERUNKU INBOUND MARKETINGU

Odświeżenie wizerunku i nowa strona internetowa to zmiany, które zostały podyktowane potrzebami na rynku. Klienci potrzebują mocnych kompetencji digitalowych, performancowych, ale i strategicznego podejścia, opartego na dobrych treściach i analityce.

Klienci chcą pracować z ludźmi, którzy śledzą trendy w marketingu i sprzedaży, chcą być najlepsi w swojej branży. Z tego powodu byliśmy w tym roku na aż 7 imprezach zagranicznych, w tym kilku w Stanach Zjednoczonych, skąd czerpiemy świeży know-how, wiedzę o najnowszych narzędziach.

Jako agencja bardzo zmieniliśmy się przez ostatnie półtora roku, dlatego spojrzeliśmy na siebie z dystansu, przeanalizowaliśmy nasze kompetencje, a efektem było opracowanie nowej strategii rozwoju. W strategii wyznaczyliśmy cel naszej komunikacji w Internecie, persony, do których chcemy docierać i kanały, które warto rozwijać.

Od jakiegoś czasu już nie jesteśmy tak naprawdę agencją SEO/SEM - to bardzo wąska kategoria, z której wyrośliśmy. W rzeczywistości jesteśmy agencją, której wszystkie działania wsparte są strategią i analityką. Pomagamy podejmować decyzje marketingowe i biznesowe przy komunikacji i działaniach wpisujących się w etapy lejka konwersji i komunikacji. Z tego względu najbardziej pasuje do nas kategoria, która przyjęła się na zachodnich rynkach - data driven inbound marketing.

HISTORIA O TYM, JAK URODZILIŚMY SIĘ NA NOWO. W SKAFANDRACH

Jako motyw przewodni wybraliśmy kosmos przede wszystkim dlatego, że:

  • mierzymy wysoko - interesuje nas osiąganie kosmicznych, ale też długofalowych rezultatów dla naszych klientów,
  • jesteśmy odważni - nie boimy się nowości, szukamy, nie bazujemy tylko na dobrze znanych rozwiązaniach,
  • inwestujemy w technologię - dzięki zagranicznym eventom jesteśmy na bieżąco z trendami i korzystamy z marketing automation.

Poza tym w gąszczu bezbarwnych, korporacyjnych stron chcemy pokazać mocny charakter, świeże barwy. W kwestii kolorów inspiracją kolorystyczną był dla nas rebranding Premier League czyli najlepszej, profesjonalnej ligi piłki nożnej na świecie. Chcemy pokazać ten żywioł, szybkość, które odzwierciedlają codzienną pracę dla klientów, a do tego… zawsze marzyliśmy o tym, żeby być kosmonautami!

CO ZNAJDZIESZ NA NASZEJ NOWEJ STRONIE?

Chcemy zwrócić Twoją uwagę na najważniejsze elementy na naszej stronie internetowej, które są nowe i według nas ciekawe, a z drugiej strony mają wpłynąć na lepszą komunikację.

1. LOGO

Całkowicie postawiliśmy na zmianę logo, dlatego że poprzedni sygnet pokazywał dane statystyczne, a brakowało mu energii, świeżości i nawiązania do ruchu, który tworzymy dla klientów. Zdecydowaliśmy się na kosmos, bo kojarzy się mocno technologicznie, pokazuje wizjonerskie podejście, stawianie na analitykę, strategię.

Dodatkowo zwróciliśmy uwagę na prosty, flatowy design, który będzie wyglądał dobrze w każdym kolorze, na każdym materiale i jest uniwersalny.

2. KIM JESTEŚ

“Kim jesteś” to zakładka, która pokazuje nasze odmienne podejście do różnych typów biznesu. Chcemy pokazać, w jaki sposób rozumiemy kampanie dla e-commerce, B2B czy B2C. Inaczej pracujemy dla start-upów oraz fundacji. Dla osób, które poszukują od razu informacji o konkretnych działaniach, pozostawiamy zakładkę USŁUGI.

3. BRIEF

Usprawniamy proces briefowania - od teraz z poziomu strony WWW klienci mogą nam dostarczyć podstawowe informacje dotyczące ich biznesu, celu, przewidywanego budżetu na kampanię. Dzięki tym danym możemy lepiej i szybciej dopasować ofertę.

4. WIDGETY

Dla szybkiego kontaktu stworzyliśmy widget, dzięki któremu natychmiast możesz dostać się do “Briefa”, “Kontaktu” i “Case study”, czyli najbardziej biznesowych części strony internetowej.

Na samym dole mamy czat, który odsyła do Messengera, pokazuje dostępność administratorów i umożliwia najszybszy kontakt z agencją.

5. POZNAJ NAS

Stworzyliśmy zupełnie nową zakładkę, w której pokazujemy kim jesteśmy, dlaczego działamy, jak i co robimy. Przygotowaliśmy historię od 2012 roku, kiedy zaczynaliśmy jeszcze jako Seokraci z najważniejszymi wydarzeniami, aż do 2017 roku, kiedy nasi klienci inwestują ponad 1 milion złotych na kwartał jedynie na wydatki rekamowe.

6. MATERIAŁY I PARTNERZY

Twojej uwadze polecamy też zakładkę “Partnerzy”, w której przedstawiamy naszych partnerów biznesowych, technologicznych i kreatywnych, którzy uzupełniają nasze kompetencje. To z nimi realizujemy szerokie, kompleksowe projekty.

Zobacz też “Materiały”, w których dzielimy się z Tobą szczegółową wiedzą poprzez ebooki, case study. Częścią “Materiałów” będą też raporty, które pojawią się tam już wkrótce.

7. MAPKA

Ostatnim najbardziej interesującym elementem jest mapka, która znajduje się na samym dole strony głównej - po wpisaniu swojego adresu od razu wyświetli Ci się droga dojazdu do naszego biura.

PODOBA CI SIĘ STRONA? DAJ ZNAĆ

Jeśli podoba Ci się nowy key visual, styl komunikacji, funkcjonalności strony, to daj znać. Strona jest bardzo świeża, dlatego mogą się na niej znajdować jeszcze niedociągnięcia. Jesteśmy bardzo otwarci na konstruktywny feedback. :-)  

________

PromoTraffic to wielokrotnie wyróżniania w kraju i za granicą agencja inbound marketingu z Krakowa. Specjalizujemy się w zwiększaniu sprzedaży, generowaniu leadów, podnoszeniu rentowności biznesu online. Napisz do nas i sprawdź co możemy dla Ciebie zrobić.

Klaudia Raczek

PromoTraffic

Pełni żalu i bólu zawiadamiamy, że osoby piszącej ten tekst nie ma już wśród nas, pracowników PromoTraffic. Jesteśmy pewni, że doświadczenie zdobyte w naszej firmie sprawiło, że radzi sobie ona wyśmienicie w dalszym życiu zawodowym i wszystko u niej dobrze. Spodobał Ci się ten artykuł? Dołożyliśmy starań, by pozostałe były równie dobre i ciekawe! Piszemy o aktualnych tematach branżowych, śledzimy najnowsze trendy, analizujemy rynek i dzielimy się doświadczeniem. Wpisy na PromoBlogu pojawiają się mniej lub bardziej regularnie, ale nie uświadczycie tu „martwej ciszy”, jesteśmy pełni życia!

Zobacz wszystkie artykuły tego autora
ebook image

Darmowy ebook

Zapisz się do naszego newslettera, a my podeślemy Ci e-booka "od briefingu do kickoffu - Jak dobrze zacząć współpracę (nie tylko z agencją)" bezpośrednio na Twoją skrzynkę.