• 0
    • 5 min
    Napisane przez
    Krzysztof Krzeczowski

    Często zdarza się, że klient naszej firmy posiada już wizytówkę w mapach Google, czasem nawet o tym nie wiedząc. Co w tej sytuacji zrobić?

    Najlepiej zalogować się do Google Moja Firma i podobnie, jak w przypadku tworzenia nowej wizytówki, kliknąć przycisk „Utwórz stronę” znajdujący się po prawej.

    Następnie należy wybrać typ firmy:

    Gdy w wyszukiwarce znajdziemy już wizytówkę, która nas interesuje, po kliknięciu na nią pojawi się komunikat:

    Oznacza to, że wizytówka posiada już właściciela i jest ona zweryfikowana. Nie pozostaje nam nic innego, jak np. zapytać klienta, czy ma dostęp do wizytówki i czy może nam udzielić dostępu. Jeśli nie ma takiej możliwości – musimy poprosić o uprawnienia klikając w niebieskie pole.

    Zostaniemy w ten sposób przeniesieni do formularza wizytówek, który musimy wypełnić. Zaznaczmy pola w następujący sposób:

    Następnie wypełniamy resztę pół w formularzu i klikamy „Prześlij”.

    Wypełniony formularz zostanie przetworzony przez system i przesłany do Właściciela wizytówki, który otrzyma powiadomienie wiadomością mailową.

    Czasami zdarza się, że pomimo wypełnienia formularza wciąż nie możemy zarządzać pożądaną wizytówką. Co wtedy? Pozostaje nam skontaktowanie się z pracownikami Google poprzez forum lub telefonicznie.

    Inaczej sprawa wygląda, gdy klient posiada wizytówkę, ale nie jest ona zweryfikowana. W tym przypadku po kliknięciu przycisku „poproś o uprawnienia administratora” dostaniemy możliwość jej zweryfikowana. Następnie wybieramy opcję „zweryfikuj firmę później” w celu administracji i uzupełnienia wizytówki.

     

     

    Napisane przez
    Krzysztof Krzeczowski

    Dodaj komentarz

    Bądź pierwszy!

    Powiadom o
    avatar
    wpDiscuz