FreshMail.pl
    • 0
    • 5 min
    Ula Ziemska
    Napisane przez
    Ula Ziemska

    Za nami pierwsze dni targów SXSW w Austin w USA. To ponad 20 000 uczestników i kilkuset wystawców z całego świata! Już teraz możemy stwierdzić, że udział w wydarzeniu to absolutny strzał w dziesiątkę. Dlaczego? Sprawdźcie.

    W ramach projektu internacjonalizacji nasz zespół reprezentuje agencję podczas trwających właśnie w USA targów South By Southwest. To dopiero początek! Duży projekt wiąże się z tym, że agencja PromoTraffic w ciągu najbliższych dwóch lat będzie obecna jako wystawca na 14 najbardziej prestiżowych eventach w zakresie nowych technologii, start-upów i marketingu od USA po Hiszpanię, Niemcy czy Izrael.

     

    Czym właściwie jest SXSW?

    SXSW to trwające od 1987 roku wydarzenie, organizowane z myślą o tym, aby wspierać ludzi kreatywnych w osiąganiu założonych celów. Impreza ta jest dedykowana specjalistom z całego świata. Odbywają się w jej trakcie sesje, pokazy, projekcje oraz wystawy. SXSW oferuje również szerokie możliwości networkingowe. Wśród wystawców znajdują się takie firmy, jak: Samsung, Pandora, Adobe Systems, Accenture, Discovery Communications czy eBay.

    Targi SXSW co roku spotykają się z dużym poparciem. Podczas ubiegłorocznej edycji Forbes skomentował wydarzenie w taki sposób: SXSW is considered to be the biggest and most diverse event focusing on the intersection of people and technology. Z kolei The New Yourk Times odniósł się do niego następująco: SXSW has positioned itself as a gateway for international acts.

     

     

    Dlaczego jesteśmy w Austin?

    Targi w Austin to część kluczowego dla naszej agencji projektu jakim jest internacjonalizacja. Jego celem jest zbudowanie silnych relacji z partnerami zagranicznymi w postaci firm technologicznych oraz innych agencji dostarczających rozwiązania dla e-commerce i zwiększania ruchu, sprzedaży i efektów biznesowych w internecie. Pomoże on także w pozyskaniu klientów z zagranicy oraz umożliwi wymianę cennego know how ze specjalistami w różnych branżach z całego świata.

     

     

    Targi otwierają przed nami ogromne perspektywy! Wydarzenie jeszcze trwa, a już udało nam się odbyć wiele wartościowych rozmów i nawiązać relacje z ponad 40 przedstawicielami firm dostarczających rozwiązania wspierające sprzedaż dla e-commerce, wykorzystujących vr/ar w marketingu czy świadczących analogiczne usługi do nas na całym świecie. To dopiero początek dużych zmian dla nas i dla naszych Klientów, ponieważ zdobyte dzięki internacjonalizacji doświadczenie i know how, pozwolą zaimplementować w ich biznesach jeszcze bardziej efektywne rozwiązania – komentuje Prezes Zarządu PromoTraffic, Robert Stolarczyk.

     

     

    Zapraszamy do odwiedzania naszego fan page’a oraz biura prasowego, gdzie na bieżąco będziemy dzielić się wnioskami i wrażeniami z targów! Śledźcie nas koniecznie, aby nie przegapić cennych informacji. A jeżeli nie udało Wam się zobaczyć naszej dzisiejszej relacji live, zapraszamy TUTAJ.

    Ula Ziemska
    Napisane przez
    Ula Ziemska

    Dodaj komentarz

    Bądź pierwszy!

    Powiadom o
    avatar
    wpDiscuz

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną od Promotraffic Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-415), ul. Wadowicka 8a (dalej: „Promotraffic”) dotyczących produktów i usług Promotraffic zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. oświadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 1219 z późn. zm.). Zapoznałem/zapoznałam się z klauzulą informacyjną. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem moich danych osobowych przez Promotraffic.

    FreshMail.pl
     

    FreshMail.pl