Your browser does not support JavaScript!

Zależy nam na tym, aby korzystanie z naszego serwisu było dla Państwa komfortowe. W związku z tym staramy się dostosować dostępne w nim treści do Państwa preferencji i zainteresowań. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Państwa przeglądarkach plików cookies oraz przetwarzaniu przez PromoTraffic Sp.z.o.o. (administratora) danych osobowych w celach analitycznych i statystycznych. Korzystając nadal z naszego serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażają Państwo zgodę na zapisywanie w przeglądarce plików cookies. Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość zmiany ustawień dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce. W celu uzyskania dodatkowych informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Państwu w związku z tym prawach prosimy o zapoznanie się z treścią naszej Polityki prywatności

Poznaj szczegóły kampanii PPC dla Ekomaluch, która została uznana najlepszą w Europie w kategorii Best Low Budget Campaign (PPC)

Green Cell wybiera PromoTraffic do prowadzenia działań CM, SEO oraz PPC na rynki PL, UK i DE

3 minuty 343
Magdalena Kubasiewicz | 16.03.2021

Z przyjemnością informujemy, że wraz z końcem 2020 roku rozpoczęliśmy współpracę z firmą Green Cell. Dla klienta realizujemy działania z zakresu SEO, Content Marketingu oraz kampanie Google Ads na rynku polskim, niemieckim i UK.

Kim jest nasz klient?

Green Cell to firma technologiczna, znana głównie dzięki akcesoriom do urządzeń mobilnych i pojazdów elektrycznych. W jej ofercie można znaleźć między innymi baterie, adaptery, stacje ładujące, zasilacze i ładowarki. Zajmuje się nie tylko sprzedażą tego typu produktów, ale także ich projektowaniem. Warto dodać, że wszystkie produkty projektowane są w krakowskim biurze. Misja firmy głęboko osadzona jest w rewolucji w obszarze elektromobilności.
Firma, w Polsce będąca jednym z liderów branży, prowadzi także dynamiczną ekspansję na zagranicę: działa już na ponad sześćdziesięciu rynkach. Dużą uwagę przykłada z jednej strony do ciągłego doskonalenia stosowanych technologii, z drugiej - do rozwoju świata zrównoważonej energii.
Pełną ofertę produktów można znaleźć w sklepie swiatbaterii.pl oraz na stronie greencell.global.

Jaki zakres obejmuje współpraca?

Nasi eksperci e-commerce realizują dla Green Cell kompleksowe działania, obejmujące przygotowanie i realizację strategii content marketingowej, SEO i kampanie Google Ads. Prowadzimy działalność nie tylko na rynek polski, ale także niemiecki i brytyjski. Wspieramy Green Cell w poszerzeniu świadomości marki, zdobywaniu nowych klientów, promowaniu rosnącej oferty produktów, ułatwianiu konsumentom podejmowania świadomych decyzji zakupowych oraz ugruntowaniu wizerunku eksperta. Najważniejszym rezultatem dla nas jest jednak wzrost przychodów e-commerce, poprawa rentowności kampanii reklamowych, większy udział w wynikach organicznych i zaangażowanie w witrynie. 
Wyzwaniem, przed jakim stanęliśmy, było zaplanowanie strategii na kilka bardzo różnych rynków oraz skoordynowanie szeroko zakrojonych działań na kilku polach. Na całe szczęście – jako PromoTraffic mamy doświadczenie nie tylko we wszystkich gałęziach marketingu internetowego, ale też w prowadzeniu kampanii na zagranicznych rynkach! Jesteśmy nieliczną agencją z Polski która zakwalifikowała się do międzynarodowego projektu prowadzonego przez Google o nazwie International Growth. Listę rekomendowanych przez Google agencji znajdziesz tutaj.


____
PromoTraffic to agencja digitalowa, wyspecjalizowana w SEO/PPC dla branży e-commerce, która pomaga zwiększać przychody sklepów internetowych. Agencja wspiera działania marketingowe także w obszarach social media, content marketingu czy marketing automation. Ponad 50-osobowy zespół ekspertów e-commerce obsługuje szybko rosnące marki polskiej branży e-handlu, a efekty pracy agencji znajdują uznanie w postaci licznych nagród w krajowych i międzynarodowych konkursach branżowych, m.in. European Search Awards.

Magdalena Kubasiewicz

Content Marketing Specialist

Od dawna związana ze środowiskiem marketingu internetowego. Przez lata pracowała najpierw jako copywriter, później w roli content marketing specialist. Pisanie to dla niej nie tylko praca, ale także pasja, którą praktykuje również „po godzinach”.

Zobacz wszystkie artykuły tego autora
ebook image

Darmowy ebook

Zapisz się do naszego newslettera, a my podeślemy Ci e-booka "Digital marketing dla e-commerce " bezpośrednio na Twoją skrzynkę.