Your browser does not support JavaScript!

Zależy nam na tym, aby korzystanie z naszego serwisu było dla Państwa komfortowe. W związku z tym staramy się dostosować dostępne w nim treści do Państwa preferencji i zainteresowań. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Państwa przeglądarkach plików cookies oraz przetwarzaniu przez PromoTraffic Sp.z.o.o. (administratora) danych osobowych w celach analitycznych i statystycznych. Korzystając nadal z naszego serwisu, bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażają Państwo zgodę na zapisywanie w przeglądarce plików cookies. Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość zmiany ustawień dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce. W celu uzyskania dodatkowych informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Państwu w związku z tym prawach prosimy o zapoznanie się z treścią naszej Polityki prywatności

Poznaj szczegóły kampanii PPC dla Ekomaluch, która została uznana najlepszą w Europie w kategorii Best Low Budget Campaign (PPC)

Green Cell wybiera PromoTraffic do prowadzenia działań CM, SEO oraz PPC na rynki PL, UK i DE

3 minuty 695
Magdalena Kubasiewicz | 16.03.2021

Z przyjemnością informujemy, że wraz z końcem 2020 roku rozpoczęliśmy współpracę z firmą Green Cell. Dla klienta realizujemy działania z zakresu SEO, Content Marketingu oraz kampanie Google Ads na rynku polskim, niemieckim i UK.

Kim jest nasz klient?

Green Cell to firma technologiczna, znana głównie dzięki akcesoriom do urządzeń mobilnych i pojazdów elektrycznych. W jej ofercie można znaleźć między innymi baterie, adaptery, stacje ładujące, zasilacze i ładowarki. Zajmuje się nie tylko sprzedażą tego typu produktów, ale także ich projektowaniem. Warto dodać, że wszystkie produkty projektowane są w krakowskim biurze. Misja firmy głęboko osadzona jest w rewolucji w obszarze elektromobilności.
Firma, w Polsce będąca jednym z liderów branży, prowadzi także dynamiczną ekspansję na zagranicę: działa już na ponad sześćdziesięciu rynkach. Dużą uwagę przykłada z jednej strony do ciągłego doskonalenia stosowanych technologii, z drugiej - do rozwoju świata zrównoważonej energii.
Pełną ofertę produktów można znaleźć w sklepie swiatbaterii.pl oraz na stronie greencell.global.

Jaki zakres obejmuje współpraca?

Nasi eksperci e-commerce realizują dla Green Cell kompleksowe działania, obejmujące przygotowanie i realizację strategii content marketingowej, SEO i kampanie Google Ads. Prowadzimy działalność nie tylko na rynek polski, ale także niemiecki i brytyjski. Wspieramy Green Cell w poszerzeniu świadomości marki, zdobywaniu nowych klientów, promowaniu rosnącej oferty produktów, ułatwianiu konsumentom podejmowania świadomych decyzji zakupowych oraz ugruntowaniu wizerunku eksperta. Najważniejszym rezultatem dla nas jest jednak wzrost przychodów e-commerce, poprawa rentowności kampanii reklamowych, większy udział w wynikach organicznych i zaangażowanie w witrynie. 
Wyzwaniem, przed jakim stanęliśmy, było zaplanowanie strategii na kilka bardzo różnych rynków oraz skoordynowanie szeroko zakrojonych działań na kilku polach. Na całe szczęście – jako PromoTraffic mamy doświadczenie nie tylko we wszystkich gałęziach marketingu internetowego, ale też w prowadzeniu kampanii na zagranicznych rynkach! Jesteśmy nieliczną agencją z Polski która zakwalifikowała się do międzynarodowego projektu prowadzonego przez Google o nazwie International Growth. Listę rekomendowanych przez Google agencji znajdziesz tutaj.


____
PromoTraffic to agencja digitalowa, wyspecjalizowana w SEO/PPC dla branży e-commerce, która pomaga zwiększać przychody sklepów internetowych. Agencja wspiera działania marketingowe także w obszarach social media, content marketingu czy marketing automation. Ponad 50-osobowy zespół ekspertów e-commerce obsługuje szybko rosnące marki polskiej branży e-handlu, a efekty pracy agencji znajdują uznanie w postaci licznych nagród w krajowych i międzynarodowych konkursach branżowych, m.in. European Search Awards.

Magdalena Kubasiewicz

Content Marketing Specialist

Od dawna związana ze środowiskiem marketingu internetowego. Przez lata pracowała najpierw jako copywriter, później w roli content marketing specialist. Pisanie to dla niej nie tylko praca, ale także pasja, którą praktykuje również „po godzinach”.

Zobacz wszystkie artykuły tego autora
ebook image

Pobierz bezpłatny e-book

Zapisz się do naszego newslettera, a my podeślemy Ci e-booka "Digital marketing dla e-commerce " bezpośrednio na Twoją skrzynkę.