FreshMail.pl
    • 1
    • 5 min
    Ula Ziemska
    Napisane przez
    Ula Ziemska

    Miło nam poinformować, że Agencja PromoTraffic uzyskała status Premium Partnera Google! Przeczytajcie, z czym wiąże się to wyróżnienie.

    Oto co Google pisze o statusie Premium Partnera: „Nowy status został stworzony w celu wyróżnienia Partnerów, którzy w ramach szerokiego portfolio prowadzonych kampanii reklamowych Google zapewniają swoim klientom świetne wyniki. Partnerzy Google Premium muszą spełniać wyższe wymagania certyfikacyjne, a jednocześnie otrzymają dodatkowe wsparcie od Google”.

     

    Uzyskanie takiego statusu jest efektem naszych ciągłych starań, aby kampanie reklamowe, jakie prowadzimy dla naszych klientów, przynosiły jak najlepsze efekty biznesowe, zwiększały sprzedaż, pomagały w pozyskaniu nowych klientów. Aktualnie na świecie około 2% Partnerów Google posiada status Premium i około 60 firm w całej Polsce. Wierzymy, że teraz mając dostęp do jeszcze bardziej zaawansowanych narzędzi, wiedzy, supportu jeszcze lepiej będziemy w stanie zarządzać kampaniami reklamowymi i osiągać dla naszych klientów jeszcze lepsze efekty biznesowe. Udało nam się osiągnąć kolejny cel strategiczny i bardzo się z tego cieszymy” – komentuje prezes zarządu Robert Stolarczyk.

     

    Status Premium Partnera Google to gwarancja tego, że w PromoTraffic pracują certyfikowani specjaliści, którzy zarządzają stale rosnącymi budżetami reklamowymi naszych klientów uzyskując przy tym ponadprzeciętne efekty biznesowe w kwestii generowania sprzedaży czy pozyskiwania nowych klientów. Dodatkowo, Google wyróżnia konkretne specjalizacje.

     

    Nasza agencja posiada specjalizacje we wszystkich dostępnych kategoriach

    • Reklama w sieci wyszukiwania,
    • Reklama mobilna,
    • Reklama wideo,
    • Reklama w sieci reklamowej,
    • Reklama w Zakupach Google.

     

     

    W jaki sposób należy uzyskać daną specjalizację? Kryteria są następujące:

    • Minimum jedna osoba z agencji musi mieć certyfikat z wybranej usługi AdWords,
    • Firma musi wyróżniać się fachową wiedzą z danego obszaru specjalizacji,
    • Wydatki w danym obszarze specjalizacji AdWords muszą wynosić co najmniej 10 000 USD (bądź równowartość tej kwoty w lokalnej walucie) w ciągu 90 dni.

     

    Dodatkowo, łącznie możemy pochwalić się aż 35 certyfikatami indywidualnymi:

     

     

    Zdobyte wyróżnienie jest doskonałym potwierdzeniem wysokiej jakości kampanii, jakie prowadzimy. Dowiedz się o nich więcej, kilkając tutaj.

    Ula Ziemska
    Napisane przez
    Ula Ziemska

    Dodaj komentarz

    1 Komentarz do "Agencja SEO/SEM PromoTraffic wśród 2% najlepszych Partnerów Google teraz ze statusem Premium"

    Powiadom o
    avatar
    Sortuj wg:   najnowszy | najstarszy | oceniany
    trackback

    […] Uzyskaliśmy Status Premium Partnera Google. Oznacza to, że w naszej agencji SEO/SEM pracują certyfikowani specjaliści, zarządzający […]

    wpDiscuz

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną od Promotraffic Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-415), ul. Wadowicka 8a (dalej: „Promotraffic”) dotyczących produktów i usług Promotraffic zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. oświadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 1219 z późn. zm.). Zapoznałem/zapoznałam się z klauzulą informacyjną. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem moich danych osobowych przez Promotraffic.

    FreshMail.pl
     

    FreshMail.pl