Liczą się sekundy, czyli PR i zarządzanie kryzysami w social mediach

Rozwój Internetu, a co za tym idzie mediów społecznościowych, diametralnie zmienił oblicze public relations. Dziś obecność w mediach społecznościowych nie jest jedynie pożądanym elementem strategii PR-owej, ale obowiązkiem marek, które chcą utrzymywać dobre relacje ze swoimi klientam...

Czy roboty odbiorą pracę copywriterom? O ewolucji pisania tekstów

Automatyzacja, automatyzacja i jeszcze raz automatyzacja! O tym, że roboty coraz chętniej odbierają miejsca pracy ludziom, wiedzą wszyscy. Czy jednak możliwym jest zastąpienie umysłu pełnego nowatorskich pomysłów, rozwiązań oraz historii, zbudowanych na wiedzy i doświadczeniu? Raczej ni...

Hit czy kit? Kalendarz Świąt Nietypowych w social mediach

  Kalendarz Świąt Nietypowych to prawdopodobnie jedno z najpopularniejszych narzędzi pracy współczesnego marketingowca. Z roku na rok na stronach poświęconych content marketingowi można znaleźć setki zestawień i porad przedstawiających coraz to dziwniejsze okazje, które (być może...

7 podstawowych zasad, jak sprzedawać na Facebooku

Nie będzie nowością, jeśli napiszę, że żyjemy w czasach reklamowego przesytu. Codziennie ze wszystkich stron bombardowani jesteśmy billboardami, spotami, pop-upami nakłaniającymi nas do zakupów. Jak w tym gąszczu reklam przebić się ze swoim produktem i trafić do potencjalnego klien...

Jak tworzyć pop-upy, których Twoi klienci nie będą chcieli zamykać?

Wyobraź sobie taką sytuację: siedzisz na egzaminie, na który dzień wcześniej NAPRAWDĘ chciałeś się porządnie nauczyć, ale niestety Netflix wrzucił za jednym zamachem cały nowy sezon Twojego ulubionego serialu. Wiedziałeś, że jeżeli nie obejrzysz go od razu, nazajutrz cały Internet...