FreshMail.pl

7 podstawowych zasad, jak sprzedawać na Facebooku

Nie będzie nowością, jeśli napiszę, że żyjemy w czasach reklamowego przesytu. Codziennie ze wszystkich stron bombardowani jesteśmy billboardami, spotami, pop-upami nakłaniającymi nas do zakupów. Jak w tym gąszczu reklam przebić się ze swoim produktem i trafić do potencjalnego klien...

Jak tworzyć pop-upy, których Twoi klienci nie będą chcieli zamykać?

Wyobraź sobie taką sytuację: siedzisz na egzaminie, na który dzień wcześniej NAPRAWDĘ chciałeś się porządnie nauczyć, ale niestety Netflix wrzucił za jednym zamachem cały nowy sezon Twojego ulubionego serialu. Wiedziałeś, że jeżeli nie obejrzysz go od razu, nazajutrz cały Internet...

RODO – wymagający przyjaciel czy bezwzględny wróg?

Chyba każdy, kto chociaż w małym stopniu ma do czynienia z danymi osobowymi i ich przetwarzaniem, słyszał o RODO – rozporządzeniu o ochronie danych osobowych, które wejdzie w życie w maju 2018 roku w całej Unii Europejskiej. Już niemal od roku właściciele firm i marketingowcy zalewani ...

Jak wykorzystać potęgę influencer marketingu?

Rozważmy dwa przypadki. W pierwszym widzisz baner z wyraźnym przyciskiem „Kup teraz” lub „Dowiedz się więcej”. W drugim natomiast wchodzisz na ulubiony blog modowy i podziwiasz zdjęcia najnowszych stylizacji z opisem blogerki, informującym m.in. o tym, gdzie kupiła prezentowane ubrani...

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną od Promotraffic Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-415), ul. Wadowicka 8a (dalej: „Promotraffic”) dotyczących produktów i usług Promotraffic zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. oświadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 1219 z późn. zm.). Zapoznałem/zapoznałam się z klauzulą informacyjną. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie, co skutkować będzie usunięciem moich danych osobowych przez Promotraffic.

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl